Tijdens mijn laatste reis voor mijn werk was ik helemaal vergeten dat ik moest tanken, en reed zo bij Alamo (in Indianapolis) naar binnen; pas toen ik uitstapte realiseerde ik me dat ik het was vergeten.
De aardige dame vroeg me of ik het prepaid fuel plan had, waarbij je "maar" $13.99 hoefde te betalen bovenop de reguliere benzineprijs. Dit had ik niet, en ik vroeg hoeveel het me dan ging kosten. Ik sloeg zowat achterover van het antwoord: $8 per gallon!
Gelukkig zei ze dat ze niet geloofde in het afzetten van mensen en dat ze me de prijs in rekening had gebracht alsof ik wel het fuel plan had. Het zou anders bijna $100 hebben gekost...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Ik had dit jaar het gewone SUPER SPAR, geen tank inbegrepen. Ik moest dus achteraf nog betalen voor 1 volle tank bij de start. Terugbrengen doe je zo leeg mogelijk.
Zo'n prepaid fuelplan valt mij overigens best mee. Afgelopen juni betaalde ik nog geen $ 44 voor een volle tank. Ik weet de tankinhoud niet maar heb nou niet de indruk dat National mij daar erg mee afzet.
Er gaat 16 gallon in een Mustang cabrio (wij zaten bijna zonder in Sequoia vandaar dat ik het precies weet), dus je hebt $ 2,75 per gallon betaald, dat lijkt me een prima prijs.
Ben van plan komende donderdag voor een week een auto te huren om vanuit San Francisco naar LA en omstreken te gaan (en weer terug). Hadden een cabrio in gedachten, 1 bestuurder van 23 jaar en 1 van 25 jaar. Via usareisen.de kwam ik dan uit op 410 euro. Is dat een beetje reeel of moet dat goedkoper kunnen?
USAreisen.de staat bekend om zijn lage prijzen voor huurauto's. Wat in jullie nadeel is is dat bestuurder jonger dan 25 jaar een toeslag krijgen op de autohuur.
Ik geef je dan ook weinig kans het goedkoper te vinden.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Ik zag trouwens dat usareisen.de de site veranderd heeft. Mijn vader merkte op dat de Equinox zoals die voorheen bij Alamo apart te boeken was nu niet meer als zodanig in het rijtje staat. Er staat nu gewoon Mid-Size SUV (wat het altijd al was, natuurlijk) maar de goedkopere Equinox staat nu dus niet meer apart in het rijtje.
Wel opvallend dat bij de klasse SUV nu een Ford Escape staat, terwijl die bij Alamo in de Mid-Size SUV klasse valt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
ik heb toch maar de midsize SUV aangeduid ipv de jeep liberty voor de zekerheid hoewel ik idd wel weet dat je sowieso uit de midsize suv rij mag kiezen
'k heb overigens gezien dat de lettercode wel verschilt.
De prijs was maar een paar euro verschil, op een huurperiode van 2 weken.
In april 2011 willen we een auto huren via USAreisen.de
Nu is alleen nog t/m 31 maart 2011 te reserveren. Vanaf wanneer zou ik voor april 2011 kunnen reserveren?
Welke auto zouden we bij USA Reisen nodig hebben voor 4 volwassenen, 4 grote harde koffers, 4 stuks handbagage en een koelbox?
En wat zou ons dat daar ongeveer kosten in Juli/Augustus (18 dagen)?
Kan de prijzen voor volgend jaar nog niet zien, vandaar.
TiogaTours rekent voor een Minivan 1167 euro voor 18 dagen. Maar is zo'n ding wel handig voor een dirtroad?
Met 4 personen en zoveel bagage zou ik gaan voor een Full Size SUV. Een Minivan lijkt mij niet geschikt voor de zwaardere dirtroads (als je die van plan bent te doen). Voor dirtroads is je auto overigens ook niet verzekerd, dat je het even weet.
Bedankt! Ik had juist begrepen dat een Full-size wel eens te klein kon zijn, aangezien die vaak voor 4 personen met maar 3 koffers is (?)
Het scheelt wel redelijk wat in het geld, dus wel iets om even goed na te vragen.
http://tiogatours.nl/autohuur/index.htm
Hier kunnen er 5 volwassen en 4 koffers in een Fullsize SUV.
Op de site die jij noemt kunnen er 8 in. Dat verschilt dus nogal per merk blijkbaar?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.