Camper huur en campgrounds rules

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Terpies
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Camper huur en campgrounds rules

Bericht door Terpies » 27 aug 2019, 22:44

@Angelique67 Heel vreselijk idd (preuts Amerika) maar gelukkig niet van toepassing bij jullie! Vooral het klikken is de nationale sport.
:offtopic: Onze oudste was toen ie een jaar of 10, 11 was aan het klieren met een vriendje op de achterste bank van de schoolbus. Beetje baldadig zwaaien door de achterruit en schijnbaar ook (hij of zijn vriendje) een vinger naar achterliggers...
Prompt is de bestuurder van die auto achter de schoolbus aangereden en heeft klacht ingediend bij de principal van de school. Vervolgens kreeg onze oudste prompt een officiële waarschuwing, mocht niet meer achterin de schoolbus zitten en mocht zijn moeder op school komen om aangesproken te worden dat zulk gedrag niet getolereerd wordt. Bizar maar waar.

Angelique67
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Angelique67 » 27 aug 2019, 23:03

:offtopic: Niet te geloven hoor. Maar in zijn algemeenheid: als al dit puriteins gedoe en lik op stuk beleid nou ook zou leiden tot minder criminaliteit (in dit overigens geweldige vakantieland)...
on topic: maar ok, die zorg kan ik dus laten varen. Ik had al noodscenario’s bedacht.

Angelique67
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Angelique67 » 27 aug 2019, 23:09

@Coyote @Martin & Marianne (Net vertrokken voor de Amerikareis weet ik) Ik had in het draadje ‘zoeken naar multicity tickets’ info hierover gevonden gepost door @sanook en @Frasi. Ik lees net dat Google Flights niet volledig en actueel zou zijn. Daar komt dan nog bij dat je alleen retour of enkel kunt zoeken, dus ga me toch maar eens installeren voor de computer, met de tips hier gegeven, om te zoeken op sites van de luchtvaartmaatschapijen en brokers.

plankan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plankan » 18 sep 2019, 21:44

Weet iemand of je vans zoals "Juicy RV's" kan huren in andere staten? We gaan naar Colorado, Wyoming, utah.
Ik kan enkele de echte mobile homes vinden, en deze zijn belachelijk duur in de zomer maanden :oops:

Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Hans B » 18 sep 2019, 21:48

@plankan als je op de website van jucy kijkt verhuren ze alleen in SF, LA en LV.
https://www.jucyusa.com/
In 22 x en 1092 dagen al 112.750 mile met onze camper door Amerika gemaakt.

1988 mini camper
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery

Home is were we park it.
Tucson Arizona

MrsBucket
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door MrsBucket » 25 sep 2019, 07:12

@plankan Je kan eens kijken bij Escape Campervans. Die hebben ook zulke vans als Juicy, dacht ik.

Terpies
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Terpies » 25 okt 2019, 17:11

Voor de geïnteresseerden: https://www.lidl-reizen.nl/nogmeerreize ... rvakanties
Geen idee of het goede prijzen zijn, want ik houd het bij auto/hotel, maar wie weet heeft iemand er voordeel bij.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer