Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke service aan boord van vluchten ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bompa
Amerikafan

Welke service aan boord van vluchten ?

Bericht door bompa »

Het is een tijdje geleden dat ik nog naar de USA heb gevlogen en ben benieuwd wat ze nu nog aanbieden tijdens de vlucht ?

Wat serveren ze als maaltijden en krijg je nog steeds gratis drankjes of is alles nu te betalen ?

Idem op lange binnenlandse vluchten .

Ik vlieg met United Airlines .
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welke service aan boord van vluchten ?

Bericht door Pete.Z »

Maaltijden zijn niet veel veranderd,meestal pasta of kip,drankjes gratis,maar alcohol betaald.
Op binnenlandse vluchten is het nog simpeler,daar krijg je niks gratis,behalve een glas water misschien.

Meestal kan je trouwens op de site van United wel per vlucht zien welke services ze aan boord hebben.
Rene1964
Amerikafan

Bericht door Rene1964 »

Via deze link kan je op de site van United alles vinden over de "in flight services", dus bijvoorbeeld over food, beverages en movies....

http://www.united.com/page/middlepage/0 ... htservices
Reisblog Amerika vakantie 18 t/m 28 mei 2009:
http://reneusa2009.blogspot.com
trapson
Amerikafan

Bericht door trapson »

en wat kun je verwachten als je met klm rechtstreeks naar LA vliegt ?
Petra
Amerikafan

Bericht door Petra »

Als ze zeggen; complimentary, betekent dat gratis of betaald?
"We serve complimentary meals ..."
Op een online woordenboek staat er dan dat het vleiend betekend? :banghead:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

@ Trapson: Economy? 1 maaltijd, 1 snack, tussendoor iets van een ijsje. Volgens mij zowel non-alcohol als alcohol houdende dranken gratis. Afhangende van het vliegtuigtype persoonlijke videoschermpjes of videoschermen die op een aantal plaatsen in de cabin hangen.

@ Petra: complimentary meals zijn gratis :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Petra
Amerikafan

Bericht door Petra »

Dank!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

KLM vliegt met de 747 naar LA, geen eigen schermpjes dus in economy.
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Ik ben de laatste paar jaren zeer verwent en mocht eerste klas vliegen (man reist wekelijks dus veel airmiles). In ecomony krijg je nogwel een maaltijd. Al is het niet veel. Gewoon drinken is gratis, maar alcohol moet je nog wel betalen. Ook voor je koptelefoon moet je betalen, maar die mag je dan wel meenemen. Maar je kan ook je eigen meenemen. Denk er ook aan dat de meeste vluchten maar 1 koffer toestaan en dat ze zeer streng zijn met gewicht. Voor de andere koffer en overgewicht moet je betalen. Ik geloof dat er ook maatschappijen zijn waar je de eerste koffer ook moet betalen. Ook je handbagage wordt strenger gecontroleerd en mag beslist niet te groot zijn.
rijocaer
Yme
Amerika-ontdekker

Bericht door Yme »

Bij United Airlines mag je gewoon 2 koffers van 23 kg meenemen. Dat je voor de 2e koffer moet betalen is alleen voor vluchten binnen de VS, maar volgens mij hoef je dat weer niet te betalen als je dezelfde dag doorvliegt naar je bestemming.

Carla
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Het ligt er maar net aan met welke maatschappij je vliegt, bij United is de koptelefoon gratis te gebruiken, wordt weer opgehaald.
Intercontinentaal mag je altijd 2 koffers menemen van 23 kilo, pas als je een stopover hebt en een dag later verder vliegt zal je voor 1 koffer moeten betalen.
Er mag ook nog eens 18 kilo handbagage mee, de koffer moet dan wel aan de voorgeschreven afmetingen voldoen.
Heb je een vlucht met een tussen stop , op je tweede vlucht krijg je alleen wat te drinken en kan je een lunchbox kopen.
trapson
Amerikafan

Bericht door trapson »

Clint schreef:@ Trapson: Economy? 1 maaltijd, 1 snack, tussendoor iets van een ijsje. Volgens mij zowel non-alcohol als alcohol houdende dranken gratis. Afhangende van het vliegtuigtype persoonlijke videoschermpjes of videoschermen die op een aantal plaatsen in de cabin hangen.
Jep economy maar bedankt. Voor zover ik weet vliegen we met een 747 mixed configuration dus geen persoonlijke schermen.
Alleen over het eten/drinken kon ik niet veel vinden. Mag je trouwens je eigen eten/snoepgoed meenemen aan boord of dat ook al niet ?
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

op deze website kan je alles opzoeken : selecteer links je vliegmaatschappij en dan het type vliegtuig

wij vliegen met BA van London Heathrow naar SFO, boeing 747 => individuele schermpjes! :dance:
Laatst gewijzigd door LeenG op 14 apr 2009, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

trapson schreef: Mag je trouwens je eigen eten/snoepgoed meenemen aan boord of dat ook al niet ?
Natuurlijk mag dat wel. Zorg alleen dat je verse producten zoals broodjes met beleg, fruit e.d. opgegeten hebt (of weggooien) voordat het vliegtuig landt. Je mag deze niet invoeren.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Rene1964
Amerikafan

Bericht door Rene1964 »

Is wel leuk hoor, die individuele schermpjes en andere speledingetjes in het vliegtuig....

Maar het zal toch niet zo erg zijn dat "we" ons geen 10 uurtjes meer kunnen vermaken zonder dit soort dingen enzo? :?

Het lijkt er soms op dat sommige mensen niet meer in een vliegtuig willen stappen als er niet dit soort "snufjes" aanwezig zijn.... :D

Natuurlijk, het is leuk als het er in zit, maar anders pak je toch een goed boek of een stapel tijdschriften, of wat dan ook?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik hoef niet persé een vliegtuig met schermpjes. Als ze er in zitten prima, maar anders neem ik gewoon wat boeken, tijdschriften en mijn mijn I-pod mee.

Marjon
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Rene1964 schreef: Het lijkt er soms op dat sommige mensen niet meer in een vliegtuig willen stappen als er niet dit soort "snufjes" aanwezig zijn.... :D

Natuurlijk, het is leuk als het er in zit, maar anders pak je toch een goed boek of een stapel tijdschriften, of wat dan ook?
Ik betaal graag meer voor AVOD. Ik kan niet 10 uur achter elkaar lezen, films kijken echter wel. De technologie is er, dus waarom zou ik niet in een vliegtuig willen zitten waar de technologie in zit?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
mofraweert
Amerika-ontdekker

Bericht door mofraweert »

Het is ook lekker om even de laatste nieuwe films te bekijken, zeker als je een eigen privé-schermpje hebt in de stoel vóór je.
http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
Rene1964
Amerikafan

Bericht door Rene1964 »

Clint schreef:
Rene1964 schreef: Het lijkt er soms op dat sommige mensen niet meer in een vliegtuig willen stappen als er niet dit soort "snufjes" aanwezig zijn.... :D

Ik betaal graag meer voor AVOD. Ik kan niet 10 uur achter elkaar lezen, films kijken echter wel. De technologie is er, dus waarom zou ik niet in een vliegtuig willen zitten waar de technologie in zit?
Als ik 10 uur zonder sigaret kan, kan jij ook 10 uur zonder film(s) haha :wink:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

haha het is ook niet een kwestie van kunnen, maar willen :P :roll:
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer