Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hertz
hertz
hallo,
ik was juist eens aan het kijken naar de prijzen van hertz en heb een paar vragen. Ik zie nerges bij hun een optie om extra verzekeringen te nemen , wil dit dan zeggen dat ze allemaal al bij in de prijs zitten?
Ook zie ik nerges iets staan ivm underage, wij zullen namelijk op moment van huren nog geen 25 zijn.
Ik heb eens gezocht en las ergens dat ze enkel voor de prestige class en zoals een corvet,.. een extra bedrag vragen voor underage. Klopt dit? Als ik uit de economy of compact class huur, zit er dan bij hertz geen underage toeslag bij? Dit zou namelijk wel heel handig zijn
Als iemand hier dit zou weten, zou me heel wat vooruit helpen!
x
ik was juist eens aan het kijken naar de prijzen van hertz en heb een paar vragen. Ik zie nerges bij hun een optie om extra verzekeringen te nemen , wil dit dan zeggen dat ze allemaal al bij in de prijs zitten?
Ook zie ik nerges iets staan ivm underage, wij zullen namelijk op moment van huren nog geen 25 zijn.
Ik heb eens gezocht en las ergens dat ze enkel voor de prestige class en zoals een corvet,.. een extra bedrag vragen voor underage. Klopt dit? Als ik uit de economy of compact class huur, zit er dan bij hertz geen underage toeslag bij? Dit zou namelijk wel heel handig zijn
Als iemand hier dit zou weten, zou me heel wat vooruit helpen!
x
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: hertz
Underage rekenen ze volgens mij voor elke klasse.
Ik zou trouwens zeker niet op de site van hertz zelf kijken, maar op een site zoals eautohuur of usareisen.de, die hebben vaak veel betere tarieven, en als je wilt all-in met verzekeringen en underage.
Ik zou trouwens zeker niet op de site van hertz zelf kijken, maar op een site zoals eautohuur of usareisen.de, die hebben vaak veel betere tarieven, en als je wilt all-in met verzekeringen en underage.
Even gekeken op Hertz.be. De verzekeringen zijn inbegrepen:Evelien. schreef: ...Ik zie nerges bij hun een optie om extra verzekeringen te nemen , wil dit dan zeggen dat ze allemaal al bij in de prijs zitten?
"Inbegrepen in het tarief
Airport concession fee recovery
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
TRANSACTIETOESLAG"
Bij de pagina met de prijsopgave staan onderaan de voorwaarden inclusief leeftijdsbeperking:Evelien. schreef:Ook zie ik nerges iets staan ivm underage, wij zullen namelijk op moment van huren nog geen 25 zijn.
"Leeftijdsbeperkingen
De gegevens zijn enkel in het Engels beschikbaar.
On most rentals the minimum age is 25 without an additional Age Differential Charge, and 21 with an additional Age Differential Charge.
Age Differential Charge Policy
Hertz will rent selected car class vehicles (Prestige Collection and some other models excluded) to customers who are age 21-24 with the following per day Age Differential Charge in addition to the normal rental rate.
Economy Car, Compact Car, Special Crossover All Wheel Drive, Special Four Wheel Drive, Intermediate Car, Intermediate Sport, Standard Car, Standard Sport, Economy Special, Special Four Door, Intermediate Car Hybrid, Fullsize Car, Fullsize Sport, Premium Car, Luxury Coupe, Special Sport - USD 15.00 per day.
All other vehicles (Prestige Collection and high performace cars, such as but not limited to Corvettes, excluded) - USD 25.00 per day.
In the state of New York Hertz will rent to customers 18 to 21 years old with the following per day Age Differential Charge in addition to the normal rental rate.
Economy Car, Compact Car, Intermediate Car, Standard Car, Standard Wagon, Fullsize Car USD 41.00 per day."
Dus in het kort minimaal 21 jaar en een leeftijdstoeslag varierend tussen 15 en 41 dollar per dag, afhankelijk van het type auto en de plek waar je huurt.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Dat denk ik ook niet.Evelien. schreef:ja kwas gewoon wat aan het rondkijken omdat hier op ht forum gezegt werd dat hertz voor volgende zomer goedkoop uitvalt. Maar ik denk dat ik met dat underage pakket nooit echt een goedkope auto ga vinden
En er valt echt niet aan te ontkomen.
dankuwel voor de reacties! Maar dan zal ik nog maar wat verder zoeken
Weet er toevallig iemand hoe dat het komt dat bij usareisen.de de prijzen voor volgende zomer voor underage nog altijd niet beschikbaar zijn?

Weet er toevallig iemand hoe dat het komt dat bij usareisen.de de prijzen voor volgende zomer voor underage nog altijd niet beschikbaar zijn?
Aan mensen die niet underaged zijn zou ik zeker Hertz willen aanraden, tenminste als je lid van de anwb bent. Wij boekten in december vorig jaar voor de zomer een standard suv. Deze was bij hertz met de anwb korting goedkoper dan bij autoreisen.de of eautohuur. Alle normaal benodigde verzekeringen zitten er standaard bij in. Daarbij ben je als anwb-lid meteen gold member wat inhoudt dat je min of meer gewoon kan wegrijden omdat alles online geregeld is. Nadeel is natuurlijk wel dat je geen auto meer kan uitzoeken maar het voordeel is dat je echt binnen 10 minuten na aankomst wegbent.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2088 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85