Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
jaha
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 03 mar 2009, 16:59

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door jaha »

Type gehuurd: Mid size SUV
Verhuurder: Dollar
Gereserveerd bij: USA Reisen.de
Opgehaald in: Denver
Afgeleverd in: Denver
Meegekregen: Ford Escape
Wanneer: 5-6-2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Kiezen maar er stonden alleen escpaes
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:8 Goede auto, zeer goede service gehad van Dollar nadat ik in een tornado had gezeten en behoorlijke schade had. Verbruik is best behoorlijk 1 l : 10,5 km. Auto is niet echt super snel maar je kunt er prima me rijden. Pas wel op want het is geen 4WD (tenminste degene die ik had).
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
Gebruikersavatar
CherokeeWarrior
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 mar 2010, 00:06
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door CherokeeWarrior »

Type gehuurd: SFAR - Standard SUV
Verhuurder: ALAMO
Gereserveerd bij: ALAMO.nl
Opgehaald in: Salt Lake City Airport (SLC)
Afgeleverd in: Phoenix Sky Harbour (PHX) (300 dollar drop-off)
Meegekregen: CHEVY TAHOE
Wanneer: 7 juni 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):
Ter plekke upgrade genomen naar Full Size SUV. Dit was het oorspronkelijke plan, maar Alamo heeft standaard geen Full Size SUV op Salt Lake City beschikbaar en is dus niet via alamo te reserveren (ook andere verhuurbedrijven hadden er geen beschikbaar via hun sites). Aangezien we met 4 volwassenen en 6 koffers gingen reizen, toch de gok genomen dat er wel een full size SUV zou staan om dan ter plekke een upgrade te nemen. Er was inderdaad een Chevy Tahoe aanwezig.

Keuzemogelijkheid of toegewezen: Auto werd ons toegewezen. Heb wel gevraagd of er keuze was, maar in ons geval was er geen keuze. Je krijgt volgens mij in alle gevallen een auto toegewezen en je kan ze zelf niet uitzoeken op de parkeerplaats. Vragen om een bepaald merk kan altijd.

Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:
9. De Chevy is een heerlijke auto. Veel power, nooit last gehad bij het beklimmen van bergen. Genoeg ruimte voor 4 volwassenen, 6 stuks baggage (koffer/tassen) en 2 koelboxen. Er zijn 6 zitplaatsen. Vanwege de vele off-road trips (o.a. naar Moab) die in de planning stonden had ik oorspronkelijk graag een Jeep Commander, de Chevy was echter een waardig alternatief, en groter!
Voorzien van 4x4 en hi en lo gears.
Ook uitgerust met een werkend OnStar Systeem (niet gebruikt, maar zeker handig om bij je te hebben mocht je pech krijgen in de middle of nowhere) en een verlopen XM-radio abonnement.


Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)

Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Gebruikersavatar
CherokeeWarrior
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 mar 2010, 00:06
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door CherokeeWarrior »

Type gehuurd: Minivan
Verhuurder: AVIS
Gereserveerd bij: KLM web site
Opgehaald in: JFK (JFK Airport, NY)
Afgeleverd in: EWR (Newark Airport, New Jersey) (geen drop-off charges)
Meegekregen: Chrysler Town and Country
Wanneer: 5 juni 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): NEE

Keuzemogelijkheid of toegewezen: Auto werd ons toegewezen. Wel veel verschillende types aanwezig op parkeerplaats. Vragen kan altijd.

Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:
De Chrysler Town and Country voldoet voor het rijden op de wegen van NY en New Jersey. Niet al te veel power in de heuvels, maar je kan wel met het verkeer meekomen.
Fijne auto. Niet veel op aan te merken. Deze was voorzien van een werkende SiriusXM radio.

Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)

Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Gebruikersavatar
Markatja
Amerika-ontdekker
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:08

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Markatja »

Type gehuurd: Standard SUV
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: USA Reisen.de
Opgehaald in: San Francisco (SFO)
Afgeleverd in: Las Vegas (LVA) (geen drop-off charges)
Meegekregen: Ford Edge
Wanneer: 30 mei 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): NEE

Keuzemogelijkheid of toegewezen: Auto zelf uitgekozen op parkeerplaats. Groot, verduisterde achterramen en AWD.

Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:
9; hele fijne auto, genoeg ruimte voor twee personen, was met Sirius uitgerust.

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
laanvdj
Amerikakenner
Berichten: 670
Lid geworden op: 07 feb 2008, 08:02
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: stein

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door laanvdj »

Type gehuurd:midsize suv, ford escape
Verhuurder:dollar
Gereserveerd bij:usareisen
Opgehaald in:orlando
Afgeleverd in:orlando
Meegekregen:fulsize suv, ford explorer
Wanneer:6 juni
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):ja, gratis
Keuzemogelijkheid of toegewezen:keuze
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:8
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht[/size

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
VdB R
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mar 2010, 10:56

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door VdB R »

Type gehuurd: Full Size SUV
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Kuoni
Opgehaald in: LAX
Afgeleverd in: LAX
Meegekregen: Jeep Commander 2010
Wanneer: 2 Juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Geen upgrade aangeboden gekregen en ook niet gevraagd (niet nodig)
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9 De auto gaf na enkele kilometers al aan dat het niveau van e ruitensproeiervloeistof te laag was (maar had geen zin om terug te rijden naar Alamo omdat het het al redelijk laat was en we naar het hotel moesten. Laat dit oplossen in een andere Alamo vestiging (Las Vegas). Tijdens de trip naar Grand Canyon plots een alarm dat de bandenspanning niet meer goed was en geen 5 tellen later een klapband. Reserve wiel gezocht en gevonden incl krik en sleutel. Probleempje met krik dus toch maar gebeld met Alamo roadsite assistance, zij zouden iemand sturen na een uitleg van 5 minuten waar we ergens zaten, ze moesten alles weten, straat, richting, milemarker en probeer dat maar eens in het donker te vinden zeker dat laatste. Na 20 minuten moest ik terug bellen en toen wisten ze me te vertellen dat ze geen takelfirma konden vinden en iemand van ... zouden sturen. Toen toch nog maar eens geprobeerd om de band zelf te vervangen met succes en alamo dan maar terug gebeld dat ze de hulp mochten annuleren en gevraagd wat ik met de kapotte band moest doen. Deze moest ik laten herstellen ???? Met een schuur van 6 centimeter. Dus toch maar naar de garage in de grand canyon en daar konden ze me vertellen dat ze dat niet konden (wat ik zelf ook wel wist maar ja) en dat ik terug met alamo moest bellen. Toen stelden ze me voor om de auto te gaan omwisselen in Flagstaff (ons reis schema was redelijk strak dus maar wat geschrapt en aangepast) we konden niet zonder auto op die dag en moesten door naar Monument valley dus dan maar eerst via Flagstaff. Toch maar eens gebeld met Flagstaf en daar vertelden ze me dat ze geen auto voor mij hadden (al hoewel ze me aan de telefoon eerst gemeld hadden dat Flagstaff bevestigd had dat ze er wel een hadden????) en zij stelden voor om langs een garage te gaan in Flagstaff en andere band te laten leggen. Dus dat maar gedaan om zo snel mogelijk geholpen te zijn (en snel was het binnen de 11 min na aankomst in de garage lag er een andere band op de velg en verder was alles geregeld. Onderweg naar Flagstaff sloeg tijdens het rijden de motor ook nog een keer af.
Ga dit toch wel even meedelen bij het binnen brengen van de wagen en kijken wat ze me kunnen vertellen.

Maar al bij al toch een ruime wagen die voldeed aan de verwachting al had ik liever een tahoe of zo gehad.

Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
kiamzo
Amerikakenner
Berichten: 405
Lid geworden op: 08 jan 2009, 21:16
Locatie: Deurne belgie

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door kiamzo »

Type gehuurd: minivan
Verhuurder: avis
Gereserveerd bij: Connection
Opgehaald in: Manhattan
Afgeleverd in: JfK airport
Meegekregen: dodge grand caravan
Wanneer: 17/06/2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): NEEN
Keuzemogelijkheid of toegewezen:
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 10
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht): Weet niet hoe ik een foto kan plaatsen.

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14311
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Coyote »

Type gehuurd: Midsize SUV
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: usareisen.de
Opgehaald in: Dulles Int'l Airport (Washington DC)
Afgeleverd in: LAX (Los Angeles)
Meegekregen: Ford Mustang Cabrio
Wanneer: 11 juni t/m 09 juli
Upgrade genomen: Ja, wilde Route 66 heel graag in een Mustang Cabrio rijden.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze uit 2 Ford Mustang Cabrio's van 2010, zwart en zilver. De zwarte had nog maar 6.500 mijl op de teller staan, de zilveren ruim 12.000 mijl. Daarom gekozen voor de zwarte.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Voor de auto, een 10! :D Het blijft mijn favoriete huurauto in Amerika. Heerlijk auto om in te rijden. Kofferruimte achterin houdt niet over maar dat was mij bekend. Ben je alleen dan past het allemaal prima. Ik kon er bijv. een grote koffer, een weekendtas, een laptop en drinken (geen koelbox) in kwijt. Onderweg veel bekijks gehad met de Mustang Cabrio. Veel waarderende opmerkingen en er werden zelfs foto's van genomen. :wink:
Overigens ben ik zeer prettig geholpen door een Alamo medewerker bij Alamo/National op Dulles Int'l Airport. De man had er zeker zin in en samen hebben we buiten enkele auto's bekeken. Ik had mijn keuze echter allang gemaakt, een Mustang Cabrio of anders de auto die ik besproken had. Na flink onderhandelen en na akkoord van een manager een leuke deal kunnen maken. Ik moest $ 14,99 per dag extra betalen maar hierdoor vervielen wel de drop-off kosten van $ 250 (excl. tax). Daardoor was deze upgrade wel heel aantrekkelijk. :D
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:

Afbeelding

Afbeelding

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Skydriver
Amerikafan
Berichten: 233
Lid geworden op: 04 nov 2008, 20:29
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Skydriver »

Type gehuurd:Standard SUV
Verhuurder:Dollar
Gereserveerd bij:E-autohuur
Opgehaald in:Denver
Afgeleverd in:Denver
Meegekregen:Jeep Grand Cherokee
Wanneer:13-07-2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen:Ja
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:10! keurig te woord gestaan, we zijn slechts vriendelijk gewezen op de mogelijkheid van een upgrade en extra verzekeringen, maar toen we daarvan afzagen werd er totaal niet moeilijk over gedaan!
Uiterst vriendelijk en vlot afgehandeld!

note mod. Pyca
toegevoegd aan overzichtspagina
Pioenroos
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 31 jul 2008, 02:59
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Pioenroos »

Type gehuurd:Compact
Verhuurder:Avis
Gereserveerd bij:www.avis.nl
Opgehaald in:Boston
Afgeleverd in:Boston
Meegekregen:Ford Focus
Wanneer:14 juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen:toegewezen (vond het prima, dus niets gevraagd)
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:9
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
Gebruikersavatar
RuudB
Amerikakenner
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door RuudB »

Type gehuurd: SUV
Verhuurder: Budget
Gereserveerd bij: budget.com
Opgehaald in: Seattle airport
Afgeleverd in: Bellingham airport
Meegekregen: Ford Edge (kregen eerst een Hummer H3 pickup maar dat was niet handig met bagage (geen afdekking)
Wanneer: 9 juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, lekkere auto en ruim. Koffers passen achterin precies over de lengte. Er passen er zo zeker 4 naast elkaar in.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
Afbeelding
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door ned in MO »

Type gehuurd:ford focus station
Verhuurder:
BB&L
Gereserveerd bij:BB&L
Opgehaald in:l schiphol
Afgeleverd in:l schiphol
Meegekregen:Opel Astra Station (op diesel)Wanneer:3 Juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): neen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):

Lekker zuinig en goedkope huur. Auto had 80000km op de klok.
Perfect bedrijf voor nederamerikanen die in Ned op bezoek zijn en een auto nodig hebben
Gebruikersavatar
RuudB
Amerikakenner
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door RuudB »

Type gehuurd: Full-size
Verhuurder: Budget
Gereserveerd bij: budget.com
Opgehaald in: Bellingham airport
Afgeleverd in: Seattle airport
Meegekregen: Toyota Camry
Wanneer: 21 juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Ik kon aan de balie kiezen tussen een Toyota Camry en een Chevrolet Impala
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, lekkere auto en ruim. Achterin voor kinderen is niet echt handig, want die zitten erg laag en kunnen dus niet naar buiten kijken (ondanks gebruik stoelverhoger). Kofferbak groot genoeg voor twee koffers (op elkaar liggend), 2 trolleys en nog een kleinere trolley. Wel kofferbankscharnieren. De motor hoor je niet, alleen de banden.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
Laatst gewijzigd door RuudB op 24 jul 2010, 14:38, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dento
Amerika-expert
Berichten: 10199
Lid geworden op: 08 sep 2003, 07:36
Locatie: Thornton, Colorado, USA
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Dento »

Type gehuurd: Standard
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: http://www.avis.com
Opgehaald in: Indianapolis, IN
Afgeleverd in: Indianapolis, IN
Meegekregen: Chevrolet Malibu
Wanneer: 12 juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Gratis upgrade naar Full Size
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8.5 - Deze Malibu had werkelijk alles erop en eraan; een mooie luxe wagen, groot, ruim, redelijk pittig, flinke kofferbak, een goed werkende airco, alleen op sommige onderdelen wat goedkoop afgewerkt. Verder een heerlijke wagen om te rijden.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Gebruikersavatar
Lampie
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Lampie »

Type gehuurd: G: Mercury Grand Marquis
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: reisbureau/ hotelplan
Opgehaald in: San Francisco, Ellis Street
Afgeleverd in: Airport Denver
Meegekregen: Droomupgrade: Lincoln Navigator
Wanneer: 21 juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Gratis upgrade naar deze enorme bolide, er was niets anders beschikbaar
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen, Hij vroeg nog wel of ik het erg vond :clap:
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 10 - Wat een enorme bak en dat geluidje van die motor, geweldig gewoon. Het enige dat ik moet bijbetalen is de extra benzine, hij rijdt 1 op 7.5 maar met de benzine prijzen alhier is dat een schijntje. Alles is elektrisch tot aan de achterklep toe, stoel koeling en vooral heel groot. Hertz heeft een klant voor het leven erbij.
Bijlagen
DSC00705-2.JPG
Laatst gewijzigd door Lampie op 01 aug 2010, 06:15, 2 keer totaal gewijzigd.
2022 SEA - SLC http://vwijck.com
2015 NY - CAN - NY http://wijckusa2015.wordpress.com/
2014 SEA - Den http://wijckusa2014.wordpress.com/
2012 LV - Denver http://wijck2012.blogspot.nl
2010 San Francisco - Denver http://wijck2010usa.blogspot.com
Gebruikersavatar
Q-BiC
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2009, 11:17
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Q-BiC »

Type gehuurd: Standard SUV
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: usareisen.de
Opgehaald in: Phoenix Airport
Afgeleverd in: Las Vegas Airport
Meegekregen: Hyundai Santa Fe, Midsize SUV dus....
Wanneer: 4 juli
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): -
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 7. Zwakke motor, wel zeer stil bij lagere snelheden, remmen op de motor niet mogelijk tenzij overschakelen naar sequentiele bediening en manueel gaan schakelen, weinig ventilerende zetels. In vergelijking met onze Ford Escape vorig jaar: ruimere koffer, mooier interieur, maar lelijker exterieur (voor mij)
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
http://picasaweb.google.com/lh/photo/jY ... directlink
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
RoyBergen
Amerika-expert
Berichten: 1632
Lid geworden op: 15 mar 2008, 13:30
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Bergen-Noorwegen

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door RoyBergen »

Type gehuurd: full size
Verhuurder:dollar
Gereserveerd bij:e autohuur
Opgehaald in:san fransisco
Afgeleverd in:las vegas
Meegekregen:dodge charger \chevrolet malibu
Wanneer:26 juni 2010, de andere op 4 juli
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):
Keuzemogelijkheid of toegewezen:upgrade afgewezen naar een suv
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:dodge charger 9, chevy malibu 8
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
Sorry hier ben ik niet goed in

Ik had de dodge charger in san fransisco gekregen ,naar hier zelf om gevraagd te hebben, deze had echter onbalans na een week rijden, stuur trillen als je remde...... dus toen op 4 juli maar even naar het
vliegveld gereden in las vegas (we waren er toch), toen kregen we een inruil, mochten zelf kiezen uit een rij auto's, er was echter geen chasrger (en die vonden we toppie), maar ik mocht eventueel 15 minuten wachten dan komt er wel 1 zeiden ze, daar hadden we geen zin aan en hebben toen een nieuwe (slechts 2000 miles op de teller) chevy mailbu meegenomen, die was ook mooi, en had meer technische snufjes, maar
vond toch de charger er stoerder uitzien....
Ik was wel heel tevreden over e autohuur en ook dollar, zou er zo weer bij huren.
Het enigste wat ik me nog steeds afvraag, is of ik echt die tank benzine moet nemen bij het ophalen, daar betaal je toch wel de hoofdprijs voor vind ik.... Maar ik heb met de inruil de auto bijna leeg ingeleverd, en toen nog een keer aan het eind.......
ook wilden ze me roadside (weghulp) pakket aansmeren wat ik maar afgewezen heb, ik kan echt wel zelf garant staan voor 300 dollar als het nodig is, en dat pakket koste al bijna 150 dollar....
goed ,het hoort er bij aan de balie.....
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Tipsy_1 »

Type gehuurd: Equinox
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USA-reisen
Opgehaald in: LAX
Afgeleverd in: Las Vegas Airport
Meegekregen: Dodge Journey
Wanneer: juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): neen, werd ook niet aangeboden (er stonden niet veel full size of standard SUV's trouwens)
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze uit een zeveltal wagens, van 5 verschillende merken
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. voor ons een prima wagen. mooi van binnen, heel ruim (twee achterbanken waarvan we de tweede platlegden). Geen superkrachtige motor maar zeker goed genoeg.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht): zal ik mijn reisverslag zetten
Gebruikersavatar
emporionelis
Amerika-ontdekker
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 aug 2010, 23:05
Locatie: Eindhoven

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door emporionelis »

Type gehuurd: SFAR - Standard SUV
Verhuurder: ALAMO
Gereserveerd bij: Exit reizen
Opgehaald in: Houston George Bush Intercontinental Airport (IAH)
Afgeleverd in: Houston George Bush Intercontinental Airport (IAH)
Meegekregen: Jeep Liberty
Wanneer: 7 oktober 2009
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):
Geen upgrade aangeboden gekregen, helaas! want ik wilde eigenlijk voor een dikke pick-up gaan :wink:
Naast de jeep stond er alleen nog maar een Nissan Murano.
Was een fijne auto, hij had wel een "kleine leven" achter zich (+/-24.000 mijl) maar hij reed echt prima.
Kofferbak was niet heel groot (genoeg voor 2 pers.) en de instap had ook groter gekund.
Maar over het algemeen geef ik de auto een 8

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Afbeelding
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door US-fanboy »

Type gehuurd: SFAR - Jeep Grand Cherokee
Verhuurder: Budget
Gereserveerd bij: eBookers
Opgehaald in: New York JFK
Afgeleverd in: New York JFK
Meegekregen: Ford Expedition Eddy Bauer edition 2010 ( slechts 1500 mijl gereden voordat wij hem kregen)
Wanneer: 11 juli - 31 juli
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Eerst op de parkeerplaatst gekeken wat er stond en toen Upgrade genomen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Zelf gekozen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9+ Fantastische auto, alles automatisch (ook lichten) alleen slurper :wink:
Foto + event. foto van kofferbakinhoud :

Nadat we hadden gevraagd wat de upgradeprijs was hebben we eerst maar geweigerd. Toen konden we ineens de helft korting krijgen omdat we met Amex betaalden. Toen was de prijs een stuk aardiger en hebben we het gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Op de Tail of the Dragon

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer