Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Transfers

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
jufkim
Amerika-ontdekker

Transfers

Bericht door jufkim »

Het is bijna zover!!!

Zo goed als alles geregeld, koffers worden ingepakt....
Maar nog wat vraagjes van onze kant, het gaat over de transfers

Hoe komen we van de luchthavens naar het hotel en v.v.
We komen via Newark Amerika binnen en ons hotel staat in Brooklynn.
Wat is de prettigste/ goedkoopste manier om van de luchthaven naar ons hotel te komen?

De 11e moeten we vanaf ons hotel (Brooklynn) naar JFK, hoe komen we daar?
Hoeveel reistijd moeten we daarvoor rekenen. (Moet je in Amerika ook 3 uur van te voren op de luchthaven zijn?)

SFO (San Francisco) naar een hotel in de buurt van Fishermanns warff (Ramada hotel).
Hoe is dat het beste te doen?

Vanaf dan hebben we een auto, dus hebben we niks meer met transfers te maken.
Wie heeft hier al ervaring mee?

Alvast bedankt voor de hulp.
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 29
Contacteer:

Re: Transfers

Bericht door lyan »

Op elk vliegveld zijn toch taxi's en stadsbussen? Soms ook treinen en metro's?
Volgens mij kan je op de site van het vliegveld vast wel zien welke soorten transportmiddelen er zijn.
En meestal kan je ook op de site van het hotel zien hoe je er komt.
jufkim
Amerika-ontdekker

Bericht door jufkim »

Op de sites staat niks vermeld over transfers.
Op sites van de luchthavens staat wel het e.e.a. maar geen tarievn en daarbij ook niet hoeveel tijd ik moet rekenen om bij de luchthaven te komen
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Wij hebben de afgelopen jaren gebruik gemaakt van de Supershuttle.
Dat is een 8 persoons busje waar mee van het vliegveld naar hotel of hotel naar vliegveld.
http://www.supershuttle.com/

Je kan via de internetsite reseveren roundtrip of single. De prijzen vallen erg mee.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

We willen in LA ook gebruik maken van deze supershuttle maar ik heb daar omtrent een vraagje.
Wanneer ik wil 'boeken' dan vragen ze het volgende :
bij aankomst van de vlucht : Is your final destination domestic or international? Wat moet ik hier invullen?
bij vertrek naar de luchthaven : Is your origin location domestic or international? Wat vul ik hier in?
We zouden van BRU naar LA vliegen via ? (waarschijnlijk een overstap in de VS) en na een dag of drie vliegen we dan naar Oahu.
Ik heb het ook aan hen zelf gevraagd via mail maar ik begrijp het eigenlijk nog niet goed :oops: :

Is your final destination domestic or international?--This is for inbound service to the airport. We need to know if you are departing on a domestic or international flight. That way you are booked for an appropriate pick up time. :?:

Is your origin location domestic or international?--This is for outbound service from the airport. We need to know if you are arriving on a domestic or international flight and need to clear customs before boarding. :?:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Heel simpel. Als je vlucht binnen Amerika is dan is het domestic. Als je vlucht internationaal is dan is het international.
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Is your final destination domestic or international?--This is for inbound service to the airport. We need to know if you are departing on a domestic or international flight. That way you are booked for an appropriate pick up time.
Wat moet ik hier invullen? dan vul ik hier gewoon international in, want ik kom van Brussel via bv JFK? Klopt dit dan?

Is your origin location domestic or international?--This is for outbound service from the airport. We need to know if you are arriving on a domestic or international flight and need to clear customs before boarding.? Wat vul ik hier in? en hier vul ik domestic in vermits we naar Oahu vliegen?
Sorry hoor voor de stomme vraag. Maar ik wil het gewoon zeker weten.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

dan vul ik hier gewoon international in, want ik kom van Brussel via bv JFK? Klopt dit dan?
Nee dat klopt niet je hebt een domestic vlucht want je komt van JFK, het eerste stuk hebben ze in dit geval geen boodschap aan het gaat er namelijk om hoe lang je eventueel bezig kan zijn met van het vliegtuig naar de uitgang komen en dat gaat bij een domestic vlucht veel vlugger omdat je geen immigration en customs meer tegenkomt.
Het is bij een domestic vlucht koffer van de band pakken en wegwezen.
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Dank je Rob, hier kan ik wat mee. :thumbup: Dus is het eigenlijk gewoon voor alletwee een domestic vlucht om in te geven vermits ik vanaf Los Angeles doorvlieg naar Oahu en dit is dus ook een domestic vlucht. Nu moet ik enkel nog maar bekijken of onze overstap dan in de USA gaat zijn (laatste vlucht is dan domestic) of wanneer we zouden vliegen met een overstap in Europa nog dan moet ik er gewoon international invullen. Goed zo, nu snap ik hem helemaal. superveel bedankt :clap:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer