Misschien dat iemand van jullie goed advies heeft ?
In november boeken we 5 ticketten via UA. (HTR-SFO en dan SFO-HTR-Brussel)
In december belt UA ons om te melden dat het laalste stukje van de vlucht door hun carrier geannuleerd werd: zij kunnen geen nieuwe vlucht boeken (achteraf heb ik me pas de vraag gesteld waarom ...

Dit is echt kl*te, maar het meest vervelende ... daar kom ik pas vandaag achter !
Omdat HRT-Brussel uitgevoerd wordt door een andere maatschappij en niet op hetzelfde bookingsticket staat als San francisco-Londen, gelden er andere bagageregels. Indien we onze tweede koffer willen meenemen vanuit Heatrow dan zal dit ons ongeveer 1350 € kosten (23 kg x 5 koffers x 12€)

Brussels Airlines wil onze vlucht annuleren en terugbetalen ... tot daar aan toe. Maar dan zitten we nog wel in Londen Heathrow, met onze koffers !
Iemand enig idee hoe we dit best aanpakken ?
Ik dacht zelf aan Eurostar (2 koffers toegelaten) en indien ik nu boek slechts 40€ per persoon (wel nonrefundable tickets - hopelijk loopt er dan niets mis)
Of koffers op andere manier hier krijgen (overseas freight, UPS, Fedex .... ???)
Slechts 1 koffer per persoon is denk ik een utopie!
Ik ben redelijk kwaad en dat is meestal geen goede raadgever ! Wie brengt raad ?
Voor mij in ieder geval 'never United again'
Groetjes, Goele