Vliegen met United Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Elektrocute
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 05 mar 2006, 17:41
Locatie: Antwerpen (maar liever KCMO)

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Elektrocute »

Haha, ik weet nu waarom ze me via Chicago sturen...

Er vertrekt blijkbaar pas een vlucht naar Boston vanuit Washington om 10pm, dan zou ik een 8 uur lange lay over hebben als ik daar zou moeten blijven.
Als ik eerst via Chicago vlieg en dan aansluitend naar Boston, ben ik er sneller!
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Coyote »

Ineke schreef:Roland, zou je dat Amerikaanse nummer willen doorgeven?Ik kan nl alleen maar een 1-800 vinden en ik dacht dat je die vanuit hier niet kan bellen.
Ineke,

Dat nummer :1-800-united-1 (1-800-864331-1) kun je vanuit Nederland gewoon bellen. Heb ik ook al enkele malen gebeld. Ik heb ook wel eens een ander nummer opgekregen maar dat vertellen ze je dan wel. Toen kon dat weer niet via de 1-800-nummer.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Harry »

Elektrocute schreef:Haha, ik weet nu waarom ze me via Chicago sturen...

Er vertrekt blijkbaar pas een vlucht naar Boston vanuit Washington om 10pm, dan zou ik een 8 uur lange lay over hebben als ik daar zou moeten blijven.
Als ik eerst via Chicago vlieg en dan aansluitend naar Boston, ben ik er sneller!
Het doet verder niet ter zake, maar deze info klopt niet hoor, er zijn non-stop vluchten met United vanaf Washington naar Boston om 8:25 - 10:15 - 12:20 - 14:35 - 17:00 - 18:45 en 21:45.
Elektrocute
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 05 mar 2006, 17:41
Locatie: Antwerpen (maar liever KCMO)

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Elektrocute »

Vreemd, ik was nog eens gaan kijken op de website, and er stond een vluchtaanbieding voor Brussel-IAD-Boston, en dan zou er een 8uur lange layover zijn in Dulles.
Misschien dat die andere vluchten volzitten dan.
Achja, maakt niet uit! :)
Toch bedankt voor de info, misschien kan ik dan toch altijd eens gaan vragen of ik niet op die vlucht van 17u mee kan naar Boston!

Margot
Laatst gewijzigd door Rob op 08 mar 2009, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Harry »

Je kunt zelfs in Washington gewoon even naar een balie van United gaan, en vragen of er iets te regelen is, als er plaats is wordt je waarschijnlijk gewoon op de non-stop vlucht naar Boston gezet.
Elektrocute
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 05 mar 2006, 17:41
Locatie: Antwerpen (maar liever KCMO)

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Elektrocute »

Doen ze dat dan eigenlijk gratis, of moet je dan bijbetalen? :?
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Harry »

Dan doen ze dan gewoon gratis, het kan nooit kwaad als je een onlogische route hebt, of een hele lange overstap om even bij de balie te informeren of er iets mogelijk is, op het vliegveld kunnen ze veel meer regelen dan vooraf bij reserveringen.
Elektrocute
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 05 mar 2006, 17:41
Locatie: Antwerpen (maar liever KCMO)

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Elektrocute »

Oké, bdeankt voor de hulp!

Margot
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
lovely_laura
Amerikakenner
Berichten: 711
Lid geworden op: 22 sep 2008, 13:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zoetermeer

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door lovely_laura »

Ik vlieg 30 april met united en ben dan 4 maanden zwanger en als we terug gaan ben ik 5 maanden weet iemand of ik van tevoren bij United moet doorgeven dat ik zwanger ben of is het in dit stadium geen probleem?
Ik wist toen ik boekte niet dat ik zwanger was dus ik heb toen niets aangevegeven.

alvast bedankt
Gr Laura
Esprit
Amerikafan
Berichten: 140
Lid geworden op: 06 feb 2009, 11:47

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Esprit »

Wij hebben voor september bij flybmi.com onze vlucht geboekt.

Op de heenweg vliegen we met British Airways vanaf Ams naar LHR (dit was eerst BMI, maar is zaterdag omgeboekt door BMI zelf omdat de vlucht van BMI gecancelled is)

en vanaf AMS naar SFO vliegen we met United Airlines (hiervoor hebben we de stoelen via ua al kunnen reserveren)

en terug vliegen we vanaf SFO via Chicago naar LHR met United (hiervoor ook al de stoelnummers vastgelegd)

en vanaf LHR naar Ams vliegen we met BMI.

Maar voor de eerste en laatste vlucht kunnen we geen stoelen vastleggen, weet iemand hoe dat komt??
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Clint »

De BA vlucht komt omdat je bij BA als niet status reiziger je stoel pas 24 uur van te voren vast kan leggen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Esprit
Amerikafan
Berichten: 140
Lid geworden op: 06 feb 2009, 11:47

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Esprit »

Oke, dat wist ik niet, jammer dat BA die service niet bied. Naja, gelukkig is het maar voor een uurtje, we zullen zien waar we neergezet worden :)
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Clint »

Mwoah, het is niet dat ze die 'service' niet bieden. Het is dat ze een andere manier van werken prefereren. Eigenlijk is het wel een eerlijk systeem, waarbij mensen die pas later een ticket kunnen kopen nog net zo veel kans hebben op een redelijke plek als alle andere mensen (op status passagiers na).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door sachasenne »

Wij hebben een mileage plus kaart van united.
Met de vluchten die we dit jaar maken, komen we bijna aan 50,000 miles.
Nu heb ik voor eind dit jaar nog een vlucht te boeken. Als deze ook bij united zou zijn, hebben wij genoeg miles voor een gratis vlucht. Alleen... bij joker vind ik de goedkoopste vlucht . 427 euro, maar wel met US airways. united is zeker 300 euro pp duurder.
Nu kas ik op de site van united dat zij ook lid zijn van star alliance. Betekent dit dat inze miles meegeteld worden op de kaart van united? En nog belangrijker.. kunnen we die dan ook gebruiken voor een latere gratis vlucht? Of zijn daar bepaalde restricties rond?

Carine
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Clint »

Je kan bij alle S.A. vluchten miles sparen, dus als jij US vliegt, kunnen je miles op je UA kaart gezet worden, deze kan je later gewoon gebruiken :)

Je kan als het goed is ook je UA miles voor vluchten van andere S.A. leden gebruiken, daarvoor moet je volgens mij wel contact opnemen met UA.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Harry »

Je kunt gewoon bij US-airways de mijlen van United sparen, zoals bij elke andere Star-alliance maatschappij, en deze mijlen zijn precies hetzelfde als de mijlen welke je bij United spaart, en kennen dus geen beperkingen.
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door sachasenne »

Voor alle zekerheid : ik kan dus bij het reserveren mijn mileage plusnummer van united gebruiken, of moet ik nog apart een kaart van US aanvragen?
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Harry »

Je kunt gewoon het nummer van United gebruiken.
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door sachasenne »

Super ! Bedankt Harry en Clint !

Carine
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door Rob »

Weet je al met welke maatschappij en vlucht Cis gaat, of ga je gewoon voor de goedkoopste en dus mogelijk een andere maatschappij/vlucht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer