Moet zeggen dat Hertz ook erg goed uit de test komt hoor!

Er is nu een nieuw, zeer onduidelijk, vouchermodel in gebruik waar (bij mij) het nummer wel opstaatTa2 Gerrit schreef: Dit confirmation nummer staat niet op de voucher of andere papieren van usareisen
Dan zal dat ws. in de prijs zitten die USAreisen onderhandelt.Tokheim schreef:Voor onze trip in 2011 van Atlanta-Miami gaan we dus te maken krijgen met drop-off fee! Maar nu zie ik bij USAreisen dat er GEEN drop-off kosten zijn tussen Georgia en Florida, terwijl het pdf bestandje (klik) van Alamo.nl laat zien dat er $300 dropp-off fee is? Wie moet ik nu geloven?
Theo
dat mag ik hopen! Hertz is zelfs 2 keer zo duur als sunnycars!brampo schreef:USAreisen moet toch wel onder de prijs van Hertz uitkomen?
Ik heb hem nog even goed nagezocht, maar bij ons staat hij er echt niet op (boeking eind Aug. voor Feb. 2011).6foot6 schreef:Er is nu een nieuw, zeer onduidelijk, vouchermodel in gebruik waar (bij mij) het nummer wel opstaatTa2 Gerrit schreef: Dit confirmation nummer staat niet op de voucher of andere papieren van usareisen
Zelfde geld hier inderdaad. Erg benieuwd naar de tarieven.dimple schreef:Ik wacht nog steeds met smart op USAreisen..............als je ergens op zit te wachten, schiet het nooit op he!
Ben erg benieuwd naar de tarieven.