Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online inchecken vraag

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Tejo
Amerika-ontdekker

Online inchecken vraag

Bericht door Tejo »

Hallo allemaal, zojuist proberen online in te checken maar ik krijg de volgende melding:

"Please see a United representative at the airport to complete check-in"

Wat mag dit betekenen?
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Het is zo ver! Voor de eerste keer 10 dagen naar de USA!
Tejo
Amerika-ontdekker

Re: Online inchecken vraag

Bericht door Tejo »

Ik heb zojuist gebeld met United.
Volgens de dame is er niks aan de hand.
Onze stoelen schijnen ook voor ons gereserveerd te blijven, we hebben namelijk ecomomy plus stoelen 'gekocht'.
Laten we hopen dat ze gelijk heeft.
Tejo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tejo »

Heeft niemand hier ervaring mee?
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

De laatste keer(Maart) uit Orlando hadden wij dit ook. Bij de bali aangekomen was volgens de rep. er niks aan de hand en ze begreep dan ook niet dat waarom we niet online in konden checken.

Bij de gate dachte ze daar anders over en moesten we ons melden. Er was iets niet goed met de paspoorten in combi met de vluchten. Geen halszaak en het werd ter plekke aangepast. Dat was ook de reden dat we niet online konden inchecken. Op de vraag waarom dat een uurtje eerder aan de bali niet gezien was deden ze laconiek; Oh dat kan. En daar kon je het mee doen.

Maar het kan ook een tijdelijke glitch in de computers van United zijn, dus gewoon blijven proberen :mrgreen:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Tejo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tejo »

Dankjewel voor je antwoord.
Jij denkt dus dat we gewoon moeten blijven proberen in te checken?
Misschien dat het dan wel lukt?
Of gaan ze juist dan raar denken waarom iemand continu probeert in te checken.

Ik ben wat dat betreft ook maar een leek.
Er staan ook verschillende opties wbt paspoorten, wat moet je hier aanklikken? Paspoort (normal/tourist) of Paspoort (official)?
Misschien heeft dat ermee te maken?
Tejo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tejo »

Sorry maar ik kom er echt niet uit, ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik voel me wel een beetje dom nu haha :oops:

Provided the passenger is holding return/onward tickets with a final destination to a country other than Canada, Mexico or countries/islands situated in or bordering the Caribbean Sea, Visa Islands Contiguous to the USA, unless passenger holds proof of residence in or is transiting to such country/island

Wat wordt hier nou mee bedoeld?!
Je moet hier Ja of Nee aanklikken...
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Het komt erop neer dat ze vragen of je een retour ticket hebt naar je thuisland. Canada en de andere genoemde landen tellen mee voor de 90 dagen, en dat wordt daarom niet als bewijs gezien dat je terug gaat naar je land (tenzij je een inwoner bent van dat land natuurlijk).
Tejo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tejo »

SemJes schreef:Het komt erop neer dat ze vragen of je een retour ticket hebt naar je thuisland. Canada en de andere genoemde landen tellen mee voor de 90 dagen, en dat wordt daarom niet als bewijs gezien dat je terug gaat naar je land (tenzij je een inwoner bent van dat land natuurlijk).
Heel erg bedankt voor je snelle antwoord SemJes. :thumbup:
Dit was de fout die ik gemaakt heb bij het eerste in checken. :oops: Het is tot mijn opluchting haha, nu wel gelukt :clap:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik heb "Please see a United representative at the airport to complete check-in" ook wel is een keer gehad bij online inchecken voor de retour vlucht.

Uitleg: "geen idee komt vaker voor", maar je hebt wel een eigen balie met koffers droppen :lol: . Er waren Economy/First/Business balies en dan nog 3 overige balies en daar kan je dan terecht binnen 1 min.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Fijn dat het opgelost is!!
Goeie reis :D
Tejo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tejo »

Dankjewel!

Inderdaad is de uitleg was bij mij ook: "Soms kan je niet online in-checken"
Niet echt slim van me dat ik de laatste vraag niet goed beantwoord had haha. :oops:
De boarding passen zijn uitgeprint :thumbup:
zupafly
Amerika-ontdekker

Bericht door zupafly »

spaart dit veel moeite? dit online inchecken?
Wij hebben onze tickets gekocht via connections op internet bij Britisch Airways
Ik heb nu de e-tickets op mijn computer en kan inloggen met de gegevens op de site van Britisch Airways.
Maar als we effectief vertrekken... hoe ga ik dan juist tewerk met die e-tickets, heb daar namelijk helemaal geen ervaring mee...
Kan iemand me juist zeggen welke de procedure is... van aankomst in luchthaven tot zitje in het vliegtuig?

Dat zou heel wat duidelijker zijn voor mij, want momenteel is het nogal onduidelijk voor me
Tejo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tejo »

zupafly schreef:spaart dit veel moeite? dit online inchecken?
Wij hebben onze tickets gekocht via connections op internet bij Britisch Airways
Ik heb nu de e-tickets op mijn computer en kan inloggen met de gegevens op de site van Britisch Airways.
Maar als we effectief vertrekken... hoe ga ik dan juist tewerk met die e-tickets, heb daar namelijk helemaal geen ervaring mee...
Kan iemand me juist zeggen welke de procedure is... van aankomst in luchthaven tot zitje in het vliegtuig?

Dat zou heel wat duidelijker zijn voor mij, want momenteel is het nogal onduidelijk voor me
Voor mij is het ook allemaal nieuw, maar heb toch online ingecheckt.
Je krijgt dan je boardingpassen online, die print je uit en neem je mee.
Op de boardingpassen staat bij ons dat je met je paspoort naar een zelf service check in moet gaan, om je paspoort in te lezen denk ik. Je kan ook naar een balie gaan.
Of het allemaal echt tijd bespaart vraag ik mij ook eigenlijk af.
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Online inchecken hebben wij ook nog niet gedaan dus daar weet ik niets van.
Maar wij hebben ook bij connections geboekt.
Vorige keer hebben wij gewoon de e-tickets uitgeprint en meegenomen maar hebben ze niet moeten laten zien.
Aan de incheckbalie gewoon ons paspoort laten zien en alle gegevens kwamen op het scherm, en hebben we onze boarding kaarten gekregen.
ik weet niet als je een directe vlucht hebt of een tussenlanding maakt maar je krijgt alle boarding kaarten van alle vluchten.

Wij gaan dit jaar ook met Britisch Airways en hebben wel onze stoelen vastgelegd.

Henriette
zupafly
Amerika-ontdekker

Bericht door zupafly »

ik heb dit ook proberen te doen bij britisch airways, de stoelen vastleggen.
Maar je moest hiervoor betalen, dus heb ik het niet gedaan... juist toch hé
Ik zal denk ik dat online inchecken laten voor wat het is een ons gewoon aanmelden met onze e-tickets en paspoorten aan de balie, we zien dan wel verder
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Het voordeel van online inchecken is dat je alvast zelf je stoelen kan uitzoeken. Ook al heb je ze bij de reservering "vastgelegd". Ook kun je alvast extra bagage "bijkopen" voor een vaak voordeliger tarief. En met alleen handbagage ben je sneller omdat je niet naar de incheckbalie hoeft. Na de douane maakt het allemaal niets meer uit...

Gisteren probeerde mijn vader online in te checken en hij kreeg steeds een error, alsof KLM zijn ticket niet kende. Bleek dat hij ipv 22 juni (vandaag, de dag waarop ze vliegen) 23 juni in moest vullen op de vluchtdatum :idea: Hij vliegt heel veel en dat had hij nog nooit meegemaakt, foutje bij KLM?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

SanneN schreef:Bleek dat hij ipv 22 juni (vandaag, de dag waarop ze vliegen) 23 juni in moest vullen op de vluchtdatum :idea: Hij vliegt heel veel en dat had hij nog nooit meegemaakt, foutje bij KLM?

En is hij wel de 22e vertrokken?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

zupafly schreef:ik heb dit ook proberen te doen bij britisch airways, de stoelen vastleggen.
Maar je moest hiervoor betalen, dus heb ik het niet gedaan... juist toch hé
Ik zal denk ik dat online inchecken laten voor wat het is een ons gewoon aanmelden met onze e-tickets en paspoorten aan de balie, we zien dan wel verder
Je moet inderdaad betalen voor het vastleggen van je stoel bij BA, maar je kan het gratis doen 24 uur vantevoren bij het online inchecken.
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Harry schreef:
SanneN schreef:Bleek dat hij ipv 22 juni (vandaag, de dag waarop ze vliegen) 23 juni in moest vullen op de vluchtdatum :idea: Hij vliegt heel veel en dat had hij nog nooit meegemaakt, foutje bij KLM?

En is hij wel de 22e vertrokken?
Ik hoop het, ze vliegen over 1,5 uur :D
(mijn moeder wilde wel een dagje later gaan trouwens...)
monique2331
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door monique2331 »

SanneN schreef:
Harry schreef:En is hij wel de 22e vertrokken?
Ik hoop het, ze vliegen over 1,5 uur :D
(mijn moeder wilde wel een dagje later gaan trouwens...)
Hoe laat gaan ze de lucht in dan? Je schrijft over anderhalf uur.
Is dat voor of na 12 uur vannacht.
Want als het na 12 uur vannacht is dan is het wel de 23e

Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer