Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
continental airlines bagage?
continental airlines bagage?
Hallo allemaal,
ik zat net even uit te zoeken hoeveel bagage ik mee terug mag nemen vanaf de VS. Ik lees namelijk vaak 2 koffers. Nu vlieg ik terug van LV-newark-AMsterdam. met continental en zag het volgende staan:
Economy Class - travel exclusively within 50 U.S., Puerto Rico, U.S. Virgin Islands and Canada
For customers who purchased tickets on or after April 5, 2008 and before Sept. 6, 2008 First Checked bag - no charge
Second Checked bag - $25
Please see new checked bag policy Each bag at a maximum 50 lbs (23 kg) and 62 linear inches (157 cm) (total length + width + height)
Economy Class - 50 U.S., Puerto Rico, U.S. Virgin Islands and Canada
For customers who purchased tickets prior to April 5, 2008 2 Checked Bags - no charge
Each bag at a maximum 50 lbs (23 kg) and 62 linear inches (157 cm) (total length + width + height)
Economy Class - travel exclusively between 50 U.S., Puerto Rico, U.S. Virgin Islands, Canada and International - Latin America, including South America, Central America, the Caribbean and Mexico (except Brazil)
For tickets purchased on or after May 8, 2008
First Checked bag - no charge
Second Checked bag - $25
Please see new checked bag policy Each bag at a Maximum 50 lbs (23 kg) and 62 linear inches (157 cm) (total length + width + height)
klopt het dat wij omdat we ons ticket na 8 mei 2008 hebben gekocht we voor de 2e koffer die ik mee terug wil nemen 25 dollar moet betalen???
gr linda....
ik zat net even uit te zoeken hoeveel bagage ik mee terug mag nemen vanaf de VS. Ik lees namelijk vaak 2 koffers. Nu vlieg ik terug van LV-newark-AMsterdam. met continental en zag het volgende staan:
Economy Class - travel exclusively within 50 U.S., Puerto Rico, U.S. Virgin Islands and Canada
For customers who purchased tickets on or after April 5, 2008 and before Sept. 6, 2008 First Checked bag - no charge
Second Checked bag - $25
Please see new checked bag policy Each bag at a maximum 50 lbs (23 kg) and 62 linear inches (157 cm) (total length + width + height)
Economy Class - 50 U.S., Puerto Rico, U.S. Virgin Islands and Canada
For customers who purchased tickets prior to April 5, 2008 2 Checked Bags - no charge
Each bag at a maximum 50 lbs (23 kg) and 62 linear inches (157 cm) (total length + width + height)
Economy Class - travel exclusively between 50 U.S., Puerto Rico, U.S. Virgin Islands, Canada and International - Latin America, including South America, Central America, the Caribbean and Mexico (except Brazil)
For tickets purchased on or after May 8, 2008
First Checked bag - no charge
Second Checked bag - $25
Please see new checked bag policy Each bag at a Maximum 50 lbs (23 kg) and 62 linear inches (157 cm) (total length + width + height)
klopt het dat wij omdat we ons ticket na 8 mei 2008 hebben gekocht we voor de 2e koffer die ik mee terug wil nemen 25 dollar moet betalen???
gr linda....
Re: continental airlines bagage?
Nee dat is alleen voor binnenlandse vluchten, jouw vlucht is een Intercontinentale, daarom mag je 2 koffers mee.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
:dunno: ........en hoe zit het als ik op de terugreis vanaf Denver naar Amsterdam een stopover heb in New York en daar nog 4 nachten blijf ?.............wordt Denver- NY dan wel als internationale vlucht gezien (dus als onderdeel van de terugreis )of niet en geldt dan toch het 2e koffer = betalen-beleid
(de vlucht is als "geheel" pakket geboekt)
Over het algemeen wordt er gesteld dat als de domestic vlucht en de international vlucht binnen 8 uur van elkaar vallen, dat je die kosten niet hoeft te betalen. Als je het zeker wil weten, bel je luchtvaartmaatschappij even. Die kunnen je sowieso meer zekerheid geven.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Zo'n vraag was er een paar weken geleden ook.... toen werd er zei men dat het gewoon kon.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik had zo'n vraag een paar weken terug gesteld.
Voor de zekerheid heb ik zojuist AA (waar wij mee vliegen) gebeld. Wij hebben dus een stopover in New York van 3 dagen. We hoeven niet extra bij te betalen voor de bagage op de vervolgvlucht naar Los Angeles. De voorwaarde is dat dit als 1 ticket geboekt is en dan maakt het volgens de persoon die ik aan de telefoon had niet uit of je een tussenstop van 2 uur hebt of 6 maanden.
Maar nogmaals, dit geldt voor AA, ik weet niet hoe het met andere maatschappijen zit.
Elly
Voor de zekerheid heb ik zojuist AA (waar wij mee vliegen) gebeld. Wij hebben dus een stopover in New York van 3 dagen. We hoeven niet extra bij te betalen voor de bagage op de vervolgvlucht naar Los Angeles. De voorwaarde is dat dit als 1 ticket geboekt is en dan maakt het volgens de persoon die ik aan de telefoon had niet uit of je een tussenstop van 2 uur hebt of 6 maanden.
Maar nogmaals, dit geldt voor AA, ik weet niet hoe het met andere maatschappijen zit.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Bedankt voor de reacties,
Ik ga er gewoon van uit dat ik niet bij hoef te betalen.
en mocht dit wel het geval zijn maakt 25 dollar extra ook niet meer uit na zo'n mooie maar ook kostbare reis.
Nu verder nog aftellen...volgende week is het zover.
gr linda...
Ik ga er gewoon van uit dat ik niet bij hoef te betalen.
en mocht dit wel het geval zijn maakt 25 dollar extra ook niet meer uit na zo'n mooie maar ook kostbare reis.
Nu verder nog aftellen...volgende week is het zover.
gr linda...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3661 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123
-