Hulp met vluchten!! (NLer wil via Belgie)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Hulp met vluchten!! (NLer wil via Belgie)

Bericht door RiverCola »

Beste mensen,

Wij willen komende zomer (juli/augustus) vliegen naar New York, daar een paar dagen verblijven, doorvliegen naar Denver en via een route naar LA om van daaruit weer naar huis te vliegen.
Wij boekten voorheen onze vluchten (+huurauto) bij Kuoni. Zij deden ons de volgende prijsopgave: +/- 1150 euro pp incl tax. Ook zoeken op internet leverde mij niet echt goedkopere alternatieven.
Vandaag gaf iemand op dit forum een link naar de Belgische site 'Connections'. Daar vond ik het volgende:

Heen (op 19/7) vanaf Brussel via Washington naar NY, terug van LA via Washington naar Brussel (09/08) voor 652 euro pp. Een enkele vlucht van NY naar Denver zou tussen de 125 en 135 euro kosten. Een totaal van nog geen 800 euro per persoon. Dat scheelt zo'n 350 euro per persoon!!!!

Is dit wat??? Kunnen wij in Brussel voordelig onze auto parkeren gedurende de hele reis? En waar zouden wij het beste onze huurauto incl goede verzekeringen kunnen boeken?

Onze data staan nog niet vast, dit was voor mij meer een test. De exacte duur van onze reis zullen wij dan later bepalen. (maar als we deze prijs kunnen krijgen gaan we daar maar eens flink achteraan!!!)
Gebruikersavatar
pollyblue
Amerikakenner
Berichten: 550
Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:48
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Schelle

Re: Hulp met vluchten!! (NLer wil via Belgie)

Bericht door pollyblue »

wat ik je kan zeggen is dit; connections is een zeer goed(koop) en betrouwbaar reisbureau. wij boeken er altijd onze vluchten.
in brussel is parkeren redelijk duur, zeker op de luchthaven. je kan beter de trein nemen uit nederland naar zaventem. de terein stopt er in de luchthaven.
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Hulp met vluchten!! (NLer wil via Belgie)

Bericht door Dude »

Wij hebben er zonet geboekt, voor de eerste keer. Hopelijk zonder problemen :wink:
Beste aanbieding die we vonden op het hele internet.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Hulp met vluchten!! (NLer wil via Belgie)

Bericht door RiverCola »

Ha Bart!

Bedankt voor je reactie. Goed om te weten dat Connections een betrouwbaar bedrijf is. Stom, ik bedacht me net dat ik via hen natuurlijk ook vliegen vanuit Amsterdam kan boeken!! Kost misschien een 10/20 euro meer voor de vlucht maar het scheelt ons weer in de treinkosten en in de reistijd....en is nog steeds vele malen goedkoper dan via bv. Kuoni.
Fijn! Ik ga snel achter onze route en data aan zodat we snel kunnen gaan boeken :D Yippie!!!

Veel plezier met je tweede reis, voor ons wordt het ook de tweede!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer