Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Bericht door dimple »

Ik zit met smart te wachten op de tarieven van hun.

Moet zeggen dat Hertz ook erg goed uit de test komt hoor! :lol: Nog geen 1000 euro alles inclusief! Dat scheelt toch weer ongeveer 400 euro met de rest van de aanbieders tot nu toe.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Re: Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Bericht door Maarten-Annique »

USAreisen moet toch wel onder de prijs van Hertz uitkomen?
Vorig jaar kreeg ik het niet voordeliger dan via hen.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Even nog een weetje; als je bij Alamo de Timesaver (zeg maar online inchecken) wil gebruiken ben je een confirmation nummer van je reservering nodig. Het scheelt je redelijk wat tijd bij de balie, want je kunt alles thuis al invullen, inclusief het "declinen" van de Roadside Assistance :thumbup: .

Dit confirmation nummer staat niet op de voucher of andere papieren van usareisen, maar wordt je na één belletje keurig en snel toegemailt.

Ander weetje (dankzij Teleton :clap: ); als je bij Alamo (.nl, .com, .de, etc.) rechtstreeks boekt en je meldt je aan als Quicksilver member, kun je (op veel locaties) de hele balie overslaan, en rechtsreeks naar de garage gaan en de auto uit jouw categorie pakeen en zo de poort (waar je alleen je CC en rijbewijs moet tonen) uitrijden.
Helaas geldt dit (nog) niet voor auto's gehuurd bij derden. Wie weet, ooit :iroc:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Voor onze trip in 2011 van Atlanta-Miami gaan we dus te maken krijgen met drop-off fee! Maar nu zie ik bij USAreisen dat er GEEN drop-off kosten zijn tussen Georgia en Florida, terwijl het pdf bestandje (klik) van Alamo.nl laat zien dat er $300 dropp-off fee is? Wie moet ik nu geloven?

Theo
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Ta2 Gerrit schreef: Dit confirmation nummer staat niet op de voucher of andere papieren van usareisen
Er is nu een nieuw, zeer onduidelijk, vouchermodel in gebruik waar (bij mij) het nummer wel opstaat
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Tokheim schreef:Voor onze trip in 2011 van Atlanta-Miami gaan we dus te maken krijgen met drop-off fee! Maar nu zie ik bij USAreisen dat er GEEN drop-off kosten zijn tussen Georgia en Florida, terwijl het pdf bestandje (klik) van Alamo.nl laat zien dat er $300 dropp-off fee is? Wie moet ik nu geloven?

Theo
Dan zal dat ws. in de prijs zitten die USAreisen onderhandelt.

Wij kregen vorig jaar de stukken toegemaild na boeking van USAreisen en daar stond wel iets in Drop Off en inderdaad. Via de credit card werd uiteindelijk nog iets van 250 dollar afgeboekt.

Geen idee of USAreisen onder Hertz gaat zitten..........ik hou het in ieder geval goed in de gaten hoor :lol:
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

brampo schreef:USAreisen moet toch wel onder de prijs van Hertz uitkomen?
dat mag ik hopen! Hertz is zelfs 2 keer zo duur als sunnycars!
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

6foot6 schreef:
Ta2 Gerrit schreef: Dit confirmation nummer staat niet op de voucher of andere papieren van usareisen
Er is nu een nieuw, zeer onduidelijk, vouchermodel in gebruik waar (bij mij) het nummer wel opstaat
Ik heb hem nog even goed nagezocht, maar bij ons staat hij er echt niet op (boeking eind Aug. voor Feb. 2011).
Annegret van usareisen klonk ook al licht verbaasd toen ik er om vroeg, dus misschien is het nu wel standaard.
Dat zien we dus de volgende keer wel weer :mrgreen:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Elninjoo, dat gaat in ons geval niet op.

Hertz is toch echt goedkoper dan Sunnycars en wel iets van 300 euro.

In onze periode (juni) is Hertz toch echt de goedkoopste. Ben dus daarom benieuwd wat USAreisen doet.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik wacht nog steeds met smart op USAreisen..............als je ergens op zit te wachten, schiet het nooit op he!

Ben erg benieuwd naar de tarieven.
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

ik zit voor vrienden te kijken naar een auto via usreisen, maar ze zijn op dit moment 24 jaar.

als ze op vakantie zijn zijn ze echter 25 jaar.

kunnen ze nu al boeken?
of kunnen ze pas op het moment boeken dat ze echt 25 jaar zijn?

dit alles ivm met de extra kosten per dag autoverhuurders rekenen als nog geen 25 jaar bent.

hanny
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Leeftijd geld op moment van auto ophalen, het moment van boeken staat er los van.
Je kan zelfs voor een deel van de reis de underage toeslag moeten betalen als je tijdens de reis 25 wordt.
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

bedankt voor het snelle antwoord

Hanny
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Bij Alamo via Usareisen werd ik gisteren verrast door een, nogal ongebruikelijke aktie.

Na het gebruikelijke papierwerk zegt de medewerker:
"wacht even hier dan ga ik de sleutel halen"

?????

Hij weg naar de garage en komt na een paar minuten terug met de mededeling dat we even mee moeten lopen.
In de gerage werd ons de sleutel overhandigd van een Kia Rio die daar speciaal voor ons was neergezet.

Luis( zijn naam) heeft er daarna persoonlijk op toegezien dat alle bagage in de auto paste en we veilig op weg konden.

Voor zover we konden waarnemen werden alle andere klanten wel op de gebruikelijke wijze behandeld
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

dimple schreef:Ik wacht nog steeds met smart op USAreisen..............als je ergens op zit te wachten, schiet het nooit op he!

Ben erg benieuwd naar de tarieven.
Zelfde geld hier inderdaad. Erg benieuwd naar de tarieven.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Castle
Amerika-ontdekker

Bericht door Castle »

Ja hoor, het is zover. De prijzen voor de zomer 2011 zijn beschikbaar :P . Vroegboekkorting is 5 %, zelfde als afgelopen jaar.

Oeps zijn wel duur :cry: . Voor JFK 18 dagen in de zomer volgend jaar ben ik voor een Minivan € 1166,-- kwijt. Bij hertz.nl met ANWB-korting kost me dat zo'n 940 euro. Voor minivan's valt USAREISEN vaak duur uit. Vorig jaar heb ik direct geboekt bij alamo.co.uk scheelde me ook 50 euro.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik heb net ook al even gekeken. De site is ook vernieuwd en ik moet wat meer zoeken dan vroeger.
De 'tip' equinox is niet meer. Ze hebben precies eindelijk doorgegeven bij alamo dat de equinox een categorie hoger is dan dat usareisen hem aanbood. Hij staat er nog tussen als standaard SUV (EQ categorie) maar is behoorlijk aan de prijs als ik hem vergelijk met de midsize SUV (IW categorie) en de jeep liberty (JL categorie) categorie.
Voor onze periode in juni (4 weken huur):

EQ = 1339 euro
IW = 923 euro
JL = 916 euro

Dit is wel het super inklusief pakket
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

Ik vind ze vrij duur vergeleken bij vorig jaar, E-autohuur ook trouwens. Vorige jaar 28 dagen dodge charger fullsize, 620 euro, dit jaar fullsize voor 28 dagen nergens onder de 800 euro te krijgen..
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij hebben voor eind van de maand de Jeep Liberty gehuurd, ik zal half december posten of dat te doen is voor een rondreis.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ben vooral benieuwd of je hem ook meekrijgt of dat de JL de nieuwe EQ wordt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer