Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede/voordelige transfers van luchthaven naar hotel boeken?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Goede/voordelige transfers van luchthaven naar hotel boeken?

Bericht door dhg2000 »

Hallo,

In september van dit jaar gaan we met 4 personen naar Amerika toe.
De volgende steden zullen worden bezocht:

Chicago
San Francisco
Las Vegas
Washington

alles doen we dus met het vliegtuig, maar vanaf de verschillende luchthavens hebben we wel transfers nodig naar de hotels en weer terug.

Nu is mijn vraag aan jullie, wie heeft er tips voor mij om online de transfers alvast te boeken en waar kan dit dan het beste gedaan worden?
Hebben jullie de websites voor mij waarop ik goede voordelige transfers kan boeken voor de genoemde steden?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Goede/voordelige transfers van luchthaven naar hotel boe

Bericht door Harry »

Met 4 personen kun je volgens mij het beste een taxi nemen.
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Je kan naast de taxi overwegen om via supershuttel verschillende transfers te boeken.

http://www.supershuttle.com/

Wij hebben gebruik gemaakt van de supershuttel in Miami, Washington DC en San Fransico.
Wij hebben via de site geboekt. We hebben toen one way geboekt.
Voor onze reis naar Washington DC boeken we vanaf het vliegveld een retourtje (we eindigen onze rondreis weer in DC)

Groetjes,
Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Met 4 personen wordt een shuttle al snel duurder dan een taxi, de shuttle betaal je per persoon, bv. voor San Fransisco $ 17 pp. ex. fooi.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

In Vegas zou ik een auto huren, je parkeert toch bij elk hotel gratis en is handig want van begin tot einde van strip is het een eind.
En als je meer dan een paar dagen daar bent, kan je ook uitstapje naar bv Hoover Dam.
In SF kan je met Bart naar stad.
Andréke
Amerika-ontdekker

Bericht door Andréke »

Transport van en naar vliegveld is helemaal geen probleem, taxi's en Shuttlebussen genoeg. Zie eventueel of het hotel geen gratis shuttle diensten aanbiedt.
Dit zijn mijn ervaringen met jullie bestemmingen;

* Voor SF, is het al snel een half uurtje rijden naar het centrum. Voor dit half uurtje reden we met een shuttle bus, en hier rekende ze ongeveer 50 dollar aan per persoon.

* Voor Washington, beetje oppassen, als je vliegt op Dulles dan is dit al snel een uur. Als je je vliegtuigtickets nog moet boeken, zorg dat je zeker op Reagan land, is vlakbij de mall, je kunt kiezen tussen metro, taxi of shuttle.

* Voor Las Vegas zal het helemaal geen probleem zijn, het vliegveld ligt vlak aan de strip. Hier nemen we altijd een Limo, als je met 4 gaat is dit helemaal niet zo duur, en het scheelt niet zo veel van een normale taxi. Een stretch heb je al voor 59dollar, wel nog tip inrekenen. Je krijgt er een gratis fles champagne bij. Als je weet hoe duur alcohol is in Las Vegas, valt dit goed mee voor transport en Champagne. De chauffeur staat je op te wachten in de inkomhal. Dit vond ik steeds de meest aangename trip tussen vliegveld en hotel :D .
http://www.presidentiallimolv.com/Las_V ... tretch.php

* Voor Chicago heb ik niet meteen een idee, wil ik de volgende keer eens doen
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Het is eigenlijk al gezegd. Met z'n vieren kun je vaak prima een taxi nemen. Andere optie is in de meeste steden het OV:

San Francisco: (Ik ga er even vanuit dat je op SFO aankomt) BART vanaf SFO naar downtown. Eventueel een streetcar of bus verder naar je hotel. Kost aardig wat (fare is afhankelijk van afstand), dus wellicht dat het met z'n vieren goedkoper is om een taxi te nemen.

Chicago: CTA naar downtown (blue line). Kost $2.25pp, maar als je langer in Chicago blijft kun je wellicht beter een pass aanschaffen (1 day, 3 day of 7day). Lijkt me een betere optie dan een taxi.

Washington: Is sterk afhankelijk van het vliegveld waar je aankomt:

Vanaf Washington National (WAS, Ronald Reagan airport): Gewoon de metro nemen, niet klooien met een taxi. Ritprijs is afhankelijk van afstand, maar zal iets van $2,50 pp kosten. Je koopt een farecard en zet daar saldo op, en als je een paar dagen in DC blijft heb je die toch nodig. Het vliegveld ligt net aan de overkant van het water en eigenlijk vrijwel in de stad, de ontsluiting met de Metro is perfect.

Vanaf Washington Dulles (IAD): Taxi, huurauto of een bus die aansluit op de metro. Dit vliegveld ligt echt een eindje van de stad af, dus reken ook op een flink stuk rijden of bussen.

Las Vegas: Taxi. Huurauto kan, maar ach, als je alleen rond de strip blijft en een beetje van wandelen houdt heb je die niet nodig hoor. Kun je dat geld beter uitgeven aan een keertje een taxi nemen.

Roel.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

Ik nam reeds 2x een shuttlebus vanop San Francisco luchthaven naar het centrum en betaalde daar volgens mij maar 15 dollar voor (en dus geen 50!!!).

http://www.supershuttle.com/
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Dankjullie wel voor de antwoorden.

Ik begrijp dat voor 4 personen het beste een taxi te nemen is.
Nu is mijn vraag, wij hebben 4 vrij grote koffers.

Passen er wel 4 koffers in de bagageruimte van de taxi?
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik zou dus in Chicago en Washington DC, mits je daar op National aankomt, niet een taxi nemen maar gewoon het OV (metro) gebruiken. Althans, als je hotel natuurlijk in de buurt van een station ligt. Maar dat laatste lijkt me sowieso een pre en iets om mee te nemen bij de keuze van een hotel.

Roel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer