Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Coyote »

Lauren schreef:Lijkt jullie dat wat? En hoe is United Airlines?
United Airlines is een prima maatschappij. Of je 'teveel' betaalt voor het ticket weet ik niet, je zit in het hoogseizoen en dan kun je inderdaad prijzen tussen de € 800 en € 1000 verwachten.

Zou me wel even aanmelden voor het Mileage Plus programma van United Airlines. Kost niets en is een kleine moeite. Als je de komende jaren vaker met ze vliegt, spaar je op die manier eenvoudig Airmiles. Ik heb het afgelopen jaar op die manier bijna gratis naar Amerika kunnen vliegen op de mijlen, slechts € 43 aan tax. :mrgreen:

Ik heb de hoop dat ticketprijzen de komende maanden nog wel wat zakken. Een aantal flink jaren geleden boekte ik altijd in januari of zelfs later, dan waren de ticketprijzen gunstig. De laatste jaren schoof dat moment steeds meer naar voren waardoor ik de afgelopen jaren ook steeds vroeger geboekt heb. Het blijft natuurlijk een gok. Voor mijzelf houd ik een prijs aan van tussen de € 450 en € 550 (net voor het hoogseizoen vertrekken). Misschien voor volgend jaar maximaal op te rekken tot € 600. Tot nu toe overigens nooit meer betaald dan € 550 voor een ticket met vertrek begin juni. Komende maanden houd ik de prijzen goed in de gaten, nu al 'moeten' boeken is niet nodig vind ik.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

€ 4700 voor 5 personen > 12 jr in augustus, DUS-LAX retour, directe vlucht.

Wonend op de grens met Duitsland (in Twente) zitten hier met de directe vlucht en vliegen vanaf DUS dus wel een paar lekkere pluspunten bij.

Jullie mening???

NB ik heb de drang om nu te boeken ivm het willen vastleggen van de camper. Anders wordt die duurder of is erger misschien zelfs niet meer beschikbaar in het sky-high-hoogseizoen. Terecht???

Gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Heb je al 'ns gekeken bij Air Berlin? Ik heb hier een paar weken geleden een retour Dus-LAX geboekt voor 818 euro pp in juli/aug.

Elly
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

De vroegboekaanbieding van campers voor volgend jaar zomer vind ik nogal tegenvallen. Prijzen zijn iets hoger dan vorig jaar en nu met maar 500 mijl gratis ipv 1000 miles. Hier vind je de flexprijzen (nummers) van El Monte voor 2011. Zo kun je goed kijken of je eventueel nog wat in je periode schuift, indien dat mogelijk is. http://www.elmontervrentals.com/wholesa ... ln2011.pdf
Afbeelding
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Harry-Carla »

Wij kunnen wel wat advies gebruiken omdat wij deze optie nog nooit hebben gedaan, dus graag jullie ondersteuning hierbij.
Zoals je HIER kunt lezen plannen wij onze 2e camperrondreis in 2012 tussen Denver en Seattle (of andersom als dat beter/voordeliger/korter is?).
Aangezien wij een beetje een hekel hebben aan de terugvlucht(en) is het plan om de vluchttijd 'te breken' en voordat we weer naar Europa vliegen, een paar dagen (ca. 3) New York te doen. Iets wat georganiseerd is of zo?
Qua vluchten kunnen we ook nog wel wat adviezen gebruiken zoals: Asd-Denver-Seattle-New York-Asd, of is een andere volgorde beter/voordeliger/korter?
Onze bovenstaande info is mogelijk niet compleet, maar dan spelen wij wel in op jullie vragen.
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

IngeRene schreef:NB ik heb de drang om nu te boeken ivm het willen vastleggen van de camper. Anders wordt die duurder of is erger misschien zelfs niet meer beschikbaar in het sky-high-hoogseizoen. Terecht???
Camper kan je toch ook zonder ticket alvast boeken.
Dat hebben wij een paar jaar terug ook gedaan camper in augustus geboekt en vliegtickets pas in januari.
Ook voor komend jaar heb ik de camper al geboekt, tickets kijken we naar de aanbiedingen van Connections.be in november of anders die van januari.
Ingrid26
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ingrid26 »

Ik heb ook wat tickethulp nodig!
We willen in januari met 2 personen naar Florida. Het maakt voor ons niet uit naar welke stad we vliegen. Ook hebben we geen specifieke datum en vakantieduur (14 tot 21 dagen), dus we zijn nog best wel vrij.

We zijn al twee keer eerder naar Amerika geweest, maar hebben toen de tickets door Tioga laten regelen. Deze keer wil ik het graag zelf doen.
Ik hoor graag tips over welke sites ik het beste kan afgaan om de goedkoopste ticket te vinden.
14 juni tot 7 juli 2007: Toronto en West-USA (http://amerika2007.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
16 juni tot 9 juli 2009: New York en (Noord)West-USA (http://amerika2009.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Je kan misschien eens kijken op kayak.com en daar je gegevens in te vullen .Zo kan je bij hen kiezen om elke dag of wekelijks prijzen via email te krijgen .Je wordt dan automatisch ingelicht hoe duur ze die dag zijn .Ze geven prijzen van verschillende luchtvaartmaatschappijen maar ook waar je die ergens goedkoop kan boeken .
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Ingrid, ik vind $663 (ong. 480 euro) voor Amsterdam-Memphis-Miami, Miami-Atlanta-Amsterdam met Delta. Heen jan 15, terug feb 2.

Met United/Lufthansa vlieg je voor één dollar meer Amsterdam-Dulles(Washington)-Tampa, Tampa-Dulles(Washington)-Amsterdam. Heen jan 15, terug feb 2.

De tickets zijn betaalbaar voor die periode dus ik raad aan om eerst een route te maken en daarbij tickets te zoeken. Landen op Jacksonville is namelijk ong. even duur maar zit weer een heel eind verder naar het noorden dan Miami.

Deze prijzen zijn berekend door op Kayak te zoeken naar deze data (data veranderen is natuurlijk goed mogelijk) met vertrekluchthaven 'AMS, BRU, DUS' en aankomst 'PIE, TPA, JAX, MIA, ORL'.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Ingrid26
Amerikafan

Bericht door Ingrid26 »

Kennen jullie ook sites waarop je de goedkoopste dag (net als bij Ryanair) kunt zien? Of moet je altijd blijven spelen met de data om er achter te komen welke het goedkoopste is?
14 juni tot 7 juli 2007: Toronto en West-USA (http://amerika2007.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
16 juni tot 9 juli 2009: New York en (Noord)West-USA (http://amerika2009.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Was zo'n site er maar, helaas ken ik er geen.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Ingrid26
Amerikafan

Bericht door Ingrid26 »

Grandu, ik zie nu pas dat je ene prijs noemde in dollars, vond het al best prijzig ;-). Ik ga gelijk even kijken op Kayak.com
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ingrid26 schreef:Kennen jullie ook sites waarop je de goedkoopste dag (net als bij Ryanair) kunt zien? Of moet je altijd blijven spelen met de data om er achter te komen welke het goedkoopste is?
Op deze site zie je de prijzen voor één maand. Je kunt op deze site niet boeken maar de prijzen vind je vaak bij de diverse aanbieders verhoogd met enkele tientjes terug. Op de site zelf wordt aanbevolen om met het resultaat naar een reisbureau te gaan.
Groet,

Old Faithful
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Ingrid26 schreef:Kennen jullie ook sites waarop je de goedkoopste dag (net als bij Ryanair) kunt zien? Of moet je altijd blijven spelen met de data om er achter te komen welke het goedkoopste is?
joker.be doet 't ook en kun je ook boeken. Niet zo heel ruim (ik geloof ongeveer een week).
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

michelly schreef:Heb je al 'ns gekeken bij Air Berlin? Ik heb hier een paar weken geleden een retour Dus-LAX geboekt voor 818 euro pp in juli/aug.

Elly
Ja, die bekijk ik ook steeds, maar 818 heb ik voor 3 wkn augustus nog niet aangetroffen.

Overigens wel vreemd dat ik gisteren kon reserveren in $ en dat scheelde nogal (paar honderd euro), maar nu die mogelijkheid niet meer terug vind. Betalen kon daarbij alleen via creditcard, terwijl er wel een opmerking stond over betalen vanuit NL via bank (tot 7 dgn voor vertrek). Herkent iemand zo'n quote? Wordt hiermee bedoeld dat je via machtiging kunt betalen, maar niet als je last-miunte boekt. Uitgesteld betalen zal 't wel niet zijn vermoed ik....

Gr,
René
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

damzkie schreef:
Corry schreef:Ik heb inmiddels tickets geboekt via Kayak(kwam bij Orbitz uit) en vlieg via London naar Las Vegas en terug vanaf Phoenix. Kwam wat duurder uit maar Wijbe verschoot van kleur toen ik hem de tickets via Madrid liet zien. DAT ging hij ECHT niet doen zo vaak overstappen. Heb nu € 671,- per ticket betaald. Ben tevreden.
Ik neem aan dat dat niet in juli/augustus is?
Nee hoor wij gaan van 15 april t/m 7 mei 2011.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

IngeRene schreef:
michelly schreef:Heb je al 'ns gekeken bij Air Berlin? Ik heb hier een paar weken geleden een retour Dus-LAX geboekt voor 818 euro pp in juli/aug.

Elly
Ja, die bekijk ik ook steeds, maar 818 heb ik voor 3 wkn augustus nog niet aangetroffen.

Overigens wel vreemd dat ik gisteren kon reserveren in $ en dat scheelde nogal (paar honderd euro), maar nu die mogelijkheid niet meer terug vind. Betalen kon daarbij alleen via creditcard, terwijl er wel een opmerking stond over betalen vanuit NL via bank (tot 7 dgn voor vertrek). Herkent iemand zo'n quote? Wordt hiermee bedoeld dat je via machtiging kunt betalen, maar niet als je last-miunte boekt. Uitgesteld betalen zal 't wel niet zijn vermoed ik....

Gr,
René
Bedoel je bij Air Berlin? Ik heb daar met een machtiging betaald en dat was na een paar dagen afgeschreven.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

michelly schreef:Bedoel je bij Air Berlin? Ik heb daar met een machtiging betaald en dat was na een paar dagen afgeschreven.
Ja. Vias de "$ site" kon ik de optie machtiging niet aanvinken. Was alleen de creditcard optie beschikbaar.

Zojuist overigens op Budgetair een DUS-MIAMI-LAX heenvlucht en LAS-NY-DUS terugvlucht gevonden voor € 805 . Bingo!
Na doorklikken was vlucht niet meer beschikbaar. Bellen leverde niets beter op (€ 905 zonder stoelreservering). Wel € 7 belkosten. Boeven zijn het! :evil:

Gr,
René
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dit is dezelfde vlucht maar dan bij een ander, nog 7 stoelen te boeken en ze zijn nog beschikbaar, zover ik kan zien.

Ik kwam dit tegen bij http://www.tix.nl

€ 758.29 p.p. Air Berlin Standard economy class email vergelijk opslaan
7Let op, voor dit tarief zijn er nog slechts 7 stoelen beschikbaar.

ma 8/08 09:10u Dusseldorf (DUS) ma 8/08 13:20u Miami (MIA) AB 7000 (10u10)

ma 8/08 15:30u Miami (MIA) ma 8/08 17:45u Los Angeles (LAX) AA 277 (5u15)

do 1/09 06:30u Los Angeles (LAX) do 1/09 15:02u New York (JFK) JF Kennedy AS 5804 (5u32)

do 1/09 17:35u New York (JFK) JF Kennedy vr 2/09 07:10u Dusseldorf (DUS) AB 7451 (7u35)

Opgelet: Vluchten AB 7000, AB 7451 zijn vluchten van LTU International Airways. Vlucht AS 5804 wordt uitgevoerd door Delta Air Lines.
selecterendetails & voorwaardenstoeloverzicht
groenlabel: 79 cmStoelafstand 59%Stiptheid
kwaliteit
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Annie schreef:Dit is dezelfde vlucht maar dan bij een ander, nog 7 stoelen te boeken en ze zijn nog beschikbaar, zover ik kan zien.

Ik kwam dit tegen bij http://www.tix.nl

€ 758.29 p.p. Air Berlin Standard economy class email vergelijk opslaan
Yep, gezien. Klinkt heel goed maar (altijd wat natuurlijk :oops: ) de 06:10 vanaf LA gooit mijn plannen erg in de war. Ik had graag laat op de dag willen vliegen i.p.v. 's ochtends vroeg. De plannen zijn namelijk: einde dag 23 van onze rondreis met camper aan komen in Las Vegas en in hotel inchecken. Volgende ochtend camper inleveren en nog hele dag/avond/nacht in LV. Als we dag 25 om 6:10 vanuit LA moeten vertrekken zit die middag/avond/nacht van dag 24 in LV er dus niet meer in en moeten we die dag naar LA reizen en daar nog hotel nemen voor laatste halve nacht. Om LV in één avond te bekijken is wel erg krap, zeker als dat ook nog een reisdag is geweest (dag 23).

Nou dacht ik slim te zijn en eens te kijken of Phoenix wellicht wat beters te bieden heeft. Dat kan voor ~ € 810 waarbij je om 9:50 am vertrekt. Het vreemde is dan dat je naar LAX vliegt, daar 6 uur moet wachten op de vlucht van 18:10 rechtstreeks naar DUS. En die wou ik nou juist zo graag hebben, maar dan zonder het stukje Phoenix > LAX. Als dat toch eens zou kunnen wil ik graag 810 betalen ipv 758 en een beetje. Maar ja, minder voor meer schijnt erg lastig te zijn.

Gr
René
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer