omdat het in deze draad off topic was start ik een nieuwe draad over de annulering- reis verzekering.
Onze situatie is wij pa en ma met dochter en vriend zijn voornemens in mei volgend jaar naar de USA op vakantie te gaan.
Het reeds gekregen advies was om een doorlopende annulerings en reis verzekering te nemen dus ik enthousiast de ANWB bellen om in te schrijven als lid. Ook vanwege de AAA korting

Na de aanmelding, de rest van dit jaar is gratis, vraag ik de mevrouw hoe ik de vriend kan mee verzekeren?
Niet op een doorlopende verzekering maar op een korte verzekering is het antwoord.
Afgezien van het prijsverschil, duurder voor een periode van 3 weken dan voor 52, zie ik op de site geen hint dat er verschil zou zijn tussen die twee

Daarna wat rond gekeken onder andere bij Unive en toen viel me op dat Unive uitdrukkelijk steeds vermeld "1ste kind" enz. of over "Gezin" spreekt.
De ANWB heeft op de site staan "1ste verzekerde", "2de verzekerde" enz.
Is er iemand die de polisvoorwaarden heeft en even wil kijken wat er in de polis hierover vermeld staat?
Ik wil voorkomen dat als er iets tussen komt we voor de vriend niets terug krijgen of omgekeerd.
Alvast bedankt!
Groet,
Ronald