verkeerde geboortedatum
Geplaatst: 21 apr 2011, 15:07
Hallo,
wat denken jullie hiervan?
Geboekt bij connections in januari via mail.
Bij het krijgen van de bevestiging zie ik dat ze mijn geboorte datum verkeerd hebben ingevuld.
Ik heb dit dan onmiddelijk gemeld via de telefoon.
Ze ging het aanpassen ( ligt geirriteerd )
Dit is het antwoord wat ik kreeg toen ik erna meldde dat er nog niets was aangepast :
mijn vraag : En ik heb gezien dat mijn E-ticket nog niet aangepast is?
Gaat dit automatisch?
antwoord : Het E-ticket blijft hetzelfde, het staat in het dossier vermeld maar komt niet op het ticket te staan.
mijn tegenantwoord : Ivm die E-tickets. Ze zijn mega streng op de luchthaven.
Hoe weet ik met zekerheid dat alles in orde is?
( Op papier heb ik tenslotte een verkeerde geboortedatum staan )
NOOIT REACTIE OPGEKREGEN!
dus ik naar US airways gemaild en dit was het antwoord
Dear Miss Drieskens:
Thank you for contacting Customer Relations. We appreciate it when customers take the time to share their concerns.
Our records indicate your reservation has been documented and your birthdate changed. Customer Relations main focus are past travel issues. Unfortunately we are unable to honor your request.
Please contact your travel agent once more to ask for a written confirmation.
We appreciate that you chose US Airways. We look forward to serving your future travel needs.
nu krijgen we vandaag ons dossier weer aan met het resterende bedrag te betalen enzo en weer komt de hele tijd die foute geboortedatum erop.
Moet ik gewoon gerust zijn of toch ongerust ? ( want us airways mailt dat ze het hebben aangepast, maar was is de aangepaste datum? de juiste of weer de verkeerde ? )
Alvast bedankt.
wat denken jullie hiervan?
Geboekt bij connections in januari via mail.
Bij het krijgen van de bevestiging zie ik dat ze mijn geboorte datum verkeerd hebben ingevuld.
Ik heb dit dan onmiddelijk gemeld via de telefoon.
Ze ging het aanpassen ( ligt geirriteerd )
Dit is het antwoord wat ik kreeg toen ik erna meldde dat er nog niets was aangepast :
mijn vraag : En ik heb gezien dat mijn E-ticket nog niet aangepast is?
Gaat dit automatisch?
antwoord : Het E-ticket blijft hetzelfde, het staat in het dossier vermeld maar komt niet op het ticket te staan.
mijn tegenantwoord : Ivm die E-tickets. Ze zijn mega streng op de luchthaven.
Hoe weet ik met zekerheid dat alles in orde is?
( Op papier heb ik tenslotte een verkeerde geboortedatum staan )
NOOIT REACTIE OPGEKREGEN!
dus ik naar US airways gemaild en dit was het antwoord
Dear Miss Drieskens:
Thank you for contacting Customer Relations. We appreciate it when customers take the time to share their concerns.
Our records indicate your reservation has been documented and your birthdate changed. Customer Relations main focus are past travel issues. Unfortunately we are unable to honor your request.
Please contact your travel agent once more to ask for a written confirmation.
We appreciate that you chose US Airways. We look forward to serving your future travel needs.
nu krijgen we vandaag ons dossier weer aan met het resterende bedrag te betalen enzo en weer komt de hele tijd die foute geboortedatum erop.
Moet ik gewoon gerust zijn of toch ongerust ? ( want us airways mailt dat ze het hebben aangepast, maar was is de aangepaste datum? de juiste of weer de verkeerde ? )
Alvast bedankt.