Anders zet je die Jeep toch vast volgens mij heb je nog 10 of 11 maanden
De 12 dagen € 960 vind ik aan de hoge kant.
BE belast volgens mij wel je cc maar bij annuleren is het binnen paardagen terug geboekt.
Anders zet je die Jeep toch vast volgens mij heb je nog 10 of 11 maanden
Het gebruiken van de code, of welke andere geldige code dan ook bij autohuur is vaak geen probleem. Zelfs niet om de auto mee te krijgen. De vraag is echter of je er ook nadelige gevolgen van hebt bij bijv. schade. Zal men dan zeggen dat je niet aan de voorwaarden voldeed voor het gebruik van die specifieke code? Dat is de vraag die je je zelf moet stellen. Op dit forum zijn er, voor zover ik weet, geen verhalen bekend dat men dan in de problemen kwam. Echter, wil je dat risico lopen?
Coyote schreef: ↑21 jun 2025, 06:37Is wel een beetje doemdenken toch.
kortingscodes/vouchers/etc. zit in de Amerikaanse cultuur. Ik kan me echt niet voorstellen dat wanneer je schade zou hebben dat ze nog even naar je FlyingBluecode vragen of of je wel die ene visa in je bezit hebt. Er gaan vele vormen van codes hier voorbij in dit forum en ook de gevallen van schade/kapotte band etc.
De code is overigens voor een korting op je reservering, niet voor extra voorwaarden in je contract. Heb net ook even ChatGPT gevraagd hoe dit zit en ook daar kwam niet echt een antwoord op dat je contractbreuk pleegt.
Ik zou het risico wel durven te lopen, hooguit dat ze je het prijsverschil kunnen aanrekenen in geval je niet zou voldoen aan de regels.
Maar dat is ook (net als die van Roland) een mening.

Mijn Chatgpt zegt: Conclusienwolf schreef: ↑21 jun 2025, 15:04Maar dat is ook (net als die van Roland) een mening.Coyote schreef: ↑21 jun 2025, 06:37Is wel een beetje doemdenken toch.
kortingscodes/vouchers/etc. zit in de Amerikaanse cultuur. Ik kan me echt niet voorstellen dat wanneer je schade zou hebben dat ze nog even naar je FlyingBluecode vragen of of je wel die ene visa in je bezit hebt. Er gaan vele vormen van codes hier voorbij in dit forum en ook de gevallen van schade/kapotte band etc.
De code is overigens voor een korting op je reservering, niet voor extra voorwaarden in je contract. Heb net ook even ChatGPT gevraagd hoe dit zit en ook daar kwam niet echt een antwoord op dat je contractbreuk pleegt.
Ik zou het risico wel durven te lopen, hooguit dat ze je het prijsverschil kunnen aanrekenen in geval je niet zou voldoen aan de regels.
Ik boek een midsize SUV rechtstreeks bij Hertz met de juiste verzekeringen en een CDP waar ik zelfs recht op heb voor 621 USD. Dezelfde auto kost mij bij Sunnycars 1350 euro. Daar heb je wel een auto voor waarbij de binnenspiegels kunnen vertellen wat ze zien en je hebt 0 zorgen over wat je allemaal wel niet zou kunnen overkomen.Zo gezien kun je beter via Sunnycars huren