Het is al door anderen gezegd, blijf vergelijken en kijk niet bij 1 verhuurder. Staar je ook niet blind op de lage prijzen die anderen soms noemen. Wat @paulr zegt klopt helemaal: het maakt heel veel uit wáár je huurt (en inlevert) en de periode dát je een auto huurt. Pas als die gelijk zijn aan die van jullie kun je echt gaan vergelijken. Ook kan het gebruik van de verschillende loyaliteitsprogramma's erg uitmaken. Je geeft niet aan of je die bij hertz gebruikt hebt.
Ook mijn ervaring is dat prijzen enorm kunnen fluctueren. Het duurt voor jullie nog 10 maanden dus jullie hebben nog alle tijd om de autohuur te regelen. Daarbij kan het geen kwaad om nu al wat vast te leggen. Leg dan iets vast wat je makkelijk annuleren kunt. Zo doe ik dat ook altijd.
Als ik nu kijk voor jou zie ik alweer hele andere prijzen bij Hertz dan jij 2 dagen geleden vond. Prijzen zijn incl. dropoff kosten van USD 350 bij Hertz. In jouw geval wel iets om rekening mee te houden. Ik heb zelf ook te maken met dropoff kosten over enkele weken en betaal hetzelfde aan dropoff bij Hertz. Bij andere verhuurders begint het vaak bij USD 400-450. Dropoff kosten zijn bij Hertz niet altijd gelijk. Tussen populaire steden vaak alweer lager. Zo zag ik laatst bijv. dat dropoff bij Hertz tussen ORD - LAX 'slechts' USD 100 was, terwijl je voor steden dichterbij LAX vaak veel meer betaalt. Het zijn allemaal zaken om rekening mee te houden.
Verder zou ik met jullie gezinssamenstelling zeker voor minimaal een Standard SUV gaan.
Voor jullie trip SEA - SLC volgend jaar vind ik nu onderstaande bij Hertz met jullie data, dat scheelt alweer aanzienlijk met wat jij 2 dagen geleden vond. Dit is overigens met de volgende codes: CDP 165385 (Delta) en RQ: BEST (al levert die laatste in dit geval geen extra voordeel op):
Roland