hallo allemaal,
we hebben alles voor deze zomer usa weer geregeld behalve een huurauto. Ik heb al 3x per mail een offerte gevraagd bij autoreisen.de omdat iedereen daar zo enthousiast over is maar nog nooit iets gehoord!?
is er iemand die een tip heeft of is er iets loos daar?
dank voor reacties.
mvrgr. anita
Ik denk dat je usareisen.de bedoelt. autoreisen is een heel andere tent. De site van usareisen ziet er weliswaar buitengewoon amateuristisch uit maar het schijnt daar allemaal soepel te verlopen.
Dit jaar zelf ook bij usareisen een auto geboekt. Ben benieuwd.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
heel erg bedankt voor je correctie. ik zat echt bij de verkeerde dus en ga direct naar usareisen.de
ik laat nog even weten. enorm bedankt zeg.
gr. Anita
gezocht en toch opnieuw gehuurd bij eautohuur.nl
zij zijn weer de allergoedkoopste, althans in ons geval. bovendien wanneer je vaker bij ze huurt krijg je korting voor de keren erna.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.