Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren
-
- Amerika-newbie
Auto huren
Hallo,
Ik lees hier veel op het forum over het auto huren via usa reisen. Dit zou een van de goedkopere zijn voor bestuurders onder de 25..( we nemen dus een underage pakket) Echter als ik op de website van alamo kijk kom ik nog een paar tientjes goedkoper uit en naar mijn inzien hebben ze dezelfde voorwaarden, ( usareisen doet het natuurlijk ook via alamo) Nu vraag ik mij dus af wat het verschil is tussen usa reisen en via alamo rechtstreeks boeken?
alvast bedankt
Ik lees hier veel op het forum over het auto huren via usa reisen. Dit zou een van de goedkopere zijn voor bestuurders onder de 25..( we nemen dus een underage pakket) Echter als ik op de website van alamo kijk kom ik nog een paar tientjes goedkoper uit en naar mijn inzien hebben ze dezelfde voorwaarden, ( usareisen doet het natuurlijk ook via alamo) Nu vraag ik mij dus af wat het verschil is tussen usa reisen en via alamo rechtstreeks boeken?
alvast bedankt
- Fleiding
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Auto huren
Als je het Under 25 Special-pakket kiest bij USA-Reisen dan krijg je direct de prijs die je moet betalen zonder extra kosten. Als je via Alamo een auto huurt, dan moet je per dag nog eens 25 dollar extra berekenen; dit staat echter niet aangegeven bij de prijs.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ook op Alamo.nl kun je voor 'Alamo Gold Underage' kiezen. Dat is hetzelfde als je bij het USAReisen U25 pakket krijgt.
Verder geen verschil...
Ik kom overigens wel op verschillen uit.
Alamo.nl - Chicago 1 week - € 380
USAReisen.de - Chicago 1 week - 279,81 €
Beide voor een EC 2 deurs..
Verder geen verschil...
Ik kom overigens wel op verschillen uit.
Alamo.nl - Chicago 1 week - € 380
USAReisen.de - Chicago 1 week - 279,81 €
Beide voor een EC 2 deurs..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Fleiding
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Sorry, zag niet dat je daarvoor kon kiezen als je de data had ingevuld. Weer wat nieuws geleerd.Njit schreef:Ook op Alamo.nl kun je voor 'Alamo Gold Underage' kiezen. Dat is hetzelfde als je bij het USAReisen U25 pakket krijgt.
Verder geen verschil...

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5663 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-