Pagina 1 van 1

belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 19:41
door Evelien.
Ik heb vandaag mijn vlucht geboekt bij connections, maar toen ik thuis kwam bleek dat op de papieren een andere vlucht staat dan degene die we geboekt hebben. In de bevestigingsmail daarentegen staat wel de juiste vlucht.
Ik heb geprobeerd te bellen maar geraakte niet binnen op het kantoor. Heb dus ook maar een mail gestuurd.

Weet iemand hier raad mee? Nog iemand die dit al eens voor gehad heeft ?

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 21:30
door hroolvink
In de papieren staat meestal het reserveringsnr / ticketnr vermeld waaronder de vlucht(en) bij de vliegtuigmaatschappij geboekt is (zijn). Check dit nummer via de website van de maatschappij of bel ze op.

Succes.

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 21:46
door meyem
He, bah, altijd in het weekend, dit soort akkefietjes...
als in de eerste bevestigingsmail wel de goede gegevens staan, dan komt het uiteindelijk wel goed, maar ja, altijd eerst weer de nodige stress.... :roll:

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 21:51
door vana
Kun je niet naar de luchtvaartmaatschappij bellen waar je mee vliegt om te vragen op welke vlucht je geboekt staat?

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 22:17
door meyem
of hier kijken:
https://www.checkmytrip.com/plnext/XCMT ... ANGUAGE=GB

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 22:26
door hroolvink
Als ik me niet vergis kun je bovenstaande site alleen gebruiken voor boekingen via het Amadeus systeem gemaakt. Weet niet zeker of dit ook werkt voor Galileo, Worldspan of Sabre?

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 22:29
door meyem
hhmmm, dat is waarschijnlijk zo....kun je niet bij de airline zelf inloggen?

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 12 mar 2011, 23:33
door Rob
Of gewoon even wachten tot maandag en dan met Connection bellen :wink:

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 00:27
door Evelien.
ja op zich stond in de mail dat je dat moest afprinten en op de luchthaven laten zien.. Dus dan denk ik van ok komt goed. Maar we hebben in het kantoor onze handtekening wel op het foute gezet :? Dusja.. Ik had ze ook al gemaild.
Kga gewoon maandag onmiddellijk bellen denk ik en hopen op het beste :?

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 12:30
door Evelien.
Heb een mailtje terug gehad! Ze hebben het even gecheckt en het is het juiste dat geregistreerd staat!! 8) :clap:

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 12:34
door meyem
Super! Kun je met een gerust hart verder genieten... :thumbup:

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 12:36
door Evelien.
Inderdaad! Het is echt een geruststelling!
Ik ga morgen voor de zekerheid toch eens naar connections bellen ivm de foute papieren die we hier nu liggen hebben, maar ben al blij dat het juiste geregistreerd staat!!

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 12:39
door Chrisp
Ik zou inderdaad met je bevestigingscode regelmatig bij de airline (welke?) inloggen om te kijken of er nog een schedule change is :) .

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 12:41
door Evelien.
Hoe bedoel je ? Of er toch nog geswitched word tussen wat er nu staat en wat op een van de papieren staat ?
We vliegen met air canada

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 13:15
door meyem
ik krijg alle schedule changes altijd keurig vermeld in mijn postvak....ik log wel eens in, maar niet vaker dan eens per 6 weken, of zo....

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 13 mar 2011, 13:25
door MainOffender
Je kan met je reservatienummer inloggen op de site van connections zelf:
https://www.viewtrip.com/connections/home.aspx

Re: belangrijke vraag ivm vluchten

Geplaatst: 15 mar 2011, 08:07
door MaVi
Bellen is inderdaad nog altijd het beste. Het is mijn ervaring dat de meeste bedrijven het niet zo nauw nemen met het opvolgen van hun e-mails.
Zo wacht ik bij diverse bedrijven al een week of drie op een antwoord, terwijl ze wel verzekeren "binnen de vijf werkdagen" te zullen antwoorden...
En dan heb ik het nog niet gehad over de inhoud van de antwoorden die je dan krijgt. Meestal is dat zo'n voorgekauwd verhaaltje met allemaal zaken die je al wist en op je eigenlijke vraag wordt niet, nauwelijks of ontwijkend geantwoord.
Nee, deze jongen is terug gekomen van het e-mailen van klantendiensten, vanaf nu wordt er weer gebeld!
En het "wat anders op de bon staan dan wat je besteld hebt" daar weet ik ook alles van. Uiteindelijk komt alles wel goed, maar het kost je ondertussen wel de nodige stress. Het zou al minder leuk zijn als je zoiets aan de hand hebt als je volgende week al vertrekt...