Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Bericht door Inges »

ReisM schreef: Was afgelopen jaar ook, wij keken telkens voor AMS - LAX rechtstreeks voor ongeveer dezelfde periode.
In september duur, in oktober weer goedkoper, begin november weer duurder, half november weer goedkoper (toen hebben wij geboekt) en begin december nog goedkoper. (scheelde 80 euro per ticket met de prijs waar wij voor boekten :roll: ). Je moet dus nadat je hebt geboekt niet meer kijken :D maar ik had mijn Skyscanner alerts nog niet uitgezet :| .
Hmm dat is hoopgevend ;-) Dat ze goedkoper worden in ieder geval ;-) Ik hou nog even hoop.
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Anooouk schreef:Alweer aan het kijken voor vliegtickets naar Florida.
Zie nu de volgende aanbieding:
Heen: 8 mei om 13.15 naar Orlando (MCO) directe vlucht met Delta.
Terug: 28 mei vanaf Miami naar AMS, vertrek 17.45 Directe vlucht met KLM.

Gevonden bij google flights, direct boeken bij Delta is 969 voor 2 personen, 485 PP.

Lijkt mij een prima prijs, wat vinden jullie?
kun je vanaf dusseldorf ? is vaak stuk goedkoper .
wij hebben geboekt voor 275 dus-mia in de meivakantie 2018
Anooouk
Amerika-ontdekker

Bericht door Anooouk »

ONYX666 schreef:
Anooouk schreef:Alweer aan het kijken voor vliegtickets naar Florida.
Zie nu de volgende aanbieding:
Heen: 8 mei om 13.15 naar Orlando (MCO) directe vlucht met Delta.
Terug: 28 mei vanaf Miami naar AMS, vertrek 17.45 Directe vlucht met KLM.

Gevonden bij google flights, direct boeken bij Delta is 969 voor 2 personen, 485 PP.

Lijkt mij een prima prijs, wat vinden jullie?
kun je vanaf dusseldorf ? is vaak stuk goedkoper .
wij hebben geboekt voor 275 dus-mia in de meivakantie 2018
Zou in principe kunnen, alleen moeten we daar dan sowieso onze auto parkeren. Zie dan vluchten via momondo voor 393 met tussenstop. Parkeren kan wel voor 55 euro zie ik, prijsverschil is dan circa 80 euro voor directe vlucht.

Hadden jullie directe vlucht of met overstap?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik vind het een nette prijs.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Vanaf DUS retour naar MIA of MCO is wel fors goedkoper. maar MCO heen en MIA terug komt met Skyteam op 428 of 431 euro. Voor dat tarief is de terugweg een enorme omweg met Alitalia. Een normale route (DL via ATL of AF via CDG) komt op 450 euro, dus het verschil met AMS (479 of 485) is dan wel heel klein.
Anooouk
Amerika-ontdekker

Bericht door Anooouk »

Bedankt voor jullie reacties. Hebben toch besloten deze reis te boeken; prijs is voor ons acceptabel en een directe vlucht is ook wel makkelijk. Nu maar niet meer kijken voor het geval ze goedkoper worden :lol:
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Gewoon op delta.com of klm.com mag ik hopen?
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Zat net even te kijken voor AMS - SFO in de zomer.

Twijfel nog wel een beetje.
tickets.png
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

Dat moet een mooi vliegtuig zijn
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Anooouk, mooie prijs vind ik hoor!
Ik zoek iets gelijkaardig, liefst heen op 21 april terug op 6 mei (we zijn wel flexibel)
Maar multi city (heen miami en terug atlanta).
En dat staat nog heel wat duurder...
Anooouk
Amerika-ontdekker

Bericht door Anooouk »

@Roelb, direct bij KLM geboekt inderdaad.
@Typsy_1, die periode had ik in eerste instantie ook, maar kwam ik ook niet goedkoper uit of met overstap.
Is 1 mei t/m 21 mei nog een optie? Die was van de week even duur als 'mijn' vlucht. Of eerder vertrekken, rond 10 april was ook weer goedkoper...

Zelf had ik ook nog gekeken voor vertrek rond koningsdag (ivm 'gratis' vrije dag) maar die leek weer duurder.
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Inges »

Jaydee. schreef:Zat net even te kijken voor AMS - SFO in de zomer.

Twijfel nog wel een beetje.

tickets.png
Hihihi lekker prijsje. Zo komt AirBelin wel over hun faillissement heen ja.
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

MichelAngelo66 schreef:Ik zoek tickets voor onze trip naar de VS volgend jaar vanaf ca. 6 augustus. Route had ik zo ongeveer wel klaar maar nu kom ik tickets tegen van AMS naar LAX v.v. voor €590 inclusief kosten. 6 augustus heen, 27 augustus terug. ?
Michel, waar zag jij deze prijzen? Ik kan inderdaad maar tot 6 augustus vinden. Niet erna.
MichelAngelo66
Amerikafan

Bericht door MichelAngelo66 »

Ruth ik zocht via Momondo. Daar kwam ik ze tegen bij schipholtickets. Gisteren ook nog even gekeken zag ik e.e.a. langskomen voor een kleine €600. Ik wilde eerst een multi city ticket boeken, maar dat is veel duurder. Dit was heen terug AMS-LAX. Moet ik wel een ander reisschema maken, maar goed we zijn daarin sowieso flexibel. ik vind het persoonlijk zelfs niet erg als we bijvoorbeeld in Dallas moeten overnachten of zo. Als ik dan maar genoeg tijd heb om in desbetreffende stad wat te bezoeken.
RuthdeLange
Amerikakenner

ReisM schreef:Was afgelopen jaar ook, wij keken telkens voor AMS - LAX rechtstreeks voor ongeveer dezelfde periode.
In september duur, in oktober weer goedkoper, begin november weer duurder, half november weer goedkoper .
Ben heel benieuwd wat jij verstaat onder duur/ goedkoop voor een rechtstreekse vlucht in het hoogseizoen (juli/ augustus) naar los angeles.
Alvast bedankt voor je reactie.
RuthdeLange
Amerikakenner

MichelAngelo66 schreef:Ruth ik zocht via Momondo. Daar kwam ik ze tegen bij schipholtickets. Gisteren ook nog even gekeken zag ik e.e.a. langskomen voor een kleine €600. .
Als ik op jouw data zoek op mormondo dan krijg ik als goedkoopste vlucht een vlucht van 822 euro en dan heen met een russische maatschappij en terug met een Noorse.... En de heenreis is bijna 29 uur. Was dat de vlucht die jij eerder goedkoper zag staan?
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Wat is er toch zo bijzonder aan een directe vlucht? Hoe erg is het om een connectie te hebben? Zeker naar de US vind ik het zelf juist erg fijn, even de beentjes strekken, je gebruikt die connectietijd efficient voor immigrations en bent dus op de plek van bestemming direct landside.
flex123
Amerikafan

Bericht door flex123 »

Komt het door de klm weken dat ik nu Düsseldorf- la voor onder de 400euro zie ik mei-juni? En hoe lang duren die klm weken nog. Zit op dit moment nog on amerika, maar met deze prijzen kriebelt het nu al om alvast ticket te boeken, maar zou eerst vrij moeten vragen haha.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

roelb schreef:Wat is er toch zo bijzonder aan een directe vlucht? Hoe erg is het om een connectie te hebben? Zeker naar de US vind ik het zelf juist erg fijn, even de beentjes strekken, je gebruikt die connectietijd efficient voor immigrations en bent dus op de plek van bestemming direct landside.
Dat is persoonlijke voorkeur denk ik. Sowieso zit je al 8u in het vliegtuig naar de US, dan vlieg ik liever nog 3 uurtjes langer of zo dan eerst een uur of 2 de benen te strekken om dat nog eens een zit te hebben die langer is (immers opnieuw opstijgen en zo) dan als je vliegtuig meteen via kortste route rechstreeks doorvliegt. En altijd risico dat je een connectie mist bij vertraging. Wij betalen liever (wat) meer om rechstreeks te vliegen (tenzij het prijsverschil gigantisch is natuurlijk).
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

roelb schreef:Wat is er toch zo bijzonder aan een directe vlucht? Hoe erg is het om een connectie te hebben? Zeker naar de US vind ik het zelf juist erg fijn, even de beentjes strekken, je gebruikt die connectietijd efficient voor immigrations en bent dus op de plek van bestemming direct landside.
Tijdwinst, minder kans op vertragingen (heerlijk al die verhalen hier over gemiste aansluitingen en de gevolgen daarvan), en vliegen vind ik op zich geen prettige belevenis, hoe korter ik in een vliegtuig zit hoe beter.
Jouw argument dat je de connectietijd efficient gebruikt vanwege immigrations is ook maar beperkt geldig, want de laatste 2 keren dat ik in Amerika aankwam stond ik binnen een uur na de landing buiten...
Laatst gewijzigd door sanook op 12 sep 2017, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer