Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets tickets weg voor dumpprijzen
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vliegtickets tickets weg voor dumpprijzen
Vanaf morgen ( 25 augustus ) , doet KLM tickets weg voor dumprijzen.
SCHIPHOL - Vliegmaatschappijen doen wanhopige pogingen om hun toestellen vol te krijgen. Zo blijken de prijzen nu soms al met 50 procent te zijn gedaald.
Vliegmaatschappijen proberen op die manier de miljoenenverliezen beperkt te houden. Maar in vrijwel alle gevallen wordt beneden de kostprijs gevlogen: volle vliegtuigen, geen winst. Tarieven blijken veelal 25 tot 50 procent lager te liggen dan de tarieven die de vliegmaatschappijen in dezelfde periode vorig jaar in de aanbieding hadden, zo blijkt uit onderzoek voor deze krant.
De KLM bereidt in het diepste geheim een grote actie voor. Morgen start de KLM met dumptarieven naar tachtig bestemmingen, inclusief topbestemmingen zoals New York, Bangkok en Rome.
British Airways heeft 75 vluchten in de uitverkoop gezet, SAS deed hetzelfde maar wat bescheidener en Malaysian Airlines, Singapore Airlines, Emirates, United Airlines, American Airlines en andere maatschappijen hebben vol de tegenaanval ingezet.
American Airlines biedt vanaf Brussel al retourtjes New York aan voor 289 euro inclusief alle toeslagen. United Airlines vliegt van Schiphol voor ongeveer 500 euro heen en terug naar Los Angeles, San Francisco en Las Vegas. Malaysian Airlines doet komend weekeinde retourtjes naar Singapore, Bangkok en Phuket de deur uit voor 519 en 549 euro.
Wie wil reizen moet dat vooral dit najaar of deze winter doen.
„In ruim twintig jaar heb ik nimmer zoveel aanbiedingen en vooraankondigingen ontvangen van bijna wanhopige luchtvaartmaatschappijen die hun vliegtuigen in de komende periode koste wat het kost moeten vullen”, zegt Michiel Delaere, directeur van het grote internationale internetreisbureau eBookers.
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4667 ... tml?p=12,1
SCHIPHOL - Vliegmaatschappijen doen wanhopige pogingen om hun toestellen vol te krijgen. Zo blijken de prijzen nu soms al met 50 procent te zijn gedaald.
Vliegmaatschappijen proberen op die manier de miljoenenverliezen beperkt te houden. Maar in vrijwel alle gevallen wordt beneden de kostprijs gevlogen: volle vliegtuigen, geen winst. Tarieven blijken veelal 25 tot 50 procent lager te liggen dan de tarieven die de vliegmaatschappijen in dezelfde periode vorig jaar in de aanbieding hadden, zo blijkt uit onderzoek voor deze krant.
De KLM bereidt in het diepste geheim een grote actie voor. Morgen start de KLM met dumptarieven naar tachtig bestemmingen, inclusief topbestemmingen zoals New York, Bangkok en Rome.
British Airways heeft 75 vluchten in de uitverkoop gezet, SAS deed hetzelfde maar wat bescheidener en Malaysian Airlines, Singapore Airlines, Emirates, United Airlines, American Airlines en andere maatschappijen hebben vol de tegenaanval ingezet.
American Airlines biedt vanaf Brussel al retourtjes New York aan voor 289 euro inclusief alle toeslagen. United Airlines vliegt van Schiphol voor ongeveer 500 euro heen en terug naar Los Angeles, San Francisco en Las Vegas. Malaysian Airlines doet komend weekeinde retourtjes naar Singapore, Bangkok en Phuket de deur uit voor 519 en 549 euro.
Wie wil reizen moet dat vooral dit najaar of deze winter doen.
„In ruim twintig jaar heb ik nimmer zoveel aanbiedingen en vooraankondigingen ontvangen van bijna wanhopige luchtvaartmaatschappijen die hun vliegtuigen in de komende periode koste wat het kost moeten vullen”, zegt Michiel Delaere, directeur van het grote internationale internetreisbureau eBookers.
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4667 ... tml?p=12,1
Vliegticket weg voor dumpprijs -> daar merk ik niets van
Nou daar heb ik niets van gemerkt toen ik de afgelopen dagen een ticket naar Chicago (September) probeerde te boeken. De rechtstreekse tickets zijn wat goedkoper dan een jaar geleden, maar de indirecte vluchten zijn nmm juist duurder geworden.Maatschappijen krijgen toestellen niet vol
Vliegticket weg voor dumpprijs
door Arnold Burlage
SCHIPHOL - Vliegmaatschappijen doen wanhopige pogingen om hun toestellen vol te krijgen. Zo blijken de prijzen nu soms al met 50 procent te zijn gedaald
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4667 ... html?p=9,1
Ik heb 630 Euro betaalt voor een retourtje Chicago zonder een inbound tussenlanding in de USA. Ondertussen heeft UA me ook nog bijna helemaal uit hun frequent flyer program gekiepert. Want 4 keer per jaar naar de USA is natuurlijk een slechte klant, die mag slechts Member zijn, net als iemand die 1 keer per 4 jaar naar de USA vliegt. Boeven zijn het die airlines !
Maar wellicht merk ik iets van die aanbiedingen rond de Holidays. Normaliter is er altijd een leuke aanbieding op kerst avond !
Re: KLM doet tickets weg voor dumpprijzen
Ben benieuwd of dit ook veel voor de verre bestemmingen gaat gelden. Nu kost t/m 31 maart een retour SFO, LAX en LAS iets van EUR 407 met KLM, wel vanaf Antwerpen Centraal Station (ZWE) en daarna vanaf EUR 501. Vanaf AMS is het dan rond de EUR 600. Daar kan dus best wat vanaf, want de KLM hoeft je dan ook geen Thalysticket te geven.
Re: Vliegticket weg voor dumpprijs -> daar merk ik niets van
Tja, mijn ervaring is 387 euro naar denver via Chicago. dat is dan een all-in prijs waar alleen nog een betejeadministratie bijkomt.
Geboekt in juni, vliegen in september.
Geboekt in juni, vliegen in september.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zo geheim zal het wel niet zijn als het in de Telegraaf staat. Dit is denk ik gewoon een reclamestuntMarcel87 schreef:De KLM bereidt in het diepste geheim een grote actie voor. Morgen start de KLM met dumptarieven naar tachtig bestemmingen, inclusief topbestemmingen zoals New York, Bangkok en Rome.
Maar goed, als de prijzen maar leuk zijn zullen we maar zeggen
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik heb vorige maand een ticket geboekt van KLM vanaf Brussel (Antwerpen station) naar schiphol en dan New York (JFK) voor € 290.

-
georgesken
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Via connectionsactie zou je nu ook minstens 200€ minder betaald hebben op dit moment. (wel vanuit brussel maar dat is de omweg wel waard denk ik)
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Marcel87
- Amerikakenner
Ik heb 2 weken geleden een ticket geboekt vanaf Antwerpen centraal via amsterdam naar Washington DC en via San Fransisco weer terug voor 377 euro.
Zou best kunnen (zonder inbound overstap in de USA kom ik echter op een verschil van zo'n 125€) Maar dan heb je die hele reis naar brussel er ook weer bij, al dat gedoe. ik reis al genoeg 
Daar komt nog bij dat de belgische politie mij zoekt. Want ik zou tijdens mijn in Diutsland (900km van Brussel) een zware snelheids overtreding in Brussel (Belgie) begaan hebben.
Na melding en verstrekking van bewijs dat ik (en mijn auto) toen in Duitsland was vertelde mij me doodleuk dat men toch voldoende houvast zag om er een rechtszaak van te maken. Tis namenlijk onmogelijk te bewijzen dat je ergens niet was. Ik blijf dus maar even uit België weg en hoop dat het voorlopig niet op de telex komt :- )
Ik heb verder nog nooit eerder bij connections gekeken, zie je daar dat ze inderdaad goedkoper zijn als vorig jaar ?
Daar komt nog bij dat de belgische politie mij zoekt. Want ik zou tijdens mijn in Diutsland (900km van Brussel) een zware snelheids overtreding in Brussel (Belgie) begaan hebben.
Ik heb verder nog nooit eerder bij connections gekeken, zie je daar dat ze inderdaad goedkoper zijn als vorig jaar ?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Dat is toch "normaal" tarief, buiten de bouwvak?United Airlines vliegt van Schiphol voor ongeveer 500 euro heen en terug naar Los Angeles, San Francisco en Las Vegas
-
georgesken
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik zou niet zeggen goedkoper, maar regelmatig zijn er mooie promoties zoals je die op verschillende andere plaatsen ook hebt. Gewoon kwestie van op het goeie moment te boeken hé.
Ik heb dit jaar in maart rechtstreeks op de UA website mijn tickets naar Denver (met overstap in Chicago) geboekt met vertrek uit amsterdam (en ik ben belg
) voor 380€ allin pp.
Ik heb dit jaar in maart rechtstreeks op de UA website mijn tickets naar Denver (met overstap in Chicago) geboekt met vertrek uit amsterdam (en ik ben belg
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik zou vast contact opnemen met BramBramster schreef: Daar komt nog bij dat de belgische politie mij zoekt. Want ik zou tijdens mijn in Diutsland (900km van Brussel) een zware snelheids overtreding in Brussel (Belgie) begaan hebben.Na melding en verstrekking van bewijs dat ik (en mijn auto) toen in Duitsland was vertelde mij me doodleuk dat men toch voldoende houvast zag om er een rechtszaak van te maken. Tis namenlijk onmogelijk te bewijzen dat je ergens niet was. Ik blijf dus maar even uit België weg en hoop dat het voorlopig niet op de telex komt :- )
http://www.moszkowicz.nl/
http://www.cjib.nl/Actueel/publicaties/ ... he_boetes/
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
LOL, hahahaha.
Ik heb geen advocaat nodig. Wie immers onschuldig ios heeft niets te vrezen. Enige wat kan gebeuren is dat je onschuldig opgesloten wordt. Wat dat betreft hebben we het in Nederland goed voorelkaar.
Ik heb wel wat ervaring met zulk soort zaken. Ik ben reeds 3 keer aangehouden op Schiphol doordat iemand anders mijn identiteit had gebruikt. Maar de laatste jaren is de rust weder gekeerd. Behalve in Belgie dan
Ik heb geen advocaat nodig. Wie immers onschuldig ios heeft niets te vrezen. Enige wat kan gebeuren is dat je onschuldig opgesloten wordt. Wat dat betreft hebben we het in Nederland goed voorelkaar.
Ik heb wel wat ervaring met zulk soort zaken. Ik ben reeds 3 keer aangehouden op Schiphol doordat iemand anders mijn identiteit had gebruikt. Maar de laatste jaren is de rust weder gekeerd. Behalve in Belgie dan
Nou, de dumpprijzen zijn bekend.
Hier een deel van de vanaf prijzen vanaf AMS.
Miami 449
Los Angeles 549
New York 399(1nov-31mar)/449
Chicago 449
Orlando 469
en nog wat bestemmingen. Niet echt waar je direct van gaat boeken, zeker omdat er ook veel niet rechtstreekse vluchten bij zitten.
Hier een deel van de vanaf prijzen vanaf AMS.
Miami 449
Los Angeles 549
New York 399(1nov-31mar)/449
Chicago 449
Orlando 469
en nog wat bestemmingen. Niet echt waar je direct van gaat boeken, zeker omdat er ook veel niet rechtstreekse vluchten bij zitten.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als ik die prijzen zo zie blijft vliegen vanaf Brussel toch nog een heel stuk goedkoper 
- Marcel87
- Amerikakenner
Ja , maar voor sommige mensen is Brussel geen handige luchthaven ( bijvoorbeeld voor mensen uit het noorden van Nederland ), of die vrij dichtbij schiphol wonen!
Dan vind ik 399 voor een retourtje New York niet al te gek. Want vanuit Nederland moet je ook in Brussel zien te komen, en ik zie toch regelmatig dat mensen er dan een nacht in een hotel slapen..
Maar ik moet zeggen dat ik de prijzen nou niet echt spectaculair goedkoop vind. Had eigenlijk goedkoper van KLM verwacht.
Dan vind ik 399 voor een retourtje New York niet al te gek. Want vanuit Nederland moet je ook in Brussel zien te komen, en ik zie toch regelmatig dat mensen er dan een nacht in een hotel slapen..
Maar ik moet zeggen dat ik de prijzen nou niet echt spectaculair goedkoop vind. Had eigenlijk goedkoper van KLM verwacht.
- Bushmaster
- Amerika-expert
net geboekt,
retour Las Vegas met Continental in 2e week November(vanaf Amsterdam) € 449,00 incl. belasting (376,00+73,00)
gewoon bij vliegwinkel.nl
retour Las Vegas met Continental in 2e week November(vanaf Amsterdam) € 449,00 incl. belasting (376,00+73,00)
gewoon bij vliegwinkel.nl
Re: Vliegtickets tickets weg voor dumpprijzen
Ook net geboekt. Al voor de zomervakantie 2010 in juli. Hadden nog tickets met KLM/Air France vanaf AMS naar Seattle voor 560 euro (incl boekingskosten). Wel vertrekken op 2 of 9 juli en uiterlijk 22 juli weer retour. Eerst naar CDG (Parijs) en dan na een uur overstaptijd naar Seattle rechtstreeks. Wel zo handig met kids en niet in de USA overstappen. Een dag eerder of later vertrekken was direct minstens 250 pp duurder.
Naar San Francisco zelfs EUR 485 met vertrek op woensdag 7 juli en retour op vrijdag 23 juli. Was aantrekkelijker wat betreft retourdatum, maar we zijn er al twee keer geweest. Canada stond nog op ons lijstje.
Naar San Francisco zelfs EUR 485 met vertrek op woensdag 7 juli en retour op vrijdag 23 juli. Was aantrekkelijker wat betreft retourdatum, maar we zijn er al twee keer geweest. Canada stond nog op ons lijstje.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wat bedoel je met bijna uit het frequent flyer program gekieperd?Bramster schreef:
Ik heb 630 Euro betaalt voor een retourtje Chicago zonder een inbound tussenlanding in de USA. Ondertussen heeft UA me ook nog bijna helemaal uit hun frequent flyer program gekiepert. Want 4 keer per jaar naar de USA is natuurlijk een slechte klant, die mag slechts Member zijn, net als iemand die 1 keer per 4 jaar naar de USA vliegt. Boeven zijn het die airlines !
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1891 Weergaves
-