Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via internet in NL, in US of bieden in US?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
flipjevandejam
Amerika-newbie

Boeken via internet in NL, in US of bieden in US?

Bericht door flipjevandejam »

Ik ben nu al een paar dagen aan het pielen met het zoeken van een huurauto voor in Amerika.

De data waarmee ik moet werken is:
Locatie ophalen/wegbrengen: LAX
24JUL2010 - 13AUG2010
Standard of Full-size car

Er zijn een paar opties, waarvan me nog niet duidelijk is welke ik nou het beste kan nemen.
- In NL via expedia/holidaycars/usareisen.de een auto huren incl verzekeringen (maar dan een zgn. voucher krijgen?) = ong. 650 euro
- In US via bijv. vroomvroomvroom.com een auto huren, waarbij de verzekeringen er ws. nog bij moeten = ong. 700 dollar (excl. verzekeringen)
- In US via Priceline/Hotwire bieden op autohuur, waarbij de verzekeringen er ws. nog bij moeten = 450-600 dollar (excl. verzekeringen)

Ik leun nu het meest naar het eerste, omdat daar de verzekeringen al in zitten en deze als ik het goed begrijp zomaar >$30 per dag kunnen zijn.
Dit zou evt. besparingen dus in notime teniet doen met 20 huurdagen. Aan de andere kant twijfel ik aan de waarde van een dergelijke voucher.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Boeken via internet in NL, in US of bieden in US?

Bericht door Njit »

Waarom twijfel je aan de waarde van een voucher? Auto boeken, voucher ontvangen per email, uitprinten, laten zien bij de balie en auto meenemen. Kind kan de was doen....

Bij USAReisen heb je in het algemeen binnen een uur je voucher in de mail liggen. Is bij ons nog nooit iets mis mee gegaan..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Full Size via eAutoverhuur heb ik gevonden aan 532 euro, alles inclusief en 628 voor het premium pakket.
flipjevandejam
Amerika-newbie

Bericht door flipjevandejam »

Hmm, omdat er pas over de vouchers gerept word in de kleine lettertje, waar veelal nog veel meer dubieuze constructies in staan. Maar blijkbaar vergis ik me daarin.

Bij welke verhuurder kom ik uiteindelijk terecht via Jigsaw? Ik zie namelijk niet hele goede ervaringen met dat (moeder)bedrijf van eautohuur.nl
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Kan zowel avis maar ook alamo als dollar zijn .Als je inlichtingen via de telefoon vraagt ,kunnen ze je aangeven welk verhuurkantoor welke wagen aanbiedt .
elkur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door elkur »

Die voucher is toch maar gewoon een reserveringsbewijs? Al jouw gegevens en welke wagen je huurt en dergelijke worden gewoon ook in het systeem van de autoverhuurder ingepompt. Het is niet dat je daar ter plaatse enkel maar een blaadje papier hebt om op terug te vallen.
Ik denk dat het voor de autoverhuurder misschien zelfs niet nodig is om een voucher te krijgen maar dat de boekingssites dit gewoon aan jou sturen, zodat je voor jezelf een bewijs van de huur hebt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer