Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de deel 2
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de deel 2
Wij huren het liefste bij Avis, maar die tarieven staan er weer niet op bij usareisen.
Geen idee hoe ik aan dat goedkope tarief komt bij Hertz. We gaan in juni vanaf SF naar LA. Wellicht zit het hem daar in?
Bij Hertz zitten ook alle kosten inbegrepen, dat vind ik wel fijn. Spanje en USA zijn wel heel verschillend hoor. Denk als ze dat soort praktijken erin USA op na houden ze niet lang zouden bestaan. Maar zeker wel iets om op te letten en vooraf dus foto's maken van de auto.
Geen idee hoe ik aan dat goedkope tarief komt bij Hertz. We gaan in juni vanaf SF naar LA. Wellicht zit het hem daar in?
Bij Hertz zitten ook alle kosten inbegrepen, dat vind ik wel fijn. Spanje en USA zijn wel heel verschillend hoor. Denk als ze dat soort praktijken erin USA op na houden ze niet lang zouden bestaan. Maar zeker wel iets om op te letten en vooraf dus foto's maken van de auto.
eautohuur is 600 euro duurder dan sunnycars in mijn geval, dus dat valt af
bizar toch die prijsverschillen waardoor de één veel goedkoper uit is bij 'n bepaald bedrijf terwijl de ander daar 1/3 duurder uit zou zijn
Inmiddels staat bij usareisen alleen 'National' erop en die is 200 goedkoper dan sunnycars. Nu is 't wachten op Alamo via usareisen. Hopelijk valt die nog goedkoper uit. Vorig jaar naar zuidwest USA hadden we Alamo via usareisen geboekt omdat die de gunstigste was.
bizar toch die prijsverschillen waardoor de één veel goedkoper uit is bij 'n bepaald bedrijf terwijl de ander daar 1/3 duurder uit zou zijn
Inmiddels staat bij usareisen alleen 'National' erop en die is 200 goedkoper dan sunnycars. Nu is 't wachten op Alamo via usareisen. Hopelijk valt die nog goedkoper uit. Vorig jaar naar zuidwest USA hadden we Alamo via usareisen geboekt omdat die de gunstigste was.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Alamo en National is hetzelfde bedrijf..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Maar waarom zit er dan wel prijsverschil tussen als je dezelfde auto via National of Alamo boekt via usareisen? Althans dat was van 't voorjaar 't geval, want wij kozen bewust voor Alamo omdat die gunstiger was. Ook staan de tarieven van Alamo via usareisen nu nog niet op hun site, maar wel die van National. Als die samenwerken, zou je toch verwachten dat zij gelijktijdig hun tarieven bekend maken?Njit schreef:Alamo en National is hetzelfde bedrijf..
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij hebben bij eautohuur keurig vooraf te horen gekregen wat de drop off kosten zouden zijn.damzkie schreef:Dat is voor mij ook erg belangrijk. Ik zie wel allemaal mooie(re) tarieven, maar als ik ter plekke nog allerlei kosten kan aftikken dan weet ik dat liever van te voren. Eautohuur bijvoorbeeld, die geven aan dat ik na boeking wel hoor wat de one-way charge is. Ga ik dus nooit boeken he.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik kreeg deze mail van eautohuur :
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw email.
Als u ergens anders een goedkopere aanbieding heeft gekregen, dan proberen wij graag om die aanbieding te verbeteren.
U kan de gegevens van de andere aanbieding op deze pagina http://www.carhire3000.com/PriceWatch.do invoeren en dan zal onze Price Watch team daarop ingaan.
Met vriendelijke groeten,
Rachel van Rooij
eAutohuur
Operations Team
Ik heb het nu ingevuld met de prijs van cartrawler (die was nog 50 euro goedkoper dan usareisen). Lijkt me sterk mochten ze eronder gaan maar het proberen waard!
Heeft iemand al een Midsize gehuurd via eautohuur?? Ik vind die op de site (vanuit Las Vegas) niet terug, waardoor ik ook denk dat m'n aanvraag niet veel zin heeft .... maar ja, waarom niet proberen!!
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw email.
Als u ergens anders een goedkopere aanbieding heeft gekregen, dan proberen wij graag om die aanbieding te verbeteren.
U kan de gegevens van de andere aanbieding op deze pagina http://www.carhire3000.com/PriceWatch.do invoeren en dan zal onze Price Watch team daarop ingaan.
Met vriendelijke groeten,
Rachel van Rooij
eAutohuur
Operations Team
Ik heb het nu ingevuld met de prijs van cartrawler (die was nog 50 euro goedkoper dan usareisen). Lijkt me sterk mochten ze eronder gaan maar het proberen waard!
Heeft iemand al een Midsize gehuurd via eautohuur?? Ik vind die op de site (vanuit Las Vegas) niet terug, waardoor ik ook denk dat m'n aanvraag niet veel zin heeft .... maar ja, waarom niet proberen!!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Het is dezelfde eigenaar en op meerdere locaties werken ze samen. Maar ze hebben wel ander aanbod en ook andere voorwaarden bij drop-off (kosten bij National zijn lager). Op termijn zal het ongetwijfeld wel richting 1 bedrijf gaan, maar vooralsnog is het niet altijd hetzelfdeNjit schreef:Alamo en National is hetzelfde bedrijf..
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik wil graag een Chevy Suburban van 8/8 LAX tot 16/8 SF Downtown. Waar vind ik die bij usareisen? Om een of andere reden zie ik steeds maar vrij beperkt de Full Size SUV en niet deze. Wij zijn met 5, sommige FSSuv zijn niet echt efficiënt, vandaar de Suburban wens.
BVD voor hulp!
BVD voor hulp!
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
De Suburban valt onder de Premium SUV's en zijn prijstechnisch niet al te interessant voor usareisen, vermoedt ik.
Ze zijn i.h.a. behoorlijk duurder dan de Fullsize, maar usareisen kan ze wel voor je regelen.
Gewoon even telefonisch of per mail een prijsquote aanvragen, dan weet je meer.
Bij gebrek aan Duitse taalkennnis, het kan ook in het Engels, en ze zijn erg behulpzaam.
Voor de liefhebbers van een Minivan; kijk eens bij Dollar.de scheelt tientallen euro's p/w met usareisen.
Ze zijn i.h.a. behoorlijk duurder dan de Fullsize, maar usareisen kan ze wel voor je regelen.
Gewoon even telefonisch of per mail een prijsquote aanvragen, dan weet je meer.
Bij gebrek aan Duitse taalkennnis, het kan ook in het Engels, en ze zijn erg behulpzaam.
Voor de liefhebbers van een Minivan; kijk eens bij Dollar.de scheelt tientallen euro's p/w met usareisen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
bedoel je rechtstreeks bij Dollar of via een andere site?
Ben zelf op het moment ook met een Suburban bezig. 24 dagen een rondreis vanuit San Francisco.
En vreemd genoeg is Alamo via Usareisen voor 24 dagen maar liefst €630,- duurder dan rechtstreeks via Alamo. Terwijl deze bedragen normaal veel dichter bij elkaar liggen.
Zo scheelt het voor de Full-size SUV maar €50,-
Het verschil bij Usareisen met de 'gewone' full-size is idd ERG groot. (bijna het dubbele)
Ik heb ze net een mailtje gestuurd met de vraag of dit bedrag wel klopt, maar heb nog geen reactie. Indien het iets interessants oplevert laat ik het wel even weten.
En vreemd genoeg is Alamo via Usareisen voor 24 dagen maar liefst €630,- duurder dan rechtstreeks via Alamo. Terwijl deze bedragen normaal veel dichter bij elkaar liggen.
Het verschil bij Usareisen met de 'gewone' full-size is idd ERG groot. (bijna het dubbele)
Ik heb ze net een mailtje gestuurd met de vraag of dit bedrag wel klopt, maar heb nog geen reactie. Indien het iets interessants oplevert laat ik het wel even weten.
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
www.dollar.degondelier schreef:bedoel je rechtstreeks bij Dollar of via een andere site?
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Dat stond er. Had er misschien www. voor moeten zettten. Sorry GondelierTa2 Gerrit schreef:Voor de liefhebbers van een Minivan; kijk eens bij Dollar.de scheelt tientallen euro's p/w met usareisen.
Dank Angelique100 (van wie ik overigens deze tip kreeg op een ander forum )
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Jeetje, daar kost de Ford Escape or similar €351,38!angelique100 schreef:http://www.dollar.degondelier schreef:bedoel je rechtstreeks bij Dollar of via een andere site?
19 dagen in juni 2011, ophalen en retour Las Vegas Airport!
Een koopje...of zie ik wat over het hoofd?
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Dat komt volgens mij omdat ze tot de Full Size groot inkopen en daardoor een enorm prijsvoordeel krijgen bij de verhuurders. Zodra je naar auto's gaat die daar buiten vallen ben je dat voordeel kwijt.derrobbie schreef:Ben zelf op het moment ook met een Suburban bezig. 24 dagen een rondreis vanuit San Francisco.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jammer dat Dollar niet verhuurd in Seattle!
Lauren
Lauren
- meijdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
En www.dollar.co.uk was voor mij nog weer goedkoper dan www.dollar.deangelique100 schreef:http://www.dollar.degondelier schreef:bedoel je rechtstreeks bij Dollar of via een andere site?
Misschien dus slim om daar ook een kijkje te nemen...
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Helaas...daar is de 'Ford Escape' duurder...
Duidelijk is wel dat USAreisen niet altijd concurrerend is dit jaar.
Duidelijk is wel dat USAreisen niet altijd concurrerend is dit jaar.
-
Gijs&Kelly
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
Net als bij Eautohuur is ook Dollar erg vaag over zijn one-way surcharge. Wel leuk dat ze 618 euro kunnen bieden tegenover 900+ bij USAreisen, maar als er nog 300$ oneway en pak em beet 100$ voor een extra driver bijkomt, dan is het geen optie.
Iemand uitsluitsel hierover?
Iemand uitsluitsel hierover?
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Dat oneway gebeuren speelt bij mij niet, dus kan ik maximaal vergelijken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 25646 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties