Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Bericht door Pepito »

Nou zijn ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst, maar de laatste jaren heb ik in bijvoorbeeld de aanbiedingen van ticketspy veel lagere tarieven langs zien komen. Niet altijd de beste tijden, en misschien niet de maatschappij van je voorkeur, maar als je een beetje flexibel bent kan het veel geld schelen.
Ik had heel even gekeken en zag dat afgelopen mei tickets werden aangeboden met vertrek eind augustus tot en met oktober voor 538 euro. http://ticketspy.nl/deals/mega-usa-sale ... waii-e762/. Zoek op hun site naar de stad waar je heen wel en kijk welke aanbiedingen er de afgelopen jaren waren voor welke periode.
En je kan ook nog even kijken hoeveel de tickets nu zijn voor over een paar weken, geeft je een idee tot hoe lang je kan wachten.

Over het algemeen waren mijn tickets als ze lang van tevoren geboekt waren echt goedkoop. Nu heb ik al wel tickets voor komende zomer naar LA voor 811, niet extreem goedkoop, maar volgens mij wel goed voor de directe vlucht AMS-LAX en v.v. (Direct, of in ieder geval de VS binnen komen in LA, vond ik dit keer erg belangrijk, ivm ons dochtertje van drie. Overstappen in Seattle met haar was vorig jaar te vermoeiend.)
Het was 'indirect', eerst met de trein vanaf Antwerpen, maar nou had de KLM mijn treinreis een dag naar voren gehaald. Van 's ochtends op de dag van de vlucht, naar de avond er voor, zodat ik een hotel op Schiphol zou moeten boeken, of heen en weer naar huis. Als oplossing is de treinreis nu geschrapt, en mag ik zelf voor vervoer naar Schiphol op de dag van de vlucht zorgen, dat is vanuit Utrecht beter, dan naar eerst naar Antwerpen. :D
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Syl23
Amerika-ontdekker

Bericht door Syl23 »

@PSVwally:

Da's ook weer waar... :-p. Tnx!

Het probleem is mogelijks al van de baan, trouwens ;-). Net een eerste offerte gekregen van Tioga Tours met wel zéér scherpe prijzen voor zowel vliegtickets als de huurwagen. We vertrekken dan wel een paar dagen vroeger, maar zijn flexibel. Dan kan ik de hotels nog zelf doen. Ideaal! (Y)

Groetjes,
Syl.
SASQUATXH
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SASQUATXH »

Vanuit mijn universiteit in Brussel kunnen we in februari naar New York. Via hen kan het d.m.v. een pakketreis, maar aangezien ik andere data wil vliegen en de flexibiliteit wil hebben om Philadelphia te bezoeken, ben ik zelf op zoek gegaan naar tickets. Een aantal opties die ik had gezien:

Rechtstreekse vluchten naar JFK en/of Newark met Delta, Jet Airways en United voor rond de €440. Dit lijkt mij zelf de beste optie qua prijs/kwaliteit/comfort.
Ik had ook vluchten gezien van Icelandair, met tussenstop in Ijsland, voor €385 (nadeel is de transfer en het eten dat nog apart aangeschaft moet worden op de vlucht à 11 euro per enkele reis).

Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de eerste. Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende maatschappijen? (Vooral beenruimte, aangezien ik 1.93m ben).
Vorige keer dat ik naar Philadelphia ging vanuit New York, heb ik gevlogen op JFK. Nadeel is dat ik eerst naar Penn station moest, voordat ik de bus naar PHL kon pakken. Zal het qua reistijd veel verschil uitmaken om te vliegen op JFK of Newark?
plankan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plankan »

Hoi,

Ik sta op het punt tickets naar the US of A te boeken, maar heb nog een paar vraagjes.
Ik ga van DUS(dusseldorf) naar LAX(Los Angeles), maar vanuit DUS is het met de trein daar FRA(frankfurt) en daar het vliegtuig op.
NU is men vraag weet iemand of er een parking is aan het treinstation van dusseldorf? Waar ik men wagen enkele weken kan achter laten?
Heeft er iemand deze vlucht al eens gedaan? En hoe zit et als er een probleem met de trein is en deze vertraging heeft en zo mogelijk te laat voor de vlucht is?

mvg,

Plank
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Een zoektocht op google leert me dat er een parkeergarage contipark is tegenover Düsseldorf Hauptbahnhof.
Mocht je trein vertraging hebben waardoor je het vliegtuig mist dan wordt je op een andere vlucht gezet, mits alles op één ticket geboekt is.
Annelies&Niek
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Annelies&Niek »

Hallo,

Ook ik ben op zoek naar goedkope en betaalbare vliegtuigtickets.
Ik ben op zoek naar retourtickets van Dusseldorf naar Los angeles.
Ik heb een aanvaardbare prijs gezien van €741,07 per persoon - met verzekeringen en dergelijke zou het uitkomen op €1597,14. Ik heb deze prijs gezien op www.goedkopevliegtuigtickets.be, weet iemand of dit een betrouwbare website is? Ik vind op internet niet direct iets terug, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt,
Annelies
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

mtl schreef:Een zoektocht op google leert me dat er een parkeergarage contipark is tegenover Düsseldorf Hauptbahnhof.
Mocht je trein vertraging hebben waardoor je het vliegtuig mist dan wordt je op een andere vlucht gezet, mits alles op één ticket geboekt is.
Bedankt voor de reactie!
Heb eens op google maps gekeken maar vondt niet waar er ergens parking in de geburen was.
Zijn deze parkingplaatsen veilig? Iemand al voor 3 weken aan het station van dusseldorf gedaan? :s
En wat zijn de prijzen? Er staat iets van 100€/maand maar als je een Bahncard hebt dat het maar 75€ is. Is dit een abonnement op de Duitse spoorweg of is een gewoon ticket al genoeg?
SASQUATXH
Amerika-newbie

Bericht door SASQUATXH »

Nog een tip voor mensen die vluchten zoeken: www.momondo.nl Hier vind ik meestal de goedkoopste tickets (Alleen WOWair en Icelandair staan er niet tussen geloof ik), kayak.com en skyscanner.nl kun je dan nog gebruiken om de ticketprijzen te dubbelchecken :)
Inge&Marco
Amerika-ontdekker

Bericht door Inge&Marco »

Zeker ook momondo.de checken (dat scheelde bij ons best veel in vergelijking met nl, wel vanaf Amsterdam gevlogen).
vnvmouse
Amerikafan

Bericht door vnvmouse »

Hoi mede-lezers, hier ook op zoek naar de beste en goedkoopste tix van B/NL/D naar W-USA.
Al een tijdje dagelijks op zoek op skyscanner.
Vandaag de tip Momondo hier gelezen, en, na een tijdje verschillende combinaties proberen, vluchten gevonden van Dusseldorf naar Las Vegas in juli 2016 voor 727 € pp, via Flugladen.de.
De prijzen hangen al even rond de 880 € pp dus deze is wel heel goedkoop ineens...
Heeft iemand een idee hoe het komt dat deze vlucht alleen op Flugladen.de zo goedkoop te vinden is terwijl op andere sites dezelfde vluchten in de 900€ aanbieden ? Op Flugladen zelf gaat de prijs ook weer omhoog als we 1of 2 dagen schuiven.
Is dit wel koosjer ? Iemand een idee ?
vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
SASQUATXH
Amerika-newbie

Bericht door SASQUATXH »

Dat komt omdat bepaalde organisaties overeenkomsten hebben met de luchtvaartmaatschappijen, eigenlijk een soort van stoelen "inkopen", en zelf mogen bepalen wat voor tarieven ze hanteren. Dit kan zeer voordelig uitpakken qua prijs, zoals jezelf hebt gezien.
Nadeel van boeken via organisaties i.p.v. rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij is dat ze redelijk strikt kunnen zijn met betalen voor naamwijzigingen (bij een foutje bijvoorbeeld) en extra administratiekosten in rekening kunnen brengen bij het boeken, omboeken en annuleren van vluchten.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

vnvmouse schreef: Is dit wel koosjer ? Iemand een idee ?
Wij hebben goede ervaringen met Flugladen.de.
Goede en goed bereikbare klantenservice.
Je betaalt er alleen extra kosten wanneer je met credit card betaalt. Middels ideal is het gratis.
Ook onze tickets voor volgende jaar hebben we er weer geboekt i.v.m beste prijs.
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DebbieTimmermans »

weet er iemand hoe het zit met bagage als je boekt bij Flugladen.de? Je moet bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij kijken maar dat is me ook niet helemaal duidelijk. Het zou een vlucht zijn met Air France, is dit een goed maatschappij?
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Heb je al op Google eens gezocht op 'Air France review'? Je vraagt naar ervaringen met zo ongeveer één van de meest bekende maatschappijen.
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Wij hadden een heel goede ervaring met Air France deze zomer. Fijne stoelen, goed eten, en een ruime keuze aan films, etc.
vnvmouse
Amerikafan

Bericht door vnvmouse »

Dank je voor de feedback !
We hebben vandaag de knoop doorgehakt en onze tix besteld bij Flugladen.de voor 754€ pp in juli 2016, 3 weken, vanaf Dusseldorf naar Las Vegas over Atlanta, mix Air France en Delta, 2263€ voor 3 pers incl toeslag MasterCard.
Blij met het tarief en met het feit dat we nu kunnen beginnen invullen :thumbup:
vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Spandi
Amerika-ontdekker

Bericht door Spandi »

Ik heb twee nogal nipte stopovers op het oog. Kunnen jullie mij zeggen of deze haalbaar zijn?

LAX: 2 uur en 5 minuten
CDG: 1 uur en 15 minuten

Bedankt!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In principe wel, al kan CDG krap worden. Maar bij vertraging wordt je overgeboekt als alles op één ticket geboekt is.
Spandi
Amerika-ontdekker

Bericht door Spandi »

Owkeej, bedankt.

Ben aan het twijfelen tussen twee vluchten:

Vlucht hierboven, met Air France:
DUS - LAS (met 7u stopover in Atlanta, 22u in totaal)
LAS - DUS (met 2u stopover in LAX en 1u15 in CDG, 17u in totaal)

Of, met American Airlines:

DUS - LAS (met 2u stopover in Londen en 4u in JFK, 21u totaal)
LAS - DUS (met 2u stopover in JFK en 1u30 in Londen, 17u in totaal)

Prijs nagenoeg hetzelfde. Voorkeuren?
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Moet wel heel goedkoop zijn anders zou ik die vluchten niet boeken. Te lange overstap en/of 2 tussenlandingen.
Wat zijn de prijzen en periode?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer