Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met eautohuur?
-
- Amerikafan
Ervaringen met eautohuur?
Heeft iemand hier ervaring met eautohuur.nl? Meld het hier!
Het taalgebruik op de site is namelijk niet overal even goed, en dat maakt me achterdochtig...
Het taalgebruik op de site is namelijk niet overal even goed, en dat maakt me achterdochtig...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Ervaringen met eautohuur?
Als je dit forum even doorspit zul je vele (positieve) ervaringen lezen van forumleden.
Heb zelf overigens nog geen ervaring met eautohuur.
Roland
Heb zelf overigens nog geen ervaring met eautohuur.
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En ook negatieve... maar het is verder gewoon een carbroker. Dat het Nederlands niet perfect is kan zijn omdat het bedrijf in de UK zit.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik heb wel al gebruik gemaakt van de Belgische versie eautohuur.be en alles is prima geregeld .Als je telefonisch contact met hen opneemt ,krijg je zo ie zo het Nederlandse team aan de telefoon en zo kreeg ik nog een betere prijs voor suv verhuur in Amerika en heb dan ook meteen de boeking telefonisch afgehandeld .
Groetjes.
Groetjes.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2009 een auto gehuurd via eautohuur en dat verliep allemaal prima.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik heb nu twee keer via Eautohuur geboekt en beide keren waren prima.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
In 2009 via carhire3000.com (net als eautohuur een site van de Traveljigsaw Groep) een Toyota Sienna gehuurd. Was prima in orde.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben inmiddels voor de 3de keer bij hun geboekt. Alle keren goed gegaan. Over de prijs kan je onderhandelen, al zit er niet veel tussen. Ik had een Mid size SUV geboekt voor 450,00. een maand later stond ie op 417,00. Even een mail gestuurd, en het was geregeld...
Rene
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar bij hen geboekt. De klantendienst was heel behulpzaam, alsook hun dienst-na-verkoop. Uiteindelijk hebben we een deel van het huurbedrag teruggekregen omdat we van Dollar een te kleine auto hadden meegekregen (standaard ipv full size auto). Heel netjes geregeld allemaal.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Misschien de zoekfunctie eens proberen 

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Heb er 3x geboekt naar tevredenheid, nu een 4e keer voor de komende vakantie (en tussendoor 2x Sunnycars).
Let alleen op dat je GEEN aanbetaling doet, maar direct het volledige bedrag stort. Alleen dan heb je recht op kostenloos annuleren (check de voorwaarden maar eens), anders ben je je aanbetaling kwijt. Er is wel een creditcard nodig als je daar wilt boeken.
Vraag ook goed naar de one way rental fees, dit is per staat verschillend en ook weer per verhuurder. Als je bijv. de auto ophaalt in Florida en je brengt 'm weg in Texas, kunnen daar kosten aan zijn verbonden. Deze kosten vallen namelijk buiten hun aanbod en moet je plaatselijk nog bijbetalen. Vraag hier dus absoluut naar.
Let alleen op dat je GEEN aanbetaling doet, maar direct het volledige bedrag stort. Alleen dan heb je recht op kostenloos annuleren (check de voorwaarden maar eens), anders ben je je aanbetaling kwijt. Er is wel een creditcard nodig als je daar wilt boeken.
Vraag ook goed naar de one way rental fees, dit is per staat verschillend en ook weer per verhuurder. Als je bijv. de auto ophaalt in Florida en je brengt 'm weg in Texas, kunnen daar kosten aan zijn verbonden. Deze kosten vallen namelijk buiten hun aanbod en moet je plaatselijk nog bijbetalen. Vraag hier dus absoluut naar.
Ik verkies eautohuur zelf boven usareisen.de. Ik heb telefonisch contact opgenomen nadat ik heel wat slechte recensies had gelezen over Dollar in Los Angeles, met de vraag of het mogelijk was een andere auto te boeken, de vrouw die me verder hielp was "Heel" vriendelijk. En voor slechts 5 Euro meer, hadden we een upgrade en hadden we een auto bij Alamo. Achteraf gezien, was dit een heel mooie deal, aan de auto hebben we heel wat plezier gehad 

Wij hebben voor onze vakantie een auto gehuurd via eautohuur, nu zag ik dat de prijs lager was geworden... het scheelde niet veel (20 euro) maar we blijven Nederlands.
Ik heb even gebeld (gratis nummer) en jawel het verschil wordt teruggestort. Nette service!

Ik heb even gebeld (gratis nummer) en jawel het verschil wordt teruggestort. Nette service!

- emporionelis
- Amerika-ontdekker
Wij hebben ook al een aantal keren bij eautohuur geboekt en dit tot volle tevredenheid.
Vorig jaar hebben zij zelf een fout van National "eigen"gemaakt en mij het dubbel betaalde bedrag van €800 op voorhand teruggeboekt..
In mei gaan wij 1 week naar Sicilië met 8 man, 1 tel. En ik had 2 Ford Focus SW met €45 korting per auto gereserveerd.
En dit omdat ik het vroeg en zo snel kon beslissen!!
Dus niet twijfelen!!
Vorig jaar hebben zij zelf een fout van National "eigen"gemaakt en mij het dubbel betaalde bedrag van €800 op voorhand teruggeboekt..
In mei gaan wij 1 week naar Sicilië met 8 man, 1 tel. En ik had 2 Ford Focus SW met €45 korting per auto gereserveerd.
En dit omdat ik het vroeg en zo snel kon beslissen!!

Dus niet twijfelen!!

-
- Amerikafan
Tot nu toe nog een tevreden klant van eautohuur.
Heb voor het eerst een auto geboekt van 24 juni t/m 13 juli.
Dit alles voor een prijs van € 546,54, kwam ik laatst via carhire3000.com, ook een website van jigsaw een prijs tegen van omgerekend € 490,45. 1 mailtje richting de klantenservice en het totaal bedrag wordt nu aangepast aan de prijs van carhire3000.
Toch weer een kleine € 56 bespaard
Heb voor het eerst een auto geboekt van 24 juni t/m 13 juli.
Dit alles voor een prijs van € 546,54, kwam ik laatst via carhire3000.com, ook een website van jigsaw een prijs tegen van omgerekend € 490,45. 1 mailtje richting de klantenservice en het totaal bedrag wordt nu aangepast aan de prijs van carhire3000.
Toch weer een kleine € 56 bespaard

-
- Amerikafan
af en toe de prijs gewoon eens opnieuw bekijken op de site. soms word het goedkoper. al gaat t om 1 euro ( ja sorry, ik ben echt een ras echte nederlander) ik stuur hen een mailtje om het aan te passen. meestal krijg ik dat binnen een uur een reactie met dat het geregeld is!
1995: Ontario-Quebec-New York
- Ron76
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Vivian
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Heb inmiddels ook een mail gestuurd. Wij hopen nu 53 euro te besparen op onze SUV 

2010: Californië-Arizona-Utah-Nevada
2011: Colorado-Wyoming-South Dakota-Montana-Utah
2012: Turkije / Schotland/Londen
2013: Californië-Arizona-Nevada-Utah
2014: Oostenrijk - Slovenië - Italië
2015: Letland - Estland - Litouwen
2016: New York-Californië-Arizona-Nevada-Utah
Bij ons stond het verschil een dag later weer op de creditcard...... 

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik huur de laatste 4 jaar alleen nog via eautohuur, ze zijn meestal de goedkoopste, en de service is perfect, alles in het Nederlands is gewoon handig.
Voor mij na 5x huren nog geen problemen.
Voor mij na 5x huren nog geen problemen.
- Ron76
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Vivian
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Heb een reactie op mijn mailtje gekregen. De rekening is met 58 euro verlaagt! Dat is toch mooi meegenomen.
2010: Californië-Arizona-Utah-Nevada