Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Voor de Hertz-huurders: CDP 510000 lijkt met pensioen te zijn gegaan.
Leuke aanbiedingen bij Autoeurope via de nieuwsbrief. Net 13 dagen vanaf miami geboekt bij Alamo. Een fullsize voor €251. 

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Bij Autoeurope moet je nu meteen betalen toch?
Ik zie dat je wel gratis mag annuleren.
Ik zie dat je wel gratis mag annuleren.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Inderdaad! Goedkoper dan dat ik een maand geleden bij hen boekte.mrvn1968 schreef:Leuke aanbiedingen bij Autoeurope via de nieuwsbrief. Net 13 dagen vanaf miami geboekt bij Alamo. Een fullsize voor €251.
Ik zie wel bij Europcar een Toyota RAV4 staan, bij Thrifty (iets duurder) een Jeep Patriot.
Verzekeringen idem.
Zijn deze allebei Midsize SUV? Aangezien je toch niet weet welke auto je precies meekrijgt, kan je best gewoon de goedkoopste nemen, hier dus Europcar? OF toch niet en waarom dan niet?
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Idd, heb het ook gemerkt!Exar schreef:Voor de Hertz-huurders: CDP 510000 lijkt met pensioen te zijn gegaan.
Enkele weken geleden een proefboeking gedaan voor 3 weken een Escalade, kwam toen op een prijs van +-€850,00 en nu is het €3200,00!!

Edit: de CDP code 633306 werkt nog wel maar dan komt het nog op €2400,00...
Laatst gewijzigd door Vanessa007 op 05 sep 2018, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
@Vanessa: dat ligt niet alleen aan die code. Heb een paar weken geleden met de ANWB-code een Escalade geboekt voor USD 1.100 voor ruim 3 weken en nu kost diezelfde auto USD 4.000 met dezelfde code.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Dat is ook het "normale" tarief voor auto's uit de Prestige collection.
Die tarieven van rond de 300 tot 400 dollar per week zijn echt bijzondere aanbiedingen, dus profiteer daarvan als ze langskomen.
Die tarieven van rond de 300 tot 400 dollar per week zijn echt bijzondere aanbiedingen, dus profiteer daarvan als ze langskomen.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja, idd, het waren uitzonderlijke tarieven!
Dan zal het volgende keer een Chevrolet Suburban worden, die heb je nog wel voor een €1100,00...
Dan zal het volgende keer een Chevrolet Suburban worden, die heb je nog wel voor een €1100,00...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik weet niet wanneer je gaat.
Heb net even gecheckt bij Hertz. Heb een Escalade in november staan voor 2 weken voor €519. Dat gaat niet meer lukken. Komt nu ruim €250 bij. Nog steeds zeer acceptabel voor dit soort auto. Via Autoeurope ben ik maar €50 extra kwijt bij Hertz. Wellicht is het de moeite...
Heb net even gecheckt bij Hertz. Heb een Escalade in november staan voor 2 weken voor €519. Dat gaat niet meer lukken. Komt nu ruim €250 bij. Nog steeds zeer acceptabel voor dit soort auto. Via Autoeurope ben ik maar €50 extra kwijt bij Hertz. Wellicht is het de moeite...
Goedemiddag,
Ik ga nu een vraag stellen, die misschien wel 100x gesteld is, Maar er zijn zoveel reacties over autohuur, dat ik het niet zo makkelijk kan vinden.
Ik heb er gewoon geen verstand van.
Wij gaan zomervakantie 2019 3,5 week rondreizen in West Amerika.
Wij landen en vertrekken in Los Angeles LAX
1. tips voor goede sites voor autohuur. Zoek sites die alles incl aanbieden.
11 jaar geleden geweest (was via touroperator, weet niet welk bedrijf meer). alles was inclusief die vent zei: zolang je het stuur maar terug bent haha
2. tips qua auto voor 2 volwassene, en 3 kids (11,9,7). Ook ivm aantal koffers
3. veranderen de prijzen van autohuur ook zo net als vliegtickets. Zoja, wat is de beste tijd te reserveren. Hoe doen jullie dat?
4. En het liefst wil ik dat de autohuur na de landing LAX snel te regelen is, ivm vermoeidheid van 3 kinderen die normaal al uren liggen.
Ik ga nu een vraag stellen, die misschien wel 100x gesteld is, Maar er zijn zoveel reacties over autohuur, dat ik het niet zo makkelijk kan vinden.
Ik heb er gewoon geen verstand van.
Wij gaan zomervakantie 2019 3,5 week rondreizen in West Amerika.
Wij landen en vertrekken in Los Angeles LAX
1. tips voor goede sites voor autohuur. Zoek sites die alles incl aanbieden.
11 jaar geleden geweest (was via touroperator, weet niet welk bedrijf meer). alles was inclusief die vent zei: zolang je het stuur maar terug bent haha
2. tips qua auto voor 2 volwassene, en 3 kids (11,9,7). Ook ivm aantal koffers
3. veranderen de prijzen van autohuur ook zo net als vliegtickets. Zoja, wat is de beste tijd te reserveren. Hoe doen jullie dat?
4. En het liefst wil ik dat de autohuur na de landing LAX snel te regelen is, ivm vermoeidheid van 3 kinderen die normaal al uren liggen.
Lees even de sticky op pagina 1 van dit topic.
Houd er rekening mee dan de prijzen bij ophaaldata vanaf 1 juli tot ca 22 augustus fors hoger liggen dan de rest van het jaar.
Begin eens met zoeken op:
hertz.nl (diverse kortingscodes mogelijk, bijvoorbeeld als ANWB lid, houder van een bepaalde creditcard, frequent flyer deelnemer, etc)
alamo.com (wel aangeven dat je inwoner bent van een europees land in het reserveringsformulier)
alamo.co.uk, alamo.de, etc.
Boek je een "pay later" / "betaal op locatie" rate dan zit je nergens aan vast. Zelfs als je de auto niet komt ophalen is er niets aan de hand. Leg zo snel mogelijk wat vast en zoek rustig verder of je een betere deal kunt vinden.
Op LAX je auto ophalen is een kwestie van naar buiten lopen als je je bagage hebt opgehaald en in de shuttle bus van de gekozen verhuurder stappen waar je een reservering hebt. Die rit duurt 10 tot 15 minuten. Bij de verhuurder aangekomen ga je eerst naar de balie, of eventueel direct naar een gekozen auto als je bijvoorbeeld bij Alamo boekt en skip-the-counter gebruikt, of bij Hertz boekt en daar een (gratis) gold account hebt aangemaakt (maar dat werkt niet als dit je eerste keer is bij Hertz).
Houd er rekening mee dan de prijzen bij ophaaldata vanaf 1 juli tot ca 22 augustus fors hoger liggen dan de rest van het jaar.
Begin eens met zoeken op:
hertz.nl (diverse kortingscodes mogelijk, bijvoorbeeld als ANWB lid, houder van een bepaalde creditcard, frequent flyer deelnemer, etc)
alamo.com (wel aangeven dat je inwoner bent van een europees land in het reserveringsformulier)
Boek je een "pay later" / "betaal op locatie" rate dan zit je nergens aan vast. Zelfs als je de auto niet komt ophalen is er niets aan de hand. Leg zo snel mogelijk wat vast en zoek rustig verder of je een betere deal kunt vinden.
Op LAX je auto ophalen is een kwestie van naar buiten lopen als je je bagage hebt opgehaald en in de shuttle bus van de gekozen verhuurder stappen waar je een reservering hebt. Die rit duurt 10 tot 15 minuten. Bij de verhuurder aangekomen ga je eerst naar de balie, of eventueel direct naar een gekozen auto als je bijvoorbeeld bij Alamo boekt en skip-the-counter gebruikt, of bij Hertz boekt en daar een (gratis) gold account hebt aangemaakt (maar dat werkt niet als dit je eerste keer is bij Hertz).
Deze vraag is inderdaad wel te vinden via de zoekmodus, maar ik zal je helpen met de beperkte kennis die ik heb.
1. Als geld geen punt is: Sunnycars. Nederlandse aanbieder. Alles verzekeringen zitten er in. Vooruit betalen. Niks mis mee.
Wil je toch wat meer uit je centen halen, dan adviseer ik je toch een avondje dit topic goed door te lezen. Met vouchercodes/creditcardcodes kan je vaak meer korting en/of keuze krijgen. Schrijf gratis in bij de grote verhuurbedrijven voor kortingen en/of upgrades (Hertz gold, National Emerald club)
2. Dan zou ik persoonlijk toch minimaal voor een midsize of fullsize SUV gaan. Maar ik heb geen kinderen, dus verder geen ervaring met hoeveel ruimte die dingen innemen
3. Prijzen veranderen inderdaad regelmatig (kijk maar eens een paar reacties boven jouw bericht). Ik heb geen idee waarom dit is. Maar een paar dagen vergelijken kan soms wel eens verschil maken.
4. Als je zsm de auto in wilt: Alamo skip the counter of National Emerald Club. Vul je gegevens/creditcard/rijbewijs in op de site van te voren, ga direct naar de garage van de verhuurder, en rij met je auto naar de uitgang waar ze alleen nog kort je gegevens controleren.
1. Als geld geen punt is: Sunnycars. Nederlandse aanbieder. Alles verzekeringen zitten er in. Vooruit betalen. Niks mis mee.
Wil je toch wat meer uit je centen halen, dan adviseer ik je toch een avondje dit topic goed door te lezen. Met vouchercodes/creditcardcodes kan je vaak meer korting en/of keuze krijgen. Schrijf gratis in bij de grote verhuurbedrijven voor kortingen en/of upgrades (Hertz gold, National Emerald club)
2. Dan zou ik persoonlijk toch minimaal voor een midsize of fullsize SUV gaan. Maar ik heb geen kinderen, dus verder geen ervaring met hoeveel ruimte die dingen innemen

3. Prijzen veranderen inderdaad regelmatig (kijk maar eens een paar reacties boven jouw bericht). Ik heb geen idee waarom dit is. Maar een paar dagen vergelijken kan soms wel eens verschil maken.
4. Als je zsm de auto in wilt: Alamo skip the counter of National Emerald Club. Vul je gegevens/creditcard/rijbewijs in op de site van te voren, ga direct naar de garage van de verhuurder, en rij met je auto naar de uitgang waar ze alleen nog kort je gegevens controleren.
Er is geen verschil in verzekeringen. Bij alle autohuur in de USA heb je, als je tenminste een tarief voor buitenlanders neemt, CDW/LDW en EP/SLI inclusief, via welk kanaal je ook boekt, daar is geen enkel verschil in. De tussenpersoon staat daar los van. Er is verder nooit een eigen risico, althans, niet bij de grote verhuurders (Hertz, Alamo, National, Avis, Enterprise, Dollar, Budget, Thrifty).
"Extra" verzekeringen heb je niet nodig. Tussenpersonen maken zich nogal vaak schuldig aan het aanbieden van allerlei externe dekkingsprodukten, maar die bieden in de USA totaal geen meerwaarde.
"Extra" verzekeringen heb je niet nodig. Tussenpersonen maken zich nogal vaak schuldig aan het aanbieden van allerlei externe dekkingsprodukten, maar die bieden in de USA totaal geen meerwaarde.
Ik schuim ook al een paar maanden de auto-verhuur sites af en kom regelmatig bij AVIS uit voor een mooie prijs.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@romy09: Probeer ipv de alamo.xx-sites eens via https://partners.rentalcar.com/american-vacation/roelb schreef:alamo.com (wel aangeven dat je inwoner bent van een europees land in het reserveringsformulier)
Zelf vorige week via bovengenoemde site geboekt, via alamo.com was het een stuk duurder! Tot wel 3x zo duur!

Het mooie is dat je via de door mij genoemde site van american-vacation ook kunt kiezen voor de optie 'pay later' en je geen creditcardgegevens hoeft op te geven. Na het voltooien van je reservering is de reservering direct zichtbaar op Alamo.com. Annuleren gaat rechtstreeks via Alamo en kun je dan altijd doen als je later een voordeliger tarief tegenkomt. En al zou je dat niet doen, ze hebben geen creditcardgegevens van je dus kun je ook nergens voor belast worden.

Overigens zal ik nog online inchecken voor ik vertrek en verwacht dat ik dan wel creditcardgegevens moet opgeven. Voor EWR helaas geen 'Skip the Counter' mogelijk maar inchecken wel.
Roland
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou voor een minivan gaan. Die is ruim genoeg. Hou er rekening mee dat je ook een koelbox kwijt moet. Ik zou wel proberen je bagage zoveel mogelijk te beperken want je moet het toch altijd meeslepen. Onze ervaring is dat we altijd te veel meenemen.romy09 schreef: 2. tips qua auto voor 2 volwassenen, en 3 kids (11,9,7). Ook ivm aantal koffers
Misschien leuk om nog even in je routetopic te reageren? Heb je iets aan de reacties gehad?
Marianne
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
De prijzen vallen mij zeer tegen, is Florida altijd zo prijzig in tegenstelling tot California of ligt het aan de periode (30-12/17-1).
Kom nu via de american vacation het voordeligst uit bij Alamo, Gold pakket inc extra driver voor 1000USD (Midsize SUV)...
Heeft Alamo nog steeds een aisle keuze? Dat je eigen auto in de rij mag uitzoeken?
Kom nu via de american vacation het voordeligst uit bij Alamo, Gold pakket inc extra driver voor 1000USD (Midsize SUV)...
Heeft Alamo nog steeds een aisle keuze? Dat je eigen auto in de rij mag uitzoeken?
Oud en nieuw! Dat is super-hoogseizoen in Florida. Ik lees in een andere post dat je huurt vanaf MIA.
Huur je daar vanaf 1/1 dan zakken de prijzen met 50%. Hertz 1/1-17/1 midsize/aisle pick kost je dan $474 (of EUR 388 prepaid).
Huur je ook 30/12-1/1 los erbij kost je dat $163 (of EUR 134 prepaid) meer.
Totaal dan dus $637 postpaid / EUR 522 prepaid.
De hele periode in een keer kost $849 (of EUR 695 prepaid). Je kunt dus aardig wat verdienen door op 1 januari even op en neer naar het vliegveld te rijden. Let op: de dolphin expressway kost je wel tol.
Huur je daar vanaf 1/1 dan zakken de prijzen met 50%. Hertz 1/1-17/1 midsize/aisle pick kost je dan $474 (of EUR 388 prepaid).
Huur je ook 30/12-1/1 los erbij kost je dat $163 (of EUR 134 prepaid) meer.
Totaal dan dus $637 postpaid / EUR 522 prepaid.
De hele periode in een keer kost $849 (of EUR 695 prepaid). Je kunt dus aardig wat verdienen door op 1 januari even op en neer naar het vliegveld te rijden. Let op: de dolphin expressway kost je wel tol.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Inderdaad via INg creditcard korting op hertz. Ook via ANWB korting op hertz. Prijzen van Hertz dan nog steeds best hoog.
Wij hebben de auto nodig van 29 juli 19 20.00 t/m 21 aug 19 15.00
Als ik op de 7p minivan klik bij https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ wat coyote zeg kom ik op 1240 euro
Kijk ik op budgetair dan krijg ik die minivan voor 777 euro en met extra pechhulp,ruiten etc erbij wordt het 869 euro is van budget
of de chrysler minivan van avis voor datzelfde geld.
Dit staat erbij dan:
Gratis inbegrepen
Aanrijdingsschadeverzekering (CDW)
Diefstalbescherming
Wettelijke aansprakelijkheid (bedrag staat er niet bij, denk navragen even. Is dit nou die LIS / SLI?)
Annulering
Wijzigen
En uw autohuurreservering is inclusief
Onbeperkt aantal kilometers
Luchthaventoeslagen
Maar lees zo barslechte recensies bij avis en budget. Dat ze je oplichten met wat ze maar kunnen verzinnen.
Dus ik weet het ff niet meer
Inderdaad via INg creditcard korting op hertz. Ook via ANWB korting op hertz. Prijzen van Hertz dan nog steeds best hoog.
Wij hebben de auto nodig van 29 juli 19 20.00 t/m 21 aug 19 15.00
Als ik op de 7p minivan klik bij https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ wat coyote zeg kom ik op 1240 euro
Kijk ik op budgetair dan krijg ik die minivan voor 777 euro en met extra pechhulp,ruiten etc erbij wordt het 869 euro is van budget
of de chrysler minivan van avis voor datzelfde geld.
Dit staat erbij dan:
Gratis inbegrepen
Aanrijdingsschadeverzekering (CDW)
Diefstalbescherming
Wettelijke aansprakelijkheid (bedrag staat er niet bij, denk navragen even. Is dit nou die LIS / SLI?)
Annulering
Wijzigen
En uw autohuurreservering is inclusief
Onbeperkt aantal kilometers
Luchthaventoeslagen
Maar lees zo barslechte recensies bij avis en budget. Dat ze je oplichten met wat ze maar kunnen verzinnen.
Dus ik weet het ff niet meer

29/7-21/8, hertz.nl.
Eerste prijs is telkens postpaid in dollars (geen verplichtingen, geen kosten bij annulering of no-show), tweede tarief in Euro's prepaid (uiterlijk 48 uur vooraf annuleren voor volledige refund, anders EUR 45 kosten)
Midsize/aisle pick (mits je je inschrijft als gratis Gold member): $734.38 / EUR 601.38
Minivan (R): $997.29 / EUR 816
7-seater standard SUV (L4): $1160.46 / EUR 950.29
7-seater full-size SUV (T6): $1498.21 / EUR 1226.89
Prestige Mercedes GLC crossover/SUV (H4): $1323.58 / EUR 1083.89
Ik zou zowel de midsize als de gewenste minivan reserveren, beide postpaid. Als er iets in de aisle staat wat je aan staat neem je dat mee, anders pak je de toegewezen minivan voor $260 meer.
Dit tarief vereist wel een specifieke Amex creditcard, maar die kun je op dit moment met heel gunstige bonussen een jaartje proberen. En dan heb je meteen een reis- en annuleringsverzekering + Hertz 5-star status, waardoor je met de goedkope reservering ook uit de 5-star aisle mag kiezen.
Eerste prijs is telkens postpaid in dollars (geen verplichtingen, geen kosten bij annulering of no-show), tweede tarief in Euro's prepaid (uiterlijk 48 uur vooraf annuleren voor volledige refund, anders EUR 45 kosten)
Midsize/aisle pick (mits je je inschrijft als gratis Gold member): $734.38 / EUR 601.38
Minivan (R): $997.29 / EUR 816
7-seater standard SUV (L4): $1160.46 / EUR 950.29
7-seater full-size SUV (T6): $1498.21 / EUR 1226.89
Prestige Mercedes GLC crossover/SUV (H4): $1323.58 / EUR 1083.89
Ik zou zowel de midsize als de gewenste minivan reserveren, beide postpaid. Als er iets in de aisle staat wat je aan staat neem je dat mee, anders pak je de toegewezen minivan voor $260 meer.
Dit tarief vereist wel een specifieke Amex creditcard, maar die kun je op dit moment met heel gunstige bonussen een jaartje proberen. En dan heb je meteen een reis- en annuleringsverzekering + Hertz 5-star status, waardoor je met de goedkope reservering ook uit de 5-star aisle mag kiezen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20499 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties