@Miguel
vooruit dan maar....
nwolf schreef: ↑22 jan 2026, 11:351e versie staat er op : viewtopic.php?f=30&t=82297
Moet nog even alles nalopen (spelling, etc.) en aanvullingen zijn welkom daar!
nwolf schreef: ↑22 jan 2026, 11:351e versie staat er op : viewtopic.php?f=30&t=82297
Moet nog even alles nalopen (spelling, etc.) en aanvullingen zijn welkom daar!
Wat is het voordeel van AWD in Florida? Ik zie alleen naar hogere brandstof kosten..jeppiepruts schreef: ↑24 jan 2026, 22:02Er zijn natuurlijk veel variabelen (tijd, locatie, datum) maar in het algemeen denk ik dat je kunt stellen dat 50 a 55 euro per dag voor die categorie auto een nette prijs is. En ik zie dat je nog gratis de AWD kunt selecteren ook.
Oh dat is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van wat je gaat doen. Wij hebben in Ocala forest een dag gezocht naar zwarte beren en daar in het zand kwam awd (4wd in ons geval) goed van pas. Over het algemeen ga ik graag van de gebaande paden af en dan is het altijd prettig om het op je auto te hebben.Miquel schreef: ↑25 jan 2026, 09:49Wat is het voordeel van AWD in Florida? Ik zie alleen naar hogere brandstof kosten..jeppiepruts schreef: ↑24 jan 2026, 22:02Er zijn natuurlijk veel variabelen (tijd, locatie, datum) maar in het algemeen denk ik dat je kunt stellen dat 50 a 55 euro per dag voor die categorie auto een nette prijs is. En ik zie dat je nog gratis de AWD kunt selecteren ook.![]()
Ik ben PC member bij Hertz maar het verschil in prijs ( $ 200,-) met een middenklasser was zeer weinig om het risico te nemen dat er geen "leuke" auto in de Aisle zou staan. En eigenlijk vonden we het wel leuk om zo'n grote auto te rijden.
Volgens mij staat het er wel:d_vdploeg schreef: ↑26 jan 2026, 12:08Jep want je krijgt geen gold canopy op je reservering. Althans niet toen ik de eerste keer huurde bij Hertz. De befaamde mail naar ''Veerle'' of ze de reservering kon omzetten naar Gold Canopy werkte bij mij niet.. Maar dat is inmiddels weer ruim 2 jaar geleden. Geen idee hoe het nu is.
Daarvoor is een huur helemaal niet nodig !