Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Plaats hier je foto's van je huurauto

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Mike
Amerikafan

Plaats hier je foto's van je huurauto

Bericht door Mike »

Als autoliefhebber begin ik maar een topic waar het vooral over auto's gaat

Plaats hier een foto van je huurauto
(en deel je ervaring of schrijf een kleine review)
Alles is welkom.

Ik begin zelf maar met wat ik 1 van de leukste huurauto's vond, de Hummer H2
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We waren met 3 jongens dus weinig eisen zolang het maar een auto was die we in Nederland niet zo snel zouden rijden :)
De auto was zeer luxe, dvd, leer, navigatie, en zelf een beeldscherm die uit het achteruitkijk spiegeltje te voor schijn kwam
wanneer we achteruit reden. We zijn nog naar de Grand Canyon gereden vanuit Vegas en op de snelweg reed hij lekker, genoeg
power. Het enige minpunt was (buiten het benzine verbruik maar dat weet je van te voren) toen we ergens naar toe moesten
konden we niet in de garage parkeren omdat hij gewoon niet paste :shock: en moesten we bij de campers parkeren.
Dude
Moderator

Re: Plaats hier je foto's van je huurauto

Bericht door Dude »

Wij hadden een equinox gehuurd en namen een (geplande) upgrade van een RAV4 naar een Chevrolet Trailblazer.
Leuke en pittige wagen. We hopen er zo in september opnieuw eentje te krijgen. Op de gereden dirtroad deed hij het voortreffelijk :)

Afbeelding

Afbeelding

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Huurauto 2008:

Afbeelding

Afbeelding

Ik zou het helemaal niet erg vinden als we deze auto dit jaar weer zouden krijgen.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

We hadden een Durango gehuurd, maar eigenlijk willen we altijd heel graag een Chevy Suburban omdat die zo lekker rijdt!
$300 betaald voor een upgrade, voor 2,5 weken.
Wij hadden ook de mogelijkheid om de motor met de afstandsbediening te starten, wat heel handig was (voor oa de airco)!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1250 op 21 mei 2009, 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

lelie schreef:Ik zou het helemaal niet erg vinden als we deze auto dit jaar weer zouden krijgen.
Is dat een scherm van een dvd speler? Wat voor auto was dat en bij wie gehuurd?
Wij hebben een fullsize suv gehuurd bij National, maken wij ook kans op een mooi scherm in de auto, want dan neem ik mijn dvd's mee? :D
Afbeelding
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Afbeelding
Eerste keer in Amerika en we kregen een PT Cruser mee dit was in 2006,auto is wel te klein voor 2 volwassen personen.

Afbeelding
Dit was in 2007 auto was een Dodge Avenger prima auto,het blijft wel lastig om 2 koffers in de auto te krijgen dus leggen we er altijd eentje op de achterbank.

Afbeelding
Dit was in 2008 een Crysler Sebring fijne auto om lang mee te rijden.

Dennis
Laatst gewijzigd door deh78 op 21 mei 2009, 19:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

"Onze" Nissan Rogue, klasse midsize SUV, erg fijne auto!

Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Onze PT Cruiser. Heerlijke auto, krachtig genoeg, redelijk zuinig, zit heerlijk (maar wij zijn allebei niet zo lang en ook niet zwaar), twee koffers pasten makkelijk in de achterbak en voor ons was het onze eerste ervaring met een automaat en met cruisecontrol. Mochten we ooit een nieuwe auto kopen, hier in NL, dan wordt het ook een automaat en misschien wel een PT Cruiser die we nu liefkozend UN PEETEE noemen!!!
Bijlagen
IMG_0585.JPG
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

In 2007 hadden we in New York City een Ford Escape gehuurd, erg fijne auto.
Afbeelding

Maar we (vooral de mannen) wilden rondrijden in een grote auto en omdat deze in New York niet beschikbaar was haalden we deze Cadillac Escalade in Chicago op.
Afbeelding
Soms keken de mensen vreemd op dat er een Nederlandse familie uitstapte en geen rappers met gouden kettingen etc. :lol:

Vorig jaar in Florida hadden we een standard SUV gehuurd maar voor een upgrade van 5 dollar per dag kregen we deze Chevrolet Suburban.
Deze auto kon je met afstandsbediening alvast starten, geweldig!
Erg handig om de auto voor de vakantievilla al te starten zodat de airco alvast kon draaien.
Afbeelding

Deze auto's huurden we bij Hertz.
Dit jaar hebben we bij National een standard SUV gehuurd, ben erg benieuwd welke we meekrijgen deze keer.
Laatst gewijzigd door Tans4USA op 17 aug 2009, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Onderstaande foto wil ik jullie niet onthouden van een auto die we in 2003 huurden in Californië.
Het is de lelijkste auto die we ooit gezien hadden; een Pontiac Aztec.
Afbeelding
Hij wordt ook niet meer gemaakt en het rijden was waardeloos.
We hebben nog nooit zoveel commentaar gehad op een huurauto als dat jaar.
Mensen wilden weten wat voor merk auto het was. Of zeiden direct dat ze nog nooit zo'n rare auto gezien hadden :blink:
Gelukkig konden we de auto later zonder problemen omruilen voor een Buick Rendezvous.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Inderdaad een bizar ding!!!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ford escape begin deze maand, mooie auto, automaat natuurlijk met 6 versnellingen,redelijk zuinig dus (1:11)
En wat ik heel fijn vond,Sirius satelliet radio!

Afbeelding
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Dit jaar kregen we een Toyota Rav 4 mee (midsize suv). Is heel goed bevallen
Afbeelding

Vorig jaar een Toyata 4Runner (ook een geweldige auto)
Op de parkeerplaats bij de Horse shoe bend in Page stond er een "broertje"naast onze auto,het kenteken scheelde 1 cijfer!
Afbeelding

In 2007 hadden we een Nissan (Altima?) Dit vond ik de "minste" auto.
Afbeelding

Januari 2005 kregen we witte PT Cruiser mee, die reed ook goed.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ik moest een paar weken geleden naar upstate New york om een overdracht te regelen van een auto voor export (voor de liefhebbers, was een 69 Charger) Ik had via Priceline een auto gehuurd voor 30 Dollar per dag en kreeg tot verbazing een grote Dodge Journey mee

Afbeelding
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Vriendelijk verzoek:
Wil iedereen, die in dit topic afbeeldingen plaatst, zich houden aan de forumregel Maximumgrootte voor het plaatsen van foto's/afbeeldingen en tevens de reeds geplaatste, te grote afbeeldingen minimaal verkleinen naar de maximale maat a.u.b?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

Bij onze laatste USA vakantie in 2007, konden we het er niet over eens worden welke huurauto we zouden pakken. Tot we bij Hertz de Mustang Shelby GTH zagen.
Het was een rib uit ons lijf en waarschijnlijk eenmalig. Maar het was echt de moeite waard om er mee rond te rijden, we hebben er geen spijt van gehad :doublethumb:

Afbeelding Afbeelding
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Shadow$ schreef:Bij onze laatste USA vakantie in 2007, konden we het er niet over eens worden welke huurauto we zouden pakken. Tot we bij Hertz de Mustang Shelby GTH zagen.
Het was een rib uit ons lijf en waarschijnlijk eenmalig. Maar het was echt de moeite waard om er mee rond te rijden, we hebben er geen spijt van gehad :doublethumb:
Goeie keuze :D
Ik had nog aan meneer Shelby gevraagd of hij er niet 1 aan een "goed doel" wou geven :)
Afbeelding
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Voor onze rondreis door Florida in 2007 hadden we een Ford Mustang Cabrio gehuurd en ook gekregen.

Afbeelding

Vorig jaar tijdens onze rondreis door het zuidwesten hadden we een Dodge Nitro meegekregen.

Afbeelding

Voor dit jaar (Florida) hebben we wederom een Ford Mustang Cabrio gehuurd.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Tans4USA schreef:Onderstaande foto wil ik jullie niet onthouden van een auto die we in 2003 huurden in Californië.
Het is de lelijkste auto die we ooit gezien hadden; een Pontiac Aztec.
Die heeft hier de bijnaam "Pontiac Aardvark". Hij wordt niet meer gemaakt, en als de berichten kloppen worden er binnenkort helemaal geen Pontiacs meer gemaakt na de reorganisatie van GM.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij huurden via usareisen de alom bekende equinox, op LAX konden we nog behoorlijk wat kiezen,jeep en zelfs de toyota highlander......echter waren mijn man en kinderen al de koffers aan het inladen in een witte toyota RAV4 ik snap nu nog steeds niet waarom ik niet voor de highlander gekozen heb.....al met al wat er toch wel genoeg ruimte ,mede door de verborgen ruimte waar normaal het reserve wiel zit.Toch lijkt ie erg klein op onderstaande foto gemaakt voor Austins chuckwagon in Torrey.
Afbeelding

we zijn tijdens onze reis ook onderstaande mustang tegen gekomen.....blijft toch een erg ruige auto........
Afbeelding
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer