Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Transfer vanaf San Francisco airport
Transfer vanaf San Francisco airport
We zoeken nog een betrouwbare en betaalbare transfer vanaf San Francisco airport naar The Wharf Inn SF Fisherman's Wharf. Ik heb op de website van de luchthaven enkele prive firma's gevonden die een transfer kunnen doen. Maar misschien is het openbaar vervoer eenvoudiger/goedkoper? Of zijn er bij die totaal onbetrouwbaar zijn.
We zijn in totaal met 5 personen: 3 volwassen en 2 kinderen.
We zijn in totaal met 5 personen: 3 volwassen en 2 kinderen.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Transfer vanaf San Francisco airport
Je kunt de BART pakken, de Bay Area Rapid Transit. Het is een treindienst die ook stopt op San Francisco International Airport en vanaf daar rechtstreeks naar Embarcadero Station rijdt, houdt rekening met $8-10 per persoon.
Een taxi kost rond de $40-45 euro naar Downtown San Francisco en dat is natuurlijk met 5 personen goed te doen. Het nadeel is dat hij er langer over doet maar het voordeel is dat je veel ziet van het gebied en dat je voor de deur wordt afgezet.
Een taxi kost rond de $40-45 euro naar Downtown San Francisco en dat is natuurlijk met 5 personen goed te doen. Het nadeel is dat hij er langer over doet maar het voordeel is dat je veel ziet van het gebied en dat je voor de deur wordt afgezet.
Laatst gewijzigd door Grandu op 13 mar 2010, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- goldenhills
- Amerika-expert
Met 5 personen (en bagage neem ik aan) is OV wel een hele tour, lijkt me. De beste OV optie is airtrain naar BART, BART naar centrum SF en dan overstappen op de tram. Zie 511.org. Handiger lijkt me een shuttle, taxi of een limo. Een limo is duurder, plezieriger en moet je voor zover ik weet reserveren. Een shuttle kun je ter plekke krijgen. Kijk eens op yelp.com voor meer info (zoek op san francisco / transportation). Mijn ervaringen met shuttles zijn gemixed. Soms is het prima, soms een tijdrovende en angstaanjagende ervaring, erg afhankelijk van de chauffeur die je treft.
Taxi lijkt me de beste optie (zie ook vorige posting).
Taxi lijkt me de beste optie (zie ook vorige posting).
Taxi, goede tip. Ik had de prijs al gezien op de website http://www.flysfo.com/web/page/tofrom/t ... taxis.html maar was aan het rekenen 44 USD per persoon, dat is nogal veel. Niet bij stilgestaan dat je inderdaad met 5 personen kan rijden.
Dan is het veruit de goedkoopste oplossing. Want een VAN kost gauw 18 USD per persoon. De BART rijdt niet tot de deur. We komen relatief laat aan (20-21 uur) en dan is openbaar vervoer niet altijd ideaal in een vreemde stad. Bedankt!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vorige week heb ik Go Lorrie shuttle gebruikt van down town San Fransisco naar SFO. Niets te klagen; service van de deur van het hotel tot de deur van de luchthaven terminal $14/pp.
Goeie tip Loek. Voor 30 dollar naar het hotel (2 personen) lijkt mij een prima prijs. Zeker gezien wij om 18:30 landen om dan nog te klooien met het openbaar vervoer zie ik zelf niet echt zitten. Kan er wel een beetje bagage mee in die busjes?
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

Meestal is bagage geen probleem in die busjes. Ze zijn er speciaal voor reizenden bedoeld.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden één koffer en wat handbagage bij ons; dat paste prima. De andere passagiers hadden meer baggage bij zich en dat ging ook prima.
- WillemenIrma
- Amerika-ontdekker
Goede link!!Zie 511.org.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht