http://www.budget.com/budgetWeb/home/home.ex
•Autohuur USA met 15% korting
Wanneer boeken: tot en met 30 juni 2013
Te gebruiken BCD code: H010505
Als je de volledige huursom betaalde zie je het op de voucher die je dan toegemaild krijgt. (En als je hen opbelt en het vraagt zeggen ze het ook wel bij welke maatschappij je huur geplaatst werd)...Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch?
Klopt. Maar aan de ophaal/afleverlocatie was dat wel al redelijk af te leiden.Momo schreef:Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch? Zelfde principe (en bedrijf) als Priceline.com daar zal het prijsverschil in zitten, neem ik aan.
Nooit dingen aannemen MoMo !Momo schreef:Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch? Zelfde principe (en bedrijf) als Priceline.com daar zal het prijsverschil in zitten, neem ik aan.
Jody schreef:Beste mensen,
Wij hebben net een auto gehuurd via Sunny Cars in Vancouver. We hadden een actiecode van 10%. Vorig jaar huurden we ook via hen in Denver. Toen hadden we 5% korting via de ANWB.
Bij hen zit je helemaal safe. Alle verzekeringen zijn afgedekt. Geen eigen risico en 1 bestuurder boven de 25 extra+ een volle tank benzine en je mag hem leeg inleveren.
We hebben ook een "vrienden"bon gekregen ,óók met 10% korting als je boekt vóór 15 july 2013. Heb je interesse? Ik stuur de bon dan naar je toe.
Ik neem graag dingen aanbedeve schreef:Nooit dingen aannemen MoMo !Momo schreef:Bij rentalcars.com wist je niet vooraf wie de verhuurder was toch? Zelfde principe (en bedrijf) als Priceline.com daar zal het prijsverschil in zitten, neem ik aan.
Rentalcars is dan wel onderdeel van Priceline maar hun verdienmodel is wat anders.
Prijsverschil bij de autoverhuurders is afhankelijk van de contracten die de broker zelf met de verhuurder afspreekt.
Rentalcars was dit jaar laat uit onderhandelt met National bijv.
Lang verhaal kort...
Je offerte prijs bij Rentalcars is een Dollar huur.
Ga nooit met de eerste offerte verder.
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
En zeg bijv. ik wil met zaken doen maar dan moet mijn offerte naar beneden cq moet gelden voor National.
Maar het belangrijkste is; nooit de eerste offerte/prijsopgave accepteren.
Jouw reply op Momo was het antwoord op mijn vraag over het verschil in offerte.bedeve schreef:Lang verhaal kort...
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
En zeg bijv. ik wil met zaken doen maar dan moet mijn offerte naar beneden cq moet gelden voor National.
je hebt gelijk ; het hoort te zijn " de standaard offerte van Rentalcars is een Dollar huur "bosmeneer schreef:Jouw reply op Momo was het antwoord op mijn vraag over het verschil in offerte.bedeve schreef:Lang verhaal kort...
Laat ze je bellen.
Of bel eventueel zelf .
Waar jij nu weer Dollar vandaan haalt snap ik dan even niet. Want mijn verhuurder is Alamo. Net als bij Drive-USA.