Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vlucht Denver met stopover in New York

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sengéén
Amerika-newbie

Vlucht Denver met stopover in New York

Bericht door sengéén »

We overwegen om met ons gezin in juli 2012 eerst een paar dagen naar New York te gaan en dan door te vliegen naar Denver voor een campertrip. De ticketprijzen vallen me echter erg tegen: ca. € 1.250 p.p. Heeft iemand goedkopere opties of tips (vertrek AMS/DUS/BRU vanaf op 13 juli naar NYC, doorvliegen naar DEN op 17 juli en terugvlucht naar AMS/DUS/BRU op 4 augustus) of is het nog te vroeg om te boeken ?

Alvast bedankt,

Rianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Vlucht Denver met stopover in New York

Bericht door Martin & Marianne »

Dat zijn inderdaad dure tickets. Zit je vast aan die data? Vaak scheelt het wel als je daarmee iets kunt schuiven.
Ik kijk vaak bij kayak.com om meerdere aanbieders te kunnen zien. Er is hier laatst ook nog een handige site genoemd, zie dit topic.
Misschien is het ook iets om NY over te slaan? Dan heb je meer keus wat tickets betreft en je houdt meer tijd en geld over voor je camperreis, want nog geen 2 weken is wel weinig.
Ik weet niet waar je naar toe wilt, misschien is een vlucht naar Las Vegas of Phoenix ook een mogelijkheid?

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 04 okt 2011, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Dat zijn inderdaad de hoogseizoenprijzen, als je een maand eerder vliegt betaal je ruim 300 euro pp minder.
Ergens half juni zit de overgang laag- naar hoogseizoen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik neem aan dat ze aan het hoogseizoen vast zitten, ik bedoelde meer het schuiven in weekdagen, dat wil ook nog wel eens uitmaken.

Marianne
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Heb dat een paar maanden geleden eens zitten kijken voor een paar maatschappijen, verschil was max iets van $2 als je op een andere dag vloog.
Van Europese vluchten weet ik dat het wel flink kan schelen, maar misschien dat er maatschappijen zijn waar het verschilt.

De tijd waarop je vliegt kan wel aardig verschil maken, NY-Denver kan zo $100 schelen of je 's ochtends vroeg of om 15 uur vliegt.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat

Bericht door DVDGuy »

Als je rechtstreeks naar Denver vliegt, kan dat in die periode via bijv. Icelandair voor rond de 500-600 euro; misschien in de USA tickets kopen DEN-NYC?

Als je trouwens kiest voor Denver als bestemming, met een stopover in NYC, ben je dan niet goedkoper uit?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer