Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via Sunny Cars

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
NickDoevendans
Amerika-ontdekker

Autohuur via Sunny Cars

Bericht door NickDoevendans »

Ik kon de topic niet vinden over Sunny Cars, maar die zal er ongetwijfeld zijn. Ik had een vraag over Sunny Cars.... Wij gaan daar een auto huren. Normaal gesproken deden we dat bij Hertz.

Zijn er bepaalde punten bij Sunny Cars waar je op moet letten en hoe is de verdere service?
angelino
Amerikafan

Re: Autohuur via Sunny Cars

Bericht door angelino »

Ik heb al enkele keren bij Sunnycars geboekt en ben zeer tevreden met hun all-in prijzen en de service. In de USA werken zij meestal (altijd?) met Alamo, waar men jij altijd wel enkele bijkomende verzekeringen en andere extras wil aansmeren (niet op ingaan).
Om één of andere reden (BTW?) is sunnycars.nl meestal wel (iets) goedkoper dan sunnycars.be.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Om één of andere reden (BTW?) is sunnycars.nl meestal wel (iets) goedkoper dan sunnycars.be.
Zou kunnen BTW in NL is 19% en in BE 21%
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Maar hoe ervaren mensen hier de extra dekkingen die Sunny geeft? Als ik rechtstreeks bij Dollar boek (via Expedia dat wel) of het via Sunny doe scheelt me het op twee weken bijna 200 euro, het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat Sunny geen eigen risico heeft (tot 7,5 miljoen) die ik bij Dollar wel deels heb (kan niet ontdekken hoeveel).
Castle
Amerika-ontdekker

Bericht door Castle »

Als je via expedia in europa boekt koop je CDW/LDW en LIS mee en heb je geen eigen risico. In ieder geval niet bij normaal gebruik. Je kunt ook nog eens kijken bij dollar.co.uk welke prijzen ze daar hanteren. Vaak duidelijk goedkoper dan bij expedia, en ook daar koop je de genoemde verzekeringen mee.
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Castle schreef:Als je via expedia in europa boekt koop je CDW/LDW en LIS mee en heb je geen eigen risico. In ieder geval niet bij normaal gebruik. Je kunt ook nog eens kijken bij dollar.co.uk welke prijzen ze daar hanteren. Vaak duidelijk goedkoper dan bij expedia, en ook daar koop je de genoemde verzekeringen mee.
Die CDW/LDW en LIS snap ik, maar SunnyCars hammert erop dat ze tot 7,5 miljoen bieden en volgens mij (uit mijn hoofd) is het normaal maar 1,5 miljoen.

Voor de rest is alles hetzelfde, moet bij beide de benzinetank afvullen of vooruit betalen ter plekke.
Castle
Amerika-ontdekker

Bericht door Castle »

Bij Sunny cars is de dekking blijkbaar $ 7,5 miljoen tegen lichamelijk letsel en/of schade aan eigendommen voor elke gebeurtenis bij claims van derden. En bij expedia is dit dan $ 1,5 miljoen. Dus dit is het bedrag dat indien derden schade claimen maximaal betaalt zal worden door de verzekering.
Mij lijkt $ 1,5 miljoen al erg veel. Maar ja in amerika is alles altijd groter :lol:

Die 1,5 miljoen zou voldoende moeten zijn. Bij usareisen.de waar veel autos geboekt worden zie je, afhankelijk van de autoverhuurder, hiervoor bedragen genoemd staan van tussen de € 1 miljoen en € 1,7 miljoen.
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Castle schreef:Bij Sunny cars is de dekking blijkbaar $ 7,5 miljoen tegen lichamelijk letsel en/of schade aan eigendommen voor elke gebeurtenis bij claims van derden. En bij expedia is dit dan $ 1,5 miljoen. Dus dit is het bedrag dat indien derden schade claimen maximaal betaalt zal worden door de verzekering.
Mij lijkt $ 1,5 miljoen al erg veel. Maar ja in amerika is alles altijd groter :lol:
Iemand ervaring met fender-benders dan hier in het forum???
Die 1,5 miljoen zou voldoende moeten zijn. Bij usareisen.de waar veel autos geboekt worden zie je, afhankelijk van de autoverhuurder, hiervoor bedragen genoemd staan van tussen de € 1 miljoen en € 1,7 miljoen.
Ze hadden volgens mij ook nog een band, glas en onderkant dekking die er normaal niet is. Maar ja voor 200 euro kan ik een boel leuke dingen doen :).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer