Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Jaydee.
Amerikakenner

Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)

Bericht door Jaydee. »

Gevonden op Ticketspy.nl. Een kortingscode voor autohuur bij Budget voor wie het National debacle heeft gemist :wink:

http://www.budget.com/budgetWeb/home/home.ex

•Autohuur USA met 15% korting
Wanneer boeken: tot en met 30 juni 2013
Te gebruiken BCD code: H010505
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

Ik zie nu bij Usa reisen/drive-usa.de aanzienlijk lagere prijzen voor autohuur via Hertz. Het haalt het niet bij het voordeel van National van twee weken geleden, maar deze prijzen van Hertz zijn toch ook zeer aantrekkelijk en ben ze niet veel lager tegengekomen, zeker aangezien de prijzen tussen Super Saver Plus en Super Inclusive Plus (met extra bestuurder en tank benzine) hetzelfde zijn.
Afbeelding
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Usa Reisen is inderdaad in prijs gezakt.
Bedankt voor de tip het scheelt ons toch weer 40 euro :thumbup:
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Beste mensen,

Wij hebben net een auto gehuurd via Sunny Cars in Vancouver. We hadden een actiecode van 10%. Vorig jaar huurden we ook via hen in Denver. Toen hadden we 5% korting via de ANWB.
Bij hen zit je helemaal safe. Alle verzekeringen zijn afgedekt. Geen eigen risico en 1 bestuurder boven de 25 extra+ een volle tank benzine en je mag hem leeg inleveren.
We hebben ook een "vrienden"bon gekregen ,óók met 10% korting als je boekt vóór 15 july 2013. Heb je interesse? Ik stuur de bon dan naar je toe.
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

Geen vraag voor een nieuw topic, maar ik heb zelf het idee wat 'verborgen kosten' te missen.

Ca 1 maand geleden een huurauto geboekt:
8 dagen (september) Convertible - one-way San Francisco > San Diego
Super Inclusive Plus pakket (incl tankleeg inleveren)
Kosten: 430 euro via Drive-USA / usareisen.de (verhuurder Alamo)

Gisteren geboekt:
zelfde type auto (conv) en reisdata
Verzekeringen, Premium pakket (incl tankleeg inleveren)
Kosten: 345 euro via Rentalcars.com (verhuurder Alamo)

Natuurlijk weet ik dat er veel prijsverschil kan zitten tussen brokers onderling, maar als je dichter op de datum zit verwacht ik niet zo'n groot verschil.
Mis ik nu iets qua kosten welke bij de 1e aanbieding wel zit, de 2e niet? Zit het verschil in de type pakketten van Drive-USA & Rentalcars?
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch? Zelfde principe (en bedrijf) als Priceline.com daar zal het prijsverschil in zitten, neem ik aan.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
YYZ727
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door YYZ727 »

Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch?
Als je de volledige huursom betaalde zie je het op de voucher die je dan toegemaild krijgt. (En als je hen opbelt en het vraagt zeggen ze het ook wel bij welke maatschappij je huur geplaatst werd)...
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

Momo schreef:Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch? Zelfde principe (en bedrijf) als Priceline.com daar zal het prijsverschil in zitten, neem ik aan.
Klopt. Maar aan de ophaal/afleverlocatie was dat wel al redelijk af te leiden.

Heb bijv een 2e boeking gedaan met afleveren in Las Vegas bij Treasure Island. Dat kan alleen maar Dollar zijn :D
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Momo schreef:Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch? Zelfde principe (en bedrijf) als Priceline.com daar zal het prijsverschil in zitten, neem ik aan.
Nooit dingen aannemen MoMo !
Rentalcars is dan wel onderdeel van Priceline maar hun verdienmodel is wat anders.
Prijsverschil bij de autoverhuurders is afhankelijk van de contracten die de broker zelf met de verhuurder afspreekt.
Rentalcars was dit jaar laat uit onderhandelt met National bijv.

Lang verhaal kort...
Je offerte prijs bij Rentalcars is een Dollar huur.
Ga nooit met de eerste offerte verder.
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
En zeg bijv. ik wil met zaken doen maar dan moet mijn offerte naar beneden cq moet gelden voor National.
Maar het belangrijkste is; nooit de eerste offerte/prijsopgave accepteren.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Jody schreef:Beste mensen,

Wij hebben net een auto gehuurd via Sunny Cars in Vancouver. We hadden een actiecode van 10%. Vorig jaar huurden we ook via hen in Denver. Toen hadden we 5% korting via de ANWB.
Bij hen zit je helemaal safe. Alle verzekeringen zijn afgedekt. Geen eigen risico en 1 bestuurder boven de 25 extra+ een volle tank benzine en je mag hem leeg inleveren.
We hebben ook een "vrienden"bon gekregen ,óók met 10% korting als je boekt vóór 15 july 2013. Heb je interesse? Ik stuur de bon dan naar je toe.

Inmiddels is de bon vergeven en verzilverd. Fijn dat iemand hem kon gebruiken.
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

bedeve schreef:
Nooit dingen aannemen MoMo !
Rentalcars is dan wel onderdeel van Priceline maar hun verdienmodel is wat anders.
Prijsverschil bij de autoverhuurders is afhankelijk van de contracten die de broker zelf met de verhuurder afspreekt.
Rentalcars was dit jaar laat uit onderhandelt met National bijv.

Lang verhaal kort...
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
En zeg bijv. ik wil met zaken doen maar dan moet mijn offerte naar beneden cq moet gelden voor National.
Ik neem graag dingen aan 8) Heb er zelf niet gehuurd, wel USA reisen en bijna Budget maar die zien mijn vriendin niet als 'spouse'.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

bedeve schreef:Lang verhaal kort...
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
Jouw reply op Momo was het antwoord op mijn vraag over het verschil in offerte.
Waar jij nu weer Dollar vandaan haalt snap ik dan even niet. Want mijn verhuurder is Alamo. Net als bij Drive-USA.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

bosmeneer schreef:
bedeve schreef:Lang verhaal kort...
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
Jouw reply op Momo was het antwoord op mijn vraag over het verschil in offerte.
Waar jij nu weer Dollar vandaan haalt snap ik dan even niet. Want mijn verhuurder is Alamo. Net als bij Drive-USA.
je hebt gelijk ; het hoort te zijn " de standaard offerte van Rentalcars is een Dollar huur "
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Voor diegenen die overwegen een auto uit de categorie Small & Compact te reserveren en rekenen op een upgrade:
Drie weken terug stonden er bij National/Alamo in Key West maar ongeveer 10 auto's op het parkeerterrein, maar daaronder wel een -echte- Fiat 500.
Dus als je compact reserveert zou je tegenwoordig ook wel eens een echte compacte auto kunnen krijgen.
(een Fiat 500 is een leuk autootje voor een paar dagen maar ik moet er niet aan denken om hierin een 3-weekse road trip in het Zuid-Westen te moeten rijden).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
johanj2
Amerika-newbie

Bericht door johanj2 »

Voor een trip van San Francisco (liefst huren in O'Farrel street) naar Las Vegas (vliegveld) van 28 september t/m 4 oktober wil ik graag voor het eerst een auto huren. Liefst SUV, als het veel goedkoper is een midsize SUV. Ik wil wel graag GPS, volle tank en voldoende verzekeringen.

Op eautohuur kwam ik onderstaande auto tegen voor 319,50 eur. Als ik de andere posts/onderwerpen goed heb gelezen, dan zitten hier alle nodige verzekeringen bij, klopt dat? En is dit een goede prijs of zijn er betere opties? Ik heb het ook vergeleken met usareisen.de, daar zijn SUV's een stuk duurder en midsize SUV's slecht +- 30 euro goedkoper.

Jeep Grand Cherokee of Soortgelijks Class: Standard Tank met benzine
Dit krijgt u helemaal GRATIS:
Premium Sat-Nav Pakket: huurprijs is inclusief extra bestuurders ouder dan 25 jaar & een volle tank brandstof & het huren van een GPS
Annulering
Wijzigingen
Diefstalverzekering
Schadeverzekering
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Het enige dat ze ter plaatse nog proberen bij te verkopen is een bijstandsverzekering voor passagiers en de spullen, en ook de wegassistentie (sleutel verloren, platte band, ...).
DeborahVH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door DeborahVH »

Hi,

Wij vertrekken eind deze maand voor een tour Phoenix - L.A.
We hadden nog vragen betreffende de autoverhuur.

We vroegen ons af waar we moeten zijn aan de luchthaven hiervoor en hoe we dit moeten aanpakken.
Namelijk bij aankomst in Phoenix, waar moeten we zijn op de luchthaven en hoe geraken we aan de autoverhuurder?
Hetzelfde bij L.a.: staat dit aangeduid bij het binnen rijden van de luchthaven waar je moet zijn?

Bedankt.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Zie voor Phoenix (Sky Harbor International Airport): http://m.skyharbor.com/GroundTrans/RentalCar.aspx

Los Angeles (LAX): http://www.lawa.org/welcome_lax.aspx?id=1294
DeborahVH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door DeborahVH »

Super, bedankt!
Dus als ik het goed begrijp ga je voor Phoenix buiten wachten aan Rental Car Shuttles, die je gratis naar daar brengen. Of je moet bellen.

Voor L.A. zal het dan borden volgen zijn, en dan met free shuttle naar ingang luchthaven?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer