Ik had heel even gekeken en zag dat afgelopen mei tickets werden aangeboden met vertrek eind augustus tot en met oktober voor 538 euro. http://ticketspy.nl/deals/mega-usa-sale ... waii-e762/. Zoek op hun site naar de stad waar je heen wel en kijk welke aanbiedingen er de afgelopen jaren waren voor welke periode.
En je kan ook nog even kijken hoeveel de tickets nu zijn voor over een paar weken, geeft je een idee tot hoe lang je kan wachten.
Over het algemeen waren mijn tickets als ze lang van tevoren geboekt waren echt goedkoop. Nu heb ik al wel tickets voor komende zomer naar LA voor 811, niet extreem goedkoop, maar volgens mij wel goed voor de directe vlucht AMS-LAX en v.v. (Direct, of in ieder geval de VS binnen komen in LA, vond ik dit keer erg belangrijk, ivm ons dochtertje van drie. Overstappen in Seattle met haar was vorig jaar te vermoeiend.)
Het was 'indirect', eerst met de trein vanaf Antwerpen, maar nou had de KLM mijn treinreis een dag naar voren gehaald. Van 's ochtends op de dag van de vlucht, naar de avond er voor, zodat ik een hotel op Schiphol zou moeten boeken, of heen en weer naar huis. Als oplossing is de treinreis nu geschrapt, en mag ik zelf voor vervoer naar Schiphol op de dag van de vlucht zorgen, dat is vanuit Utrecht beter, dan naar eerst naar Antwerpen.