Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tom Tom kopen San Francisco
Tom Tom kopen San Francisco
Heeft iemand ervaring met het kopen van een Tom Tom (met kaart VS) op de luchthaven van San Francisco?
Het scheelt namelijk om het zelf te kopen ipv te huren.
Het scheelt namelijk om het zelf te kopen ipv te huren.
Re: Tom Tom kopen San Francisco
Ik zou deze niet op een luchthaven kopen.
Naar mijn ervaring (niet specifiek SFO) is electronica daar nou niet echt een koopje.
Waarom ga je niet gewoon naar één van de bekende winkels (Walmart, Best Buy, Tiger Direct, Comp USA, Frys, en zo meer)? Vanaf zon 60 á 70 US$ heb je daar al een navigatie.
Uiteraard moet je het opweg daarheen dan wel zonder navigatie stellen.
Naar mijn ervaring (niet specifiek SFO) is electronica daar nou niet echt een koopje.
Waarom ga je niet gewoon naar één van de bekende winkels (Walmart, Best Buy, Tiger Direct, Comp USA, Frys, en zo meer)? Vanaf zon 60 á 70 US$ heb je daar al een navigatie.
Uiteraard moet je het opweg daarheen dan wel zonder navigatie stellen.
Oke, dank je wel.
Eens kijken of we gemakkelijk bij een walmart kunnen komen zonder navigatie

Hou ook marktplaats in de gaten. Daar worden regelmatig USA TomToms aangeboden door teruggekeerde Amerika-gangers. Heb ik vorig jaar ook gedaan, en vervolgens na terugkeer ook weer doorverkocht.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Er zijn er zo veel, het is lastiger er niet langs te komenReisfan schreef:Oke, dank je wel.

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Dat valt in SF nogal tegenRuud2004 schreef: Er zijn er zo veel,
http://www.walmart.com/storeLocator/ca_ ... Findex.gsp
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ik heb zelf een TomTom gekocht bij Radioshack.
Radioshack ligt een aantal keren in het centrum van San Francisco en soms hebben ze ook nog een "refurbished" exemplaar.
Ik heb zelf een aanbieding gekocht, een redelijk nieuw model.
In Nl daarna Europese kaarten erop gezet en klaar!
Radioshack ligt een aantal keren in het centrum van San Francisco en soms hebben ze ook nog een "refurbished" exemplaar.
Ik heb zelf een aanbieding gekocht, een redelijk nieuw model.
In Nl daarna Europese kaarten erop gezet en klaar!
Fry's vind ik zelf een erg fijne zaak in de Bay Area, maar dan moet je (uit mn hoofd) naar Palo Alto of Fremont. Volgens mij is er geen in SF zelf.
Wij hebben onze gps gekocht in deze Best Buy (http://stores.bestbuy.com/187/) 5 minuutjes stappen van Market street ( er zal ook wel een busstop zijn).
Keuze uit 10-tallen modellen. Wij hebben er 1 gekocht van Garmin voor 80 $. Dit was de goedkoopste, en die werkte prima (nu nog steeds).
Keuze uit 10-tallen modellen. Wij hebben er 1 gekocht van Garmin voor 80 $. Dit was de goedkoopste, en die werkte prima (nu nog steeds).
-
- Amerika-newbie
Bij walmart vind je tomtom voor 69 dollar - dat is 6 euro meer dan in nederland een kaart (vd Vs) kopen en die op je tomtom te installeren, om vervolgens je oude kaart kwijt te zijn. Dus wij weten het wel, we laten onze nederlandse tomtom thuis en halen daar een amerikaans 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht