Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

En toen zaten we in het verkeerde vliegtuig....

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dimona
Amerika-expert

Re: En toen zaten we in het verkeerde vliegtuig....

Bericht door dimona »

DejaVu schreef:Tijdje geen aanslag geweest he, dan verdwijnt de beveiliging.
Ik was afgelopen woensdag nog op een vliegveld, en zag daar toevallig dat momenteel code oranje geldt voor veiligheid...
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Volgens mij is oranje tegenwoordig zowat standaard...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Haha, wat een verhaal, dat zal op heel wat feestjes de revue passeren :lol: :lol:
Ik vind dat Icelandair het netjes heeft afgehandeld en gelukkig maar een halve dag gemist en ook nog B-class gevlogen! Moesten jullie er ook niet een beetje om lachen toen je hoorde dat je naar Londen ipv NY vloog, dejavu van de verkeerde trein!

Toen wij overstapten in Ijsland vlogen er 4 vliegtuigen naar USA, Washington, Denver, Boston en Seattle, het was gigantisch druk bij de kleine gate, je moest goed opletten welke deur je door moest, 2 zaten er rechts en 2 links, je houdt dat dan automatisch goed in de gaten maar kan me voorstellen dat in het gedrang je best wel eens de verkeerde kant kan nemen. Maar verder is Icelandair ons prima bevallen.
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Goh, inderdaad netjes afgehandeld maar dat zoiets nog kan gebeuren!! Dat is toch niet te geloven!!
Wel balen van jullie dagen in New York, maarja, misschien weer een reden om terug te gaan :wink: .

Wij vliegen dit keer gelukkig rechtstreeks, dus daar kan niks fout gaan.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Jawel hoor, je kunt ook bij de eerste vlucht in het verkeerde vliegtuig stappen. En lees dit verhaal maar eens. En dat gebeurt blijkbaar vaker.

Maar ik zou dit niet al te serieus nemen en me niet ongerust maken. Bij jullie gaat ongetwijfeld alles goed. :wink:

Ik wens jullie een heel fijne vakantie.
Groet,

Old Faithful
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Een dutje is een Française duur komen te staan. Ze viel in slaap tijdens een vlucht van Pakistan naar Parijs en werd na de landing over het hoofd gezien door schoonmakers. Zonder het te weten vloog ze terug naar Pakistan. Bij de paspoortcontrole ontdekte ze pas dat ze terug bij af was.

Dat heeft de luchtvaartmaatschappij Pakistan International Airlines bevestigd. Het bedrijf wil weten waarom de vrouw kon blijven zitten tijdens de 2 uur durende stop op vliegveld Charles de Gaulle in Parijs.

De vlucht van Pakistan naar Frankrijk en terug duurde 18 uur. Daarin legde de vrouw een afstand van 12.000 kilometer af. Met een toestel van een andere maatschappij kon ze later alsnog naar Parijs. Bij de tweede aankomst was ze wel wakker.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Goed voor je vliegmijlen :thumbup:
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Haha ongelofelijk, ik had het nog nooit gehoord en dacht eigenlijk dat dat nu gewoon ook niet meer kon.
Nouja, dus gewoon opletten over 4 weken dat we in het goeie vliegtuig stappen :lol: .
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

je kan in plaats van in het verkeerde vliegtuig ook in hetzelfde vliegtuig blijven zitten blijkbaar :

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... ucht.dhtml
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Zo zie je maar weer hoe moeilijk het soms kan zijn om bij te houden wat er op een forum gebeurt 8)
Drie posten boven die van jou staat precies hetzelfde verhaal :thumbup:

misschien goed om daar ff bij stil te staan voordat je boos wordt op anderen en begint over efficientie op een forum.

Have fun :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer