Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door HennyCox »

Type gehuurd: Mazda CX-5
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.IS
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: Las Vegas
Meegekregen: Chevrolet Traverse
Mijl stand: begin: 5000, eind: nog niet bekend, gereden: nog niet bekend, maar zo'n 1600 mijl
Wanneer: 30/5 tm 17/6
Aantal dagen huur: 19dagen
Totaalprijs huur: $359
Prijs per dag: $19
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Upgrade gekregen na lang aandringen.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Verschillende opties gekregen, uiteindelijk zelf in garage opties aan hen gegeven en uiteindelijk akkoord met Traverse gekregen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, erg fijne , ruime auto, zeer tevreden mee.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
Gebruikersavatar
gera_r
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2010, 09:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Gelderland

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door gera_r »

Type gehuurd: Midsize SUV
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: hertz.ci
Opgehaald in: Fishermans Wharf SF
Afgeleverd in: SFO
Meegekregen: Mazda CX5
Mijl stand: begin: 42416, eind: n.v.t., gereden: n.v.t. mijl
Wanneer: 6 mei
Aantal dagen huur: 26
Totaalprijs huur: $ 1.358,--
Prijs per dag: $ 52,23
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)):
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Fijne auto, we waren er heel blij mee, ondanks 2 jaar oud. Helaas moesten we hem na 9 dagen omwisselen, omdat hij een servicebeurt binnen 600 mijl nodig had. We waren in Tucson en daar naar het vliegveld gegaan. Kregen toen een Mitsubishi Outlander mee van 2021, was als enige beschikbaar. Deze bleek een brommende airco te hebben. Werd er gek van, dus deze na 1 dag ook weer omgeruild bij dezelfde locatie. Kregen toen een upgrade naar Hyundai Santa Fe, 2 jaar oud. Ook prima auto. Helaas, 4 dagen voor einde vakantie werkte afstandsbediening van portier niet meer (goed). Geen sleutelgat te vinden ook. We zaten toen in Yosemite. Klantenservice Hertz vertelde ons dat we zelf batterij moesten vervangen en daarvoor maar een Uber moesten nemen naar dichtstbijzijnde stad. Hebben we niet gedaan en hebben toen maar aangeklungeld er mee, nadat we uiteindelijk toch een sleutelgat vonden, ondanks steeds afgaand alarm. Bij terugrijden naar SFO nog bij Hyundai dealer langs geweest. Bleek niet aan batterij te liggen, maar was er iets anders aan de hand. Dat onderzoeken zou 3 weken duren. Dus nog een dag mee gedeald en toen ingeleverd. Veel stress en ongemak van gehad... Helemaal niet tevreden met Hertz dit keer. Verouderd wagenpark en klaarblijkelijk geen aandacht voor het nodige onderhoud. Of we hadden gewoon vette pech...
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 333
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Resetovic »

Type gehuurd: Mazda CX-5
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.dk
Opgehaald in: SFO
Afgeleverd in: SFO
Meegekregen: Ford Explorer 2022
Mijl stand: begin: 6794, eind: 9549
Brandstofkosten:$672.40
Wanneer: 15/05 t/m 03/06
Aantal dagen huur: 19 dagen
Totaalprijs huur: $330
Prijs per dag: $17.36
Upgrade genomen (gratis): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Was via omweg President Circle geworden, zonder vragen een upgrade gekregen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:9, zeer fijne en behoorlijke ruime suv, niet de zuinigste op korte afstand.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
Laatst gewijzigd door Resetovic op 05 jun 2022, 18:20, 8 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1993
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door dejong89 »

Type gehuurd: Midsize ( Catogerie C )
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz.nl
Opgehaald in: Denver
Afgeleverd in: Denver
Meegekregen: Chevrolet Traverse Limited AWD
Mijl stand: begin: 7700 eind: 12.100 gereden: 4400 mijl
Wanneer: 13 mei tot 2 juni
Aantal dagen huur: 20
Totaalprijs huur: 900 USD
Prijs per dag: 45 USD
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Hertz Gold member met PC status dus keuze uit de PC aisle
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. Wat een fijne bak. Van alle gemakken en moderne snufjes voorzien. De werkende Wifi was een absolute plus en super praktisch.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
Afbeelding
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1993
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door dejong89 »

Type gehuurd: Midsize
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz.nl
Opgehaald in: Seattle
Afgeleverd in: Seattle
Meegekregen: Ford Edge AWD
Mijl stand: begin: 868, eind: 1308, gereden: 440 mijl
Wanneer: 2 tot 5 juni
Aantal dagen huur: 4
Totaalprijs huur: 180
Prijs per dag: 45
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): PC, dus upgrade
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze uit de PC aisle.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Fijne auto maar niet meer dan dat. De enorme display lijkt handig maar is best storend. Voor de volgende keer check ik of de USB poort werkt. Dit was niet het geval. Beetje onhandig.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
Afbeelding
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Mouseketeer
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2022, 10:15
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Mouseketeer »

Type gehuurd: Small Sedan (Categorie B)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Pakketreis
Opgehaald in: MCO
Afgeleverd in: MCO
Meegekregen: Hyundai Kona
Mijl stand: 9606
Wanneer: 16-05-2022 t/m 23-05-2022
Aantal dagen huur: 8
Totaalprijs huur: €320
Prijs per dag: €40
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Geen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen, stond klaar in het parkeervak
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, prima auto alleen wel al wat beschadigingen en ramen waren erg vuil. Normaliter boeken wij bij Alamo, maar nu onderdeel van een pakketreis. :wink:
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1533
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door d_vdploeg »

Type gehuurd: midsize
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Alamo (via American vacations.nl)
Opgehaald in: Miami International Airport
Afgeleverd in: Miami International Airport
Meegekregen: Kia K5
Mijl stand: begin: 42.419 mijl, eind: 43162 mijl, gereden: 743 mijl
Wanneer: 10 t/m 18 juni 2022
Aantal dagen huur: 9 dagen
Totaalprijs huur: 651,90 USD
Prijs per dag: 72,43 USD
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): niet om gevraagd, wel gekregen, zie hieronder
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Normaal gesproken keuze, maar nu toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, Vooraf skip the counter gebruikt. Heerlijk is dat na een lange reisdag, geen gestress aan de balie. Bij aankomst op MIA weinig tot geen keuze. Dat viel wat tegen.Zal wel met het weekend te maken hebben gehad en de krapte in huurauto’s (vrijdagavond omstreeks 19:00u). We mochten van de greeter een fullsize meenemen. Geen zin om verder discussie aan te gaan of verder te zoeken. Prima auto, reed heerlijk en de kofferbak was groot genoeg voor onze 2 samsonite koffers en 2 rugzakken. Verder apple carplay en wat technische snufjes, zoals adaptive cruise control. Wel beetje hoge mijlstand (ruim 42.000) maar de banden die eronder zaten waren zo goed als nieuw en de volgende onderhoudsbeurt was pas over 15000 mijl.
Schrokken wel even omdat we een reservering op de credit card hadden die hoger was dan onze oorspronkelijke boeking. Maar dit had te maken met het feit dat we de auto eerder op hebben gehaald en wordt gecorrigeerd.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
Bijlagen
23CEBBCA-8EF4-4D29-AA5C-8AC13680F054.jpeg
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2020: Stedentrip New York
2022: Florida (juni 2022) en Rondreis Californië (september 2022)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Rondreis Texas
Trom
Amerikakenner
Berichten: 873
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Trom »

Type gehuurd: kleine SUV vgl Mazda CX
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.dk
Opgehaald in: Los Angeles
Afgeleverd in: Las Vegas
Meegekregen: Honda Passport AWD
Mijl stand: begin: 23711, eind: 25991, gereden: 2280 mijl
Wanneer: 4 juni-27 juni 2022
Aantal dagen huur: 23
Totaalprijs huur: 410,23
Prijs per dag: 17,83
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): gratis upgrade gekregen i.v.m. presidents circle
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen, maar eerste auto geweigerd; direct veel betere vervanging
Waardering en persoonlijke ervaring: 9; het was een heerlijke auto met alle toeters en bellen. We hoopten aanvankelijk een Ford Edge als upgrade te krijgen, maar bij vergelijking waren we erg blij met de Honda.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:

Afbeelding
Dirk70
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2019, 09:59
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Dirk70 »

Type gehuurd: Standard SUV
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.be
Opgehaald in: SFO
Afgeleverd in: SFO
Meegekregen: Toyota 4Runner
Mijl stand: begin: 6700, eind: 9200, gereden: 2500 mijl
Wanneer: juli 2022
Aantal dagen huur: 19
Totaalprijs huur: 779
Prijs per dag: 41
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best)9 en persoonlijke ervaring: robuuste wagen die je een veilig gevoel geeft. Miste soms wat power, maar was niet echt een probleem. CarPlay gebruikt met Here we Go-app. Top.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Coyote »

Type gehuurd: Q4 IFAR (Small SUV)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz.com
Opgehaald in: San Francisco (SFO)
Afgeleverd in: Salt Lake City (SLC)
Meegekregen: Ford Edge van 2018 (L klasse)
Mijl stand: begin: 40.310, eind: 41.710, gereden: 1.400 mijl
Wanneer: 3 juni 2022 t/m 25 juni 2022
Aantal dagen huur: 22 dagen
Totaalprijs huur: $ 1.891,53 (incl. $ 500 drop off kosten)
Prijs per dag: $ 63,25 (excl. drop off kosten)
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid

Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Deze auto geef ik een 8. Ondanks dat de auto reeds 4 jaar oud was en inmiddels 40.000 mijl op de teller had staan, zag de auto er nog heel netjes uit van binnen en buiten. Bovendien reed de auto erg fijn. Een zeer ruime auto, zeker als je alleen reist. Ook de kofferbak was meer dan voldoende om mijn spullen kwijt te kunnen.

De auto had een werkende SiriusXM, eigen navigatie en had o.a. Apple Carplay. Schermpje wel wat donker bij navigatie. Heb niet kunnen uitvogelen of dat aangepast kon worden via de instellingen. Reed er gemiddeld 30 MPG mee. Vond ik zelf nog niet zo gek.

Helaas heb ik de auto na een week moeten omruilen omdat ik een steentje tegen de voorruit kreeg. In eerste instantie dacht ik dat er niets aan de hand was maar toen ik de auto geparkeerd had en terugkwam was er een scheur ontstaan in de voorruit. Die scheur was van linksonder naar rechts en zag je bijna groeien tijdens het rijden. Omdat Salt Lake City de eerst grote stad was op de route, daar de auto omgeruild bij Hertz. De scheur zat inmiddels bijna halverwege. Het omruilen was geen enkel probleem. Wel even rapportje op moeten maken terplekke (voor de verzekering van Hertz). Hier dus uiteindelijk maar 7 dagen mee kunnen rijden.

Foto + event. foto van kofferbakinhoud: Zie hieronder
Bijlagen
Ford Edge 1.jpg
Ford Edge 1.jpg (425.05 KiB) 7006 keer bekeken
Ford Edge 2.jpg
Ford Edge 2.jpg (322.42 KiB) 7006 keer bekeken
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Coyote »

Type gehuurd: Q4 IFAR (Small SUV)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz.com
Opgehaald in: Salt Lake City (SLC)
Afgeleverd in: New York (JFK)
Meegekregen: Ford Edge van 2022 (L klasse)
Mijl stand: begin: 9.984, eind: 13.057, gereden: 3.073 mijl
Wanneer: 3 juni 2022 t/m 25 juni 2022
Aantal dagen huur: 22 dagen
Totaalprijs huur: $ 1.891,53 (incl. $ 500 drop off kosten)
Prijs per dag: $ 63,25 (excl. drop off kosten)
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid

Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Betreft een omruiling ivm scheur voorruit vorige auto. Deze auto geef ik een 7. Net als de vorige Edge was dit fijne auto om in te rijden. Vandaar dat ik bij het omruilen ook weer voor een Edge gekozen heb, er stond er nog één. Het grote navigatiescherm sprak mij gelijk aan en vond ik erg fijn tijdens het rijden. Erg duidelijk voor zowel de eigen navigatie van de auto als voor Google Maps icm Apple Carplay (zie foto's). Apple Carplay werkte overigens ook draadloos, erg fijn (als het werkt). Het verbruik lag ook bij deze auto op ongeveer 30 MPG.

Helaas had ik bij het uitzoeken niet goed de auto bekeken. Teveel bezig met type auto en het mooie grote navigatiescherm. Daardoor heb ik niet gezien dat de auto best veel schade had. De auto had kennelijk voor iets geraakt want voorspatbord aan weerskanten was ontzet (zat wel vast), onder de bumper zag je duidelijk sporen van een aanrijding en op de stijl achter één van de achterdeuren zat een grote deuk (alsof iemand dat met een vuist erin geslagen had). Hoewel ik anders altijd erg goed oplet bij het uitzoeken van een auto, heb ik dat dit keer dus niet gedaan. Ik kwam er pas achter nadat ik op de terugweg van SLC naar mijn motel even een stop maakte en de auto eens goed bekeek bij daglicht. Tot overmaat van ramp was het reservewiel er ook nog eens uitgehaald (hoorde er wel in te zitten). Het liefst had ik de auto direct weer omgeruild maar wat kon ik ervan zeggen? Voor hetzelfde geld zouden ze mij erop aankijken met de schades. Een wijze les dus om al deze zaken goed te controleren voordat je de auto meeneemt. Ik zou beter moeten weten na zoveel gehuurde auto's. :wink:

Zoals gezegd was het grote scherm erg fijn voor navigatie. Volop gebruik gemaakt van Google Maps maar ook wel van eigen navigatie. Apple Carplay kon zowel via kabel als draadloos. Helaas gebeurde het regelmatig dat Apple Carplay niet wilde opstarten. Dan moest ik soms mijn telefoon opnieuw opstarten voordat het wilde werken. Ook kreeg ik de laatste dagen last van spontane vastlopers van het scherm. Na enkele minuten herstartte het scherm dan automatisch. Niet handig als je in drukke steden vertrouwt op de navigatie. De auto had een subscription voor SiriusXM voor nog ruim 2 jaar (kon ik terugvinden via de instellingen). Dus daar volop gebruik van gemaakt. Erg fijn omdat ik veel buiten steden en in afgelegen gebieden reed. De bediening van de auto was zoals ik het bij mijn eigen Ford Focus gewend ben, automaat met een draaiknop, contactloos starten en key-less entry. Als je dat eenmaal gewend bent, werkt dat erg fijn.

Helaas werkte de adaptive cruise control niet goed bij de auto. Dat merkte ik pas toen ik Salt Lake City verlaten had. De eerste 10 - 20 mijl van een rit kon ik die instellen maar kreeg dan een foutmelding op het dashboard dat de sensor geblokkeerd was. In eerste instantie dacht ik dat dat ook echt zo was en camera en sensor schoon gemaakt. Het probleem bleef echter, steeds na 10 - 20 mijl viel het uit en daarmee ook de gewone cruise control. Niet fijn als je lange ritten maakt.

Deze auto de overige 15 dagen gehuurd (van de 22 dagen). Een waardering van een 7 vanwege falende (adaptive) cruise control, de schades, het vastlopende scherm en missende reservewiel. Gelukkig geen lekke band gehad onderweg. Auto beschikte overigens wel over een kleine compressor pomp om banden op te pompen. Het inleveren op JFK ging trouwens zonder problemen. Er is niet naar de schades gekeken. Sterker nog, van afstand werd er naar mij geroepen de auto neer te zetten, de afrekening zou wel per e-mail komen (kwam nog diezelfde dag). Over de schades is niets meer gezegd.

Foto + event. foto van kofferbakinhoud: Zie hieronder
Bijlagen
Ford Edge 3.jpg
Ford Edge 3.jpg (326.65 KiB) 6993 keer bekeken
Ford Edge 4.jpg
Ford Edge 4.jpg (310.56 KiB) 6993 keer bekeken
Ford Edge 5.jpg
Ford Edge 5.jpg (230.3 KiB) 6993 keer bekeken
Ford Edge 6.jpg
Ford Edge 6.jpg (259.6 KiB) 6993 keer bekeken
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
HawkeyePierce
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2019, 20:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door HawkeyePierce »

Type gehuurd: Q4 IFAR (Small SUV)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz.com
Opgehaald in: Denver (DEN)
Afgeleverd in: Denver (DEN)
Meegekregen: Ford Explorer van 2022 (L klasse)
Mijl stand: begin: 3.000, eind: 4.800, gereden: 1.800 mijl
Wanneer: 7 juli 2022 t/m 21 juli 2022
Aantal dagen huur: 14 dagen
Totaalprijs huur: $ 789
Prijs per dag: $ 56
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid (dankzij President's Circle via status match)

Waardering: 9
persoonlijke ervaring: Al eerder auto's gehuurd in de VS (Chevy Tahoe, meerdere Mustangs, Buick Enclave), maar nog niet eerder hier gepost. Dat werd toch eens tijd, mede vanwege alle nuttige tips op dit forum.

Voorheen altijd via Alamo gehuurd vanwege de uitstekende ervaringen en aantrekkelijke prijzen via de partners.rentalcar links. Dit keer bij Hertz uitgekomen omdat het met de 51k code ongeveer de helft scheelde.

Dankzij de tips op dit forum ook President's Circle bereikt via status match. Ik had me wel verkeken op de doorlooptijd hiervan. Met name Avis liet erg lang op zich wachten (en wees zelfs een match af via de Nederlandse helpdesk, Amerikaanse werkte wel). Uiteindelijk de dag voor de huur President's Circle status bereikt, maar geen tijd meer om de boeking toe te voegen. Ik vroeg de check-in dame van Hertz hier naar, ze ging alle gegevens inkloppen en ik wachtte rustig af. Aangegeven dat ik geen fuel-service of extra verzekeringen wilde. Toen werd ik plotseling naar de 'small SUV aisle' gestuurd. Nogmaals gevraagd hoe het nou zat met de President's Circle. Die was toegevoegd volgens haar. Maar waarom mag ik dan niet naar de President's Circle Aisle? Daar ging mevrouw niet over en de check-in was nu al afgerond. De President's Circle mensen zaten in een ander gebouw aan de andere kant van de parkeerplaats, dat moest ik daar dan maar regelen.
Dus met de koffers daar weer heen gesjouwd. Kort de situatie uitgelegd aan de twee dames daar. Die keken me aan alsof ik de boel voor de gek wilde houden (buitenlandse toerist, relatief jong, hoe kan die nu President's status hebben). Toen ik mijn accountnummer gaf en ze op hun schermpje mijn status zagen werden ze ineens een stuk vriendelijker. Nee ik mocht uiteraard iets uit de President's Circle uitzoeken en bij de booth kon ik gewoon hun namen noemen en zou alles goedkomen. Hè hè, op naar de aisle!

De President's Circle selectie op DEN bleek niet direct heel fantastisch. 3,5e rij aan mooie, nieuwe auto's, maar weinig spannends voor een autoliefhebber. Veel standaard en kleine SUV's (Qashqai/Rogue, CX-5, Edge), en wat medium sedans. Ik zocht zelf naar iets echt bijzonders (grote V8, pickup, écht premium bijv. Cadillac of iets wat in NL niet te koop is). Bij gebrek daaraan zou een grote SUV ook prima zijn zodat ik hier en daar nog een fiets kon huren en vervoeren.

Na een paar rondjes twijfelde ik tussen een Chevy Blazer en een Ford Edge. Allebei standard SUV's dus een mooie upgrade t.o.v. de small SUV waar ik voor betaald had. Maar de Blazer vond ik in het echt toch erg klein, wel modern en luxe. De Edge was wat groter, maar is eigenlijk een erg verouderd model. Toen ik stond te twijfelen hoorde ik de roffel van een V8 die werd ingeparkeerd. Een Hemi Charger. Even in gaan zitten en het was best verleidelijk. Maar het ding was vrij gaar en ook dat is een verouderd model. Nog maar weer een rondje lopen en toen zag ik ineens een Ford Explorer en een Toyota Tacoma die net waren geparkeerd. Dat werd een lastige keuze. De Tacoma vind ik erg mooi om te zien, precies het juiste formaat voor een pickup. De Explorer is een beetje de standaard favoriete huurauto, en niet voor niks. Alle mogelijke luxe en heel ruim. Na wat wikken en wegen vond ik de Tacoma toch wel erg Spartaans van binnen en gingen de koffers in de Explorer.

Geen spijt van gehad. 3500 mijl op de teller dus gloednieuw en nog met een vers Sirius abonnement met wifi. Carplay, adaptive cc, zelfs semi-autonoom rijden zat erop. Bij die laatste optie stuurt de auto ook voor je. Het werkt prima, maar als je je handen niet heel stevig aan het stuur houdt, wordt de Ford boos. In de praktijk is het dan relaxter om zelf te sturen.
De 2.3 liter Ecoboost is dezelfde motor die ook in sommige Mustangs ligt. Dik 300PK en voldoende power om 2 ton aan Ford rap op snelheid te brengen op de korte Amerikaanse invoegstroken. De 10-traps automaat helpt daar ook bij. Uiteindelijk 28MPG gehaald, ongeveer 1 op 12. Met een literprijs van ongeveer €1,25 in Colorado prima te doen, maar ook niet meer zo voordelig als een paar jaar terug.

Uiteindelijk heel tevreden met de auto en met Hertz. Luxe, groot en comfortabel. Zuiniger en fijner dan de vergelijkbare Buick Enclave die we de vorige keer hadden. Ik geef hem 8/10 omdat het wel echt een gebruiksvoorwerp is. 300pk in een Mustang is leuk. 300pk om 2 ton aan SUV van stopbord naar stopbord te slepen voelt in deze tijd toch wat als verspilling.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Tantelotje »

Type gehuurd: Fullsize
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.dk
Opgehaald in: Los Angeles
Afgeleverd in: San Francisco
Meegekregen: Jeep Grand Wagoneer
Mijl stand: begin:4937, eind: 7123, gereden: 2186 mijl
Wanneer: 23 juni t/m 15 juli (uiteindelijk 8 juli omgeruild)
Aantal dagen huur: 23 dagen (uiteindelijk 15 dagen)
Totaalprijs huur: $1305,- pay later. Dus ook € 1305,- :wink:
Prijs per dag: $56,74
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Kregen volgens de papieren een Premium SUV mee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een 9 voor de auto. Een 6 voor de ervaring bij Avis LAX.
We hadden geen Avis Preferred en het duurde echt vreselijk lang voor we aan de beurt waren terwijl er maar een man of 6 voor ons stond. De man achter de balie was nogal volhardend om ons wat extra's aan te smeren, zoals een betaalde upgrade voor een Luxury. Toen ik eerst aangaf een foutje gemaakt te hebben en onnodig een additional driver te hebben bijgeboekt, zou hij het wel corrigeren. Toen we de betaalde upgrade niet wilden, lukte het corrigeren niet. Ging om $65,-, dus wat mij betreft nergens over, maar toch. Zeg dan niet eerst dat je het zal corrigeren.
Vervolgens zou de auto worden voorgereden. Dat duurde dus eerst al een minuut of 20 totdat de tweede greeter zich er mee ging bemoeien. Die kon de auto eerst niet vinden en kwam met een Jeep Wrangler voorgereden. Leuk bedacht, en klinkt misschien ook een beetje hetzelfde als een Wagoneer, maar daar gaan wij met 4 mensen en vooral de bagage van 4 mensen niet in passen. Uiteindelijk, na een uur (!) wachten werd dan eindelijk een Jeep Grand Wagoneer voorgereden. En ik zou bijna zeggen dat de auto het wachten waard was!

Grote auto, mooi ook, van alle gemakken voorzien: panoramadak, Sirius, Navigatie, stoelairco, massagestoelen, alles met touchscreens, goede motor en meer dan voldoende ruimte voor onze bagage. Niet perse heel zuinig, maar dat weet je van te voren met zo'n bak.
Helaas vertoonde na een ruime week de airco achterin nogal wat kuren. Met temperaturen rond de 100F moet die het wel gewoon doen natuurlijk. En (een luxeprobleem :lol:) de stoelmassage ging zijn eigen leven leiden. Daarom de auto in LV omgeruild.

Foto + event. foto van kofferbakinhoud:

DSC03384.JPG
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Tantelotje »

Type gehuurd: Fullsize
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.dk
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: San Francisco
Meegekregen: Uiteindelijk een GMC Denali Yukon XL
Mijl stand: begin: 11842, eind: 13246, gereden: 1404 mijl
Wanneer: 8 juli t/m 15 juli (oorspronkelijke huurperiode 23 juni t/m 15 juli)
Aantal dagen huur: 8 dagen (oorspronkelijk 23 dagen)
Totaalprijs huur: $1305 pay later. Dus ook € 1305 :wink:
Prijs per dag: $56,74
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Auto 8, Avis 6.
Zoals in de vorige post aangegeven vertoonde de fijne Jeep problemen met de elektrische systemen. Dus die moesten we wel omruilen. Maar: er waren op LAS GEEN fullsize SUV's. Na heel veel heen en weer gebel vanaf de preferred balie naar de heren in de parkeergarage kwamen we echt niet verder dan een Tahoe. Weliswaar een 2022 Tahoe, maar niettemin een Tahoe en dus een te kleine kofferbak. Ik gaf dit ook aan, en ook dat we dan morgen of later op de dag wel terug konden komen. Maar dat mocht niet, want de Jeep was niet goed met de elektrische systemen dus die kregen we niet meer mee. We moesten het maar proberen met de Tahoe en anders morgen terugkomen want dan verwachtte ze weer auto's. We waren het inmiddels goed zat, het duurde al 1,5 uur, dus we namen de Tahoe mee en zouden dan morgen wel kijken als de bagage erin zat.

De Tahoe beviel niet. Inderdaad is de kofferbak significant kleiner en we moesten echt onhandig stapelen om alles erin te krijgen. Bovendien was hij zeker niet nieuw; er zaten scheuren in de bekleding en er stonden al veel mijlen op.
Zodoende de volgende dag terug. De man die ons hielp was erg begaan. Maar nog steeds duurde het lang. Uiteindelijk kregen we dan een GMC Denali Yukon XL. Maar die zagen we zo voorbij rijden naar de exit booth. Uiteraard dit gemeld maar dat zou niet kunnen want hij kon die niet aan ons toekennen als hij al voor iemand anders was. En als het de onze was kon iemand anders er zeker niet mee weg rijden. Maar dat bleek dus wel te kunnen, maar pas na een half uur was iemand genegen naar ons te luisteren. Dus: nieuwe auto toegewezen. Rara politiepet, dat was de Jeep van gisteren. Die uiteraard niet gemaakt was en ht leek ons niet zo'n strak plan om met haperende airco door Death Valley te rijden. Weer andere auto toegewezen. Een 'gewone' Denali. Die is te klein want dat is een Tahoe. Toen EINDELIJK, 2 uur later, toch een Denali XL gekregen. En die man deed echt wel z'n best, maar dit is natuurlijk bizar, zo lang als het duurt.

De auto zelf was prima. Niets bijzonders als in de luxe die we in de Jeep hadden. Gewoon een 'normale' auto. Wel voldoende plek en de motor volstond zeker ook voor de rest van de route. En wat voor ons best belangrijk was: een goed werkende airco. Vonden vooral de mensen op de achterbank prettig. Het is natuurlijk altijd jammer als je eerst een auto hebt met alles er op en er aan, en nu zo veel moeite moet doen voor een 'normaal' uitgeruste auto. Valt het toch een beetje tegen. Maar in de basis was er op deze auto niets aan te merken.

Foto + event. foto van kofferbakinhoud:

20220708_154838.jpg
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door JVDP78 »

Type gehuurd: Full Size
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: Avis.be
Opgehaald in: SFO
Afgeleverd in: San Diego
Meegekregen: Dodge Durango AWD
Mijl stand: begin: 41000 eind: nog niet
Wanneer: 25.07.2022
Aantal dagen huur: 12
Totaalprijs huur: Eur 615
Prijs per dag: Eur 51
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen:
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8

Bij aankomst SFO direct naar de preferred balie van Avis gelopen en vrij snel aan de beurt. De clerk de bevestiging in app laten zien en hij ging aan de slag. Ik had niet als preferred geboekt. 😁

Hij liep weg en ging kijken wat mogelijk was, kwam na 5 minuten terug, voerde eea in de computer in en gaf een voucher met locatie voor de auto. Ik vroeg wat ik kreeg: Chevrolet Suburban. Dat was niet waar we op hoopten dus gevraagd wat er nog meer was, we moesten maar even kijken en dan hem zeggen. We wilde eigenlijk gewoon een Explorer en er stond een splinternieuwe met alles er op en eraan. Die wilde we en dat gong hij in orde maken terwijl wij bij de auto wachtten. Tot onze spijt kwam er een ander stel naar de Explorer die zeiden ‘thats ours’. Blijkbaar had een collega deze net uitgegeven. Teleurgesteld gevraagd wat er nog meer was maar dat was niet veel, enkel nog een Dodge Durango. Deze toch gekozen omdat de Suburban echt niet zag zitten. Nu een kleine week in de Dodge gereden, oa Highway 1 en ik moet mijn woorden terug nemen; wat een heerlijke auto! Heerlijke wegligging, flink power, goede navigatie, enige minpunt is dat de Bluetooth verbinding met onze iPhone vaak wegvalt. Nog een kleine week en dan door naar Hawaii, kijken of we daar nog een Explorer kunnen scoren maar voor nu zijn we blij met de Dodge. 👍🏻
2018 Florida
2022 California + Hawaii
Mary Jo
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2022, 16:50
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Mary Jo »

Type gehuurd: Intermediate SUV
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Sunny Cars
Opgehaald in: Los Angeles
Afgeleverd in: San Francisco
Meegekregen: Toyota RAV4.
Dame van Alamo probeerde ons nog een inzittendenverzekering op te dringen en toen een andere verzekering, die toch wel belangrijk was. Als de politie ons zou aanhouden op de weg zouden ze de auto kunnen innemen. Nou dat leek mij wel te gortig, dus ik heb verder geen aandacht besteed aan wat zij adviseerde. Heb juist voor Sunny Cars gekozen, zodat ik over verzekeringen geen zorgen hoefde te maken. Overigens ging de afhandeling super snel. Binnen 20 minuten stond ik al een auto uit te zoeken.
Mijl stand: begin: 30.050. Eind: 32.112
Wanneer: 6/7 – 22/7 2022
Aantal dagen huur: 16 dagen
Totaalprijs huur: € 2200
Prijs per dag: € 137 inclusief extra bestuurder < 25 jaar
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: We konden uit een rij SUV’s een keuze maken. Keuze gemaakt uit aanwezigheid handleiding auto, ruime bagage ruimte en afdekhoes bagage. Dat bleek nogal moeilijk. Veel wagens hadden een kleine bagageruimte en/of geen afdekhoek en/of handleiding. Maar er werden steeds nieuwe (teruggebrachte) wagens toegevoegd. Dus toen de Toyota RAV4 in de rij werd geplaatst was dit de auto voor ons. Ruim genoeg voor twee personen en grootte perfect voor dochter om ervaring op te doen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, erg fijne en ruime auto, zeer tevreden mee. Ondanks 30.000 Miles op de teller reed de auto perfect. De auto was uit 2021 en de volgende servicebeurt zou bij 34.000 plaatsvinden. Had getinte ramen en het was erg prettig om alle bagage (voor twee personen) erin kwijt te kunnen en met afdekhoes af te dekken.
mikekiwi
Amerikafan
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 jan 2019, 07:49
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door mikekiwi »

Type gehuurd: Compact SUV (IFAR, Nissan Rogue of vergelijkbaar)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz
Opgehaald in: Las Vegas Airport
Afgeleverd in: Las Vegas Airport
Meegekregen: Nissan Murano
Mijl stand: begin: 46.512 , eind: 49.274, gereden: 2.762 mijl
Wanneer: 10-7-2022 t/m 31-7-2022
Aantal dagen huur: 22
Totaalprijs huur: €1249
Prijs per dag: € €56,77
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Gekregen, gratis
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen; mijn naam stond op het bord met de vaste plaats waarop onze auto zou staan. In eerste instantie recalcitrant, want ik wilde per sé kiezen (want daar heb ik me zo op verheugd/voorbereid :evil: ), maar toch eerst maar kijken.
Deze Murano stond er en zag er keurig uit (in de parkeergarage, later buiten zag ik wel wat kleine imperfecties). Best wel wat mijlen achter de rug, maar lekker groot, prima ook van binnen. En een reservewiel wat ik graag wilde. Dus eigenlijk niet lang getwijfeld, ook niet alsnog gaan buurten bij rijen waar ik eigenlijk uit zou mogen kiezen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9; kan niet anders zeggen dat dit een erg fijne auto was. Precies ruim genoeg, lekkere motor (3.5L V6, AWD), Apple Carplay en Android Auto, dus navigeren ging ook soepeltjes. Alles deed het, interieur comfortabel (een soort velours, alle stoelen electr. bediend ook), geen piepjes en/of kraakjes. Geen moment spijt gehad van deze "keuze", ondanks dat hij al een paar jaar oud was en >45.000mijl ervaring had.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud:
20220730_135011-01.jpeg
IMG_3844.jpg
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Ketkir
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2017, 23:14
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door Ketkir »

Type gehuurd: Minivan Categorie R MVAR (R) Chrysler Pacifica of gelijksoortig
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz
Opgehaald in: Las Vegas Airport
Afgeleverd in: Las Vegas Airport
Meegekregen: Chrysler Pacifica
Mijl stand: begin: 46.880 , eind: 51.660, gereden: 4.780 mijl
Wanneer: 14-7-2022 t/m 6-8-2022
Aantal dagen huur: 24
Totaalprijs huur: $ 1.788
Prijs per dag: $74,50
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen; eerst naar National waar ik voor $ 1.250 een reservering had. Hier stonden helaas geen geschikte auto’s voor onze roadtrip. Toen naar Hertz waar deze auto voor ons klaar stond. Bij het betalen bleek dat mijn creditcard niet werkte: chip was defect. Nieuwe reservering op naam van mijn vrouw zou over de $ 4.000 kosten. Na wat heen en weer gepraat kon het toch tegen het oude tarief (wat ik eigenlijk al teveel vond!).
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 7; auto was erg ruim voor 4 personen. We hadden de achterste 2 stoelen neergeklapt waardoor er een vlakke vloer ontstond. Rijden was op zich prima maar je merkt wel dat het een grote en zware auto is, vooral bij het remmen en in bochten. Ondanks de grote motor, 3,6l v6 en 9-bak automaat, toch vrij traag, zeker bij inhaalacties. Verbruik was ca 1l op 12km. Door de leeftijd (4!) en km stand al wel de nodige piepjes, kraakjes, deukjes en krassen. Apple Carplay was beschikbaar en we hebben de hele trip (gratis) genoten van Sirius XM, wat een genot was dat! De schuifdeuren en achterklep konden elektrisch bediend worden, ook met de afstandsbediening. Helaas had de auto (zwarte) leren bekleding. Al met al prima vervoer voor onze trip.
ArCAdE
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jul 2017, 09:32
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door ArCAdE »

Type gehuurd: GMC Yukon
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz
Opgehaald in: Los Angeles Marriot
Afgeleverd in: Los Angeles Marriot
Meegekregen: Chevrolet Tahoe Z71
Mijl stand: begin: 7112, eind: 9631, gereden: 2519 mijl
Wanneer: 2-8-2022 t/m 17-8-2022
Aantal dagen huur: 16
Totaalprijs huur: $ 623,47
Prijs per dag: $ 38,97
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: auto 9, personeel 6; auto was erg ruim voor 4 personen. We hadden de achterste 2 stoelen neergeklapt waardoor er een vlakke vloer ontstond. Rijden was op zich prima, maar je merkt wel dat het een grote en zware auto is, vooral bij het remmen en in bochten. Grote motor, 5,3l v8, 10-bak automaat. Bijna alleen op normaal-stand gereden met automatisch 4-wheel selectie. Verbruik was ca 1 l op 7,8 km. Apple carplay voor navigatie.
Personeel een 6, omdat we 90 minuten te vroeg waren voor het ophalen en er $80 extra in rekening gebracht zou worden terwijl de auto klaar stond. Dat ik hem na sluitingstijd zou inleveren en dan ook dus extra betaal maakte niet uit. Toen maar even in de lobby wat gedronken en gewacht ...

Foto1.jpg
Foto2.jpg
heidem
Amerikakenner
Berichten: 428
Lid geworden op: 05 jun 2011, 22:29
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Bericht door heidem »

Type gehuurd: Medium Sedan (category C)
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz
Opgehaald in: Seattle Airport
Afgeleverd in: San Francisco Airport
Meegekregen: 2022 Chevrolet Malibu
Mijl stand: begin: 2100, eind: 5000, gereden: 2900 mijl
Wanneer: 30 juli - 20 augustus
Aantal dagen huur: 22
Totaalprijs huur: € 1370
Prijs per dag: € 62,27
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Fullsize gekozen via Hertz Ultimate Choice; geen bijbetaling
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, prima auto. Ruime kofferbak en voorzien van de basale opties.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer