Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Reny »

@dejong89

Dank voor de tip, hier ga ik ook eens naar kijken.

Zit nu bij Alamo.de ( (THPPS15) op US Dollar 1011 voor een Midsize SUV.
Ben niet écht ontevreden maar had gehoopt weer bij Hertz een mooie deal te krijgen (net als de afgelopen 2 jaar).

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Het heeft niets met de V.S te maken, maar ook voor je autohuur in Europa loont het om te spelen met je landinstellingen

Via Happytours kwam ik uit bij Hertz. Ik dacht dat Happytours uit Brazilië kwam. Vervolgens heb ik de landinstellingen bij Hertz op Brazilië gezet en zo was ik weer 250 euro goedkoper uit dan Hertz NL en 65 euro goedkoper dan Sunnycars, en nog een betere auto ook.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Happytours kende ik nog niet en laat ook bij mij mooie prijzen zien. Wel is het zo dat na het doorklikken op een prijs de site crasht. Meer mensen last van? Maakt niet uit of ik naar Hertz, Dollar of Thrifty doorklik.
2026 Houston - Cruise Mexico - rondje Texas
2025 Philadelphia - Cruise Bahamas - Washington | 2023 Florida
2013 FL | 2012 Las Vegas | 2012 Westkust | 2011 Las Vegas | 2011 NYC & FL | 2010 FL | 2009 NYC | 2004 Oostkust | 1996 & 1995 Westkust
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Happytours is een bekende hier op het forum en heb er in het verleden al eens heel goedkoop een Mustang Cabrio kunnen huren. 8)

Ik zie nu dat de site helemaal veranderd is. Niet ten goede want ik kan gewoon niets meer opzoeken... :?

Echter, je kunt nog steeds de 'oude site' oproepen via een linkje op de pagina of via deze link.

Overigens is Happytours voor mij de laatste jaren absoluut niet voordeliger. Ook het feit dat Alamo bij geen enkele zoekopdracht genoemd wordt, heeft er toe geleid dat ik hier eigenlijk nooit meer kijk.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Tantelotje »

Ik heb in januari een boeking via HappyTours gemaakt voor Canada. Bij Hertz.
Onze voorkeur is idd ook huren bij Alamo, maar de autohuur in Canada is zo bizar duur dat ik dan toch voor Hertz kies.
Diezelfde auto kost via Alamo.de/USTravel/Avis € 2400,- en via HappyTours/Hertz € 1850. Vind ik stevig de moeite.
(en ook CoPilot vond geen betere aanbieding :D )

Eerdere ervaringen met HappyTours waren helemaal prima, ik ga er vanuit dat, ondanks dat de website inderdaad sinds januari helemaal veranderd is, dit voor de autohuur niet uit maakt en nu nog steeds helemaal prima is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer