Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Alle wederverkopers cheapticketz, orbitz, expedia, travelocity, vliegwinkel of het bedrijf nu Nederlands is of niet accepteren de meeste cc uit de meeste landen.
Sommige sites linken alleen door naar de airline site, en dan kan het niet
.
Orbitz kan je meestal 'zelf' bij betalen.. en dan kan het wel.

Orbitz kan je meestal 'zelf' bij betalen.. en dan kan het wel.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoewel wij oorspronkelijk niet het plan hadden om naar Amerika te gaan dit jaar, zijn onze plannen heel onverwachts vandaag gewijzigd: we gaan toch, mits we goede en redelijk geprijsde tickets kunnen vinden. We willen ons eerst richten op de maand juni, omdat we dan wat meer mogelijkheden hebben om te bezoeken. Ik zou graag nog eens naar de regio Seattle willen, en eventueel Glacier, Yellowstone en Grand Teton meenemen in de reis. Maar ook de Oostkust (vanuit Boston naar het noorden) is een optie, en Californië ook. We willen ongeveer 3 weken gaan, en we kunnen vertrekken vanaf 11 juni.
Wat is onze beste optie om nog redelijk geprijsde tickets te vinden naar deze bestemmingen?
Wat is onze beste optie om nog redelijk geprijsde tickets te vinden naar deze bestemmingen?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Leuk Jasmino! Je beste optie is denk ik om gewoon 'the usual suspects' te checken, zoals Connections.be en Kayak. De grote sales zijn nu wel geweest. Wat zijn redelijk geprijsde tickets volgens jou?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed, Chris! Ik heb dit topic op het forum niet echt gevolgd, omdat we oorspronkelijk niet naar Amerika zouden gaan. Ik heb wel meegekregen dat de prijzen hoger liggen dan vorige jaren en ook het hoogseizoen is natuurlijk funest voor een goede prijs. Maar wanneer begint dat? We vertrekken (bij voorkeur) in juni, maar komen terug begin juli. Moet ik dan rekening houden met hogere prijzen door het hoogseizoen, of is het dan nog niet aan de orde? Voorgaande jaren betaalden we ongeveer €550 voor een ticket (all-in), maar nu vind ik vooral prijzen rond de €800, en dat vind ik eigenlijk behoorlijk veel.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Ik denk dat als je goed zoekt dat je wel tickets tussen de €600 en €700 kan vinden voor juni... je komt alleen terug in het hoogseizoen en ik weet niet of dat van grote invloed is op de prijs.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het maakt niet uit als je in het hoogseizoen terugvliegt, zolang je maar in het laagseizoen naar Amerika vliegt. Dat is ook de reden dat ik altijd nog net in het laagseizoen (meestal tot eerste 2 weken van juni) naar Amerika vlieg.
Tickets zijn inderdaad duurder dan vorig jaar. Daar komt bij dat Seattle sowieso een duurdere stad is om op te vliegen heb ik ook gemerkt. Bovendien heeft KLM bijv. net weer een brandstoftoeslag ingesteld en wellicht andere maatschappijen ook?
Heb je ook gedacht om heen via Seattle te vliegen en terug bijv. via San Francisco? Via Cheaptickets.com vind ik dan tickets voor rond de € 700, vertrek 11 juni en terug op 2 juli. Omgekeerd zijn de tickets zo'n € 50 duurder.
Succes met het vinden van tickets.
Roland

Tickets zijn inderdaad duurder dan vorig jaar. Daar komt bij dat Seattle sowieso een duurdere stad is om op te vliegen heb ik ook gemerkt. Bovendien heeft KLM bijv. net weer een brandstoftoeslag ingesteld en wellicht andere maatschappijen ook?
Heb je ook gedacht om heen via Seattle te vliegen en terug bijv. via San Francisco? Via Cheaptickets.com vind ik dan tickets voor rond de € 700, vertrek 11 juni en terug op 2 juli. Omgekeerd zijn de tickets zo'n € 50 duurder.
Succes met het vinden van tickets.
Roland
Ik zocht zopas met random data op kayak naar tickets ergens in Juni, en vond inderdaad prijzen tussen de 550-700 euro. Het zou dus mogelijk moeten zijn!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank voor de tips! Ik ga nog maar eens goed kijken dan. Een one way is inderdaad ons plan, Roland. Alleen dan terug vanuit SLC of Denver, in plaats van San Francisco (omdat we Yellowstone dan nog kunnen meenemen op de route). Prijzen tussen de 600 en 700 euro vind ik nog wel te doen. Misschien moet ik toch eerst maar even onze globale route uitwerken.
Winston Churchill
Winston Churchill
Westkust: We zagen dat voornamelijk aanvliegen op Phoenix goedkoper is dan naar LAX, SFO of LAS vanuit Nederland in Californië. Vertrekluchthaven LAS of PHX is dan weer voordeliger dan vertrekken vanaf SFO of LAX. Goedkoopste dagen die we zagen waren dinsdag & donderdag. Voordeligste optie was voor ons AMS > PHX, LAS -> AMS op een donderdag heen en dinsdag terug. AMS > LAS, LAS > AMS komt hier uit op $ 910 (= € 657,-). AMS > PHX, PHX > AMS $ 871 (€ 629,- 11/6 -> 3/7)
Oostkust: Langs de oostkust was in ons geval Washington het voordeligst, je zou zowel Reagan als Dullas kunnen proberen. NY Newark en Boston kwamen daarna goedkoper bij ons. Ook zou je Chicago kunnen proberen, vaker langskomen als goedkope luchthaven. Ik kom AMS > BWI (Baltimore) en BWI > AMS vertrek op 12 juni en aankomst 3 juli uit op $ 830,- (€ 599,-). Nog goedkoper is AMS > New York, New York > AMS voor $ 756 (€ 546,-) 11/6 -> 1/7. Via Kayak.
Misschien ook interessant: AMS > BWI (Baltimore), Chicago -> AMS $ 847,- (€ 628,-). Veel combinaties mogelijk langs de westkust, als je maar zoveel mogelijk de dinsdag/donderdag zal aanhouden. Zover ik zie zal je zoals de rest niet meer kwijt zijn dan tussen de € 546,- en € 700,-.
Hopelijk heb je hier iets aan..
Oostkust: Langs de oostkust was in ons geval Washington het voordeligst, je zou zowel Reagan als Dullas kunnen proberen. NY Newark en Boston kwamen daarna goedkoper bij ons. Ook zou je Chicago kunnen proberen, vaker langskomen als goedkope luchthaven. Ik kom AMS > BWI (Baltimore) en BWI > AMS vertrek op 12 juni en aankomst 3 juli uit op $ 830,- (€ 599,-). Nog goedkoper is AMS > New York, New York > AMS voor $ 756 (€ 546,-) 11/6 -> 1/7. Via Kayak.
Misschien ook interessant: AMS > BWI (Baltimore), Chicago -> AMS $ 847,- (€ 628,-). Veel combinaties mogelijk langs de westkust, als je maar zoveel mogelijk de dinsdag/donderdag zal aanhouden. Zover ik zie zal je zoals de rest niet meer kwijt zijn dan tussen de € 546,- en € 700,-.
Hopelijk heb je hier iets aan..
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wauw! Bedankt voor het uitzoeken. Ik merk dat de Oostkust dus inderdaad zo tussen de 550 en 600 euro uitkomt, de westkust zit daar zo'n 100 euro boven. Phoenix vind ik geen optie, dat ligt echt te ver uit de route van dingen die ik graag wil zien, net als Las Vegas trouwens, maar ik ga zelf ook eens kijken op kayak. Komen al jouw prijzen daar vandaan?
Winston Churchill
Winston Churchill
Inderdaad, alles via Kayak / Orbitz. Multi-city tours zijn niet zo'n enorm verschil in prijs zag ik, je zou dat ook prima kunnen overwegen. In ieder geval is de oostkust (Washington & NY) het goedkoopste in de periode dat je weg wilt.
za 10/09 10:45 - 13:20 Brussel (BRU) - Philadelphia (PHL)
za 10/09 15:50 - 18:26 Philadelphia (PHL) - Las Vegas (LAS)
za 01/10 06:30 - 14:32 Los Angeles (LAX) - Philadelphia (PHL)
za 01/10 18:10 - 07:55 Philadelphia (PHL) - Brussel (BRU)
US Airways Totaal € 1468,65
Is dit een mooie prijs? Of te duur?
Het is me opgevallen dat de prijzen de voorbije 2 weken fel omhoog gegaan zijn..
Heeft dit te maken met de toestand in het midden oosten? of is het normaal dat ze vanaf nu fel beginnen te stijgen?
Is er een maatschappij die nog acties doet ?
za 10/09 15:50 - 18:26 Philadelphia (PHL) - Las Vegas (LAS)
za 01/10 06:30 - 14:32 Los Angeles (LAX) - Philadelphia (PHL)
za 01/10 18:10 - 07:55 Philadelphia (PHL) - Brussel (BRU)
US Airways Totaal € 1468,65
Is dit een mooie prijs? Of te duur?
Het is me opgevallen dat de prijzen de voorbije 2 weken fel omhoog gegaan zijn..
Heeft dit te maken met de toestand in het midden oosten? of is het normaal dat ze vanaf nu fel beginnen te stijgen?
Is er een maatschappij die nog acties doet ?
Tenzij je een preferentie hebt voor US Airways.. Via American Airways, (bijna) zelfde data voor € 483,-.. Scheelt je bijna 1000 euro!
Vertrek vrijdag: http://www.kayak.com/flights/Brussel,ne ... 2011-10-01
Vertrek zaterdag: http://www.kayak.com/flights/BRU,nearby ... 2011-10-01
Vertrek vrijdag: http://www.kayak.com/flights/Brussel,ne ... 2011-10-01
Vertrek zaterdag: http://www.kayak.com/flights/BRU,nearby ... 2011-10-01
De prijs die ik zei was voor 2 personen. Dus iets van een 750 pp
Ben eens aan het kijken op kayak, het is wel zo dat we vast zitten aan de datums. Tenzij je ook vrijdag avond kan vertrekken? Maar de enigste vluchten die ik tot nu toe vind vetrekken allemaal smorgens..
Wat is kayak eig? Een site als cheaptickets? En hoe zit dat dan als je in dollars betaald?
Ben eens aan het kijken op kayak, het is wel zo dat we vast zitten aan de datums. Tenzij je ook vrijdag avond kan vertrekken? Maar de enigste vluchten die ik tot nu toe vind vetrekken allemaal smorgens..
Wat is kayak eig? Een site als cheaptickets? En hoe zit dat dan als je in dollars betaald?
Puur een zoekmachine. Niet eens een "white label broker", waar je geld aan overmaakt. Je zal zelfs worden doorgestuurd naar de site van AA, tickets bestel je direct via AA. In USD betalen zal je weinig van merken, alleen je creditcard maatschappij vraagt een kleine koersopslag. Tickets bestel je in dit geval (aangezien AA de goedkoopste is) direct bij de airline.
Onderstaande prijs is vertrek op exact dezelfde data. Toch nog zo'n € 270,- winst t.o.v. United. Probeer het eens via de website van American Airlines zelf, misschien kan je de stop-over op New York iets beperken qua duur door een eerdere vlucht te selecteren. Dubbel-check ook of de overstaptijd op Chicago op de terugweg voldoende is. Misschien kan iemand anders hier iets over zeggen?

Onderstaande prijs is vertrek op exact dezelfde data. Toch nog zo'n € 270,- winst t.o.v. United. Probeer het eens via de website van American Airlines zelf, misschien kan je de stop-over op New York iets beperken qua duur door een eerdere vlucht te selecteren. Dubbel-check ook of de overstaptijd op Chicago op de terugweg voldoende is. Misschien kan iemand anders hier iets over zeggen?

Heeft iemand ervaring met het annuleren van een vlucht geboekt bij Vliegwinkel.nl?
Ik ga namelijk waarschijnlijk volgende week naar Denver, CO met United en zie nu een hele goede prijs, maar er is een hele kleine kans dat het niet door kan gaan.
Daarom ben ik erg benieuwd of iemand ervaring heeft met het annuleren van zo'n vlucht.
Ik ga namelijk waarschijnlijk volgende week naar Denver, CO met United en zie nu een hele goede prijs, maar er is een hele kleine kans dat het niet door kan gaan.
Daarom ben ik erg benieuwd of iemand ervaring heeft met het annuleren van zo'n vlucht.
Annuleren kan vaak niet, veranderen soms wel.
In principe kan je de goedkoopste vluchten tegen woordig alleen tegen 100% kosten annuleren of veranderen.
Ik heb een keeer een ticket verkeerd geboekt bij vliegwinkel en moest toen een geheel nieuw ticket kopen. Dat was mijn laatste keer dat ik bij hen iets gekocht heb.
Toen ik vorigjaar een verkeerd ticket bij cheaptickets.COM had geboekt en ze opbelde was er binnen 10 minuten een nieuwe reis geboekt en de oude gecancelled.
Maar in principe geld bij de huidige goedkoopste tickest dat je niets mag veranderen.
In principe kan je de goedkoopste vluchten tegen woordig alleen tegen 100% kosten annuleren of veranderen.
Ik heb een keeer een ticket verkeerd geboekt bij vliegwinkel en moest toen een geheel nieuw ticket kopen. Dat was mijn laatste keer dat ik bij hen iets gekocht heb.
Toen ik vorigjaar een verkeerd ticket bij cheaptickets.COM had geboekt en ze opbelde was er binnen 10 minuten een nieuwe reis geboekt en de oude gecancelled.
Maar in principe geld bij de huidige goedkoopste tickest dat je niets mag veranderen.
Laatst gewijzigd door Bramster op 13 mar 2011, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Oke. Vervelend!
Van hun verhaal van annuleren snap ik helemaal niks, zie hier. Ik zou het geen probleem vinden om €50 pp te betalen.
Van hun verhaal van annuleren snap ik helemaal niks, zie hier. Ik zou het geen probleem vinden om €50 pp te betalen.
Wat staat er in de info die je per email gekregen hebt over het annuleren ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12819 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties