United Airlines is een prima maatschappij. Of je 'teveel' betaalt voor het ticket weet ik niet, je zit in het hoogseizoen en dan kun je inderdaad prijzen tussen de € 800 en € 1000 verwachten.Lauren schreef:Lijkt jullie dat wat? En hoe is United Airlines?
Zou me wel even aanmelden voor het Mileage Plus programma van United Airlines. Kost niets en is een kleine moeite. Als je de komende jaren vaker met ze vliegt, spaar je op die manier eenvoudig Airmiles. Ik heb het afgelopen jaar op die manier bijna gratis naar Amerika kunnen vliegen op de mijlen, slechts € 43 aan tax.

Ik heb de hoop dat ticketprijzen de komende maanden nog wel wat zakken. Een aantal flink jaren geleden boekte ik altijd in januari of zelfs later, dan waren de ticketprijzen gunstig. De laatste jaren schoof dat moment steeds meer naar voren waardoor ik de afgelopen jaren ook steeds vroeger geboekt heb. Het blijft natuurlijk een gok. Voor mijzelf houd ik een prijs aan van tussen de € 450 en € 550 (net voor het hoogseizoen vertrekken). Misschien voor volgend jaar maximaal op te rekken tot € 600. Tot nu toe overigens nooit meer betaald dan € 550 voor een ticket met vertrek begin juni. Komende maanden houd ik de prijzen goed in de gaten, nu al 'moeten' boeken is niet nodig vind ik.
Roland