Er komt vanzelf een interessante prijs voorbij. De aanhouder wint

Daar kijk ik ook naar idd echter wanneer ik tickets tegen kom tussen de 700 en 800 euro ben ik goedkoper uit als ik het los boek. We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (12-10)Vito schreef:Kijken jullie ook wel met een combinatie van huurwagen of hotel bij bv. Expedia?
Je kunt daar aanvinken dat je maar een paar dagen een hotel wilt en dan toch profiteren van goedkope vluchttarieven.
Bij welke maatschappij kijk jij?boonens schreef:Ik weet niet naar welke data je exact zoekt, maar ik houd e.e.a. ook al een tijd in de gaten voor die periode maar zie ze toch geregeld onder de 1.000,- duiken (vaak tot 850,-). Eergister waren er heel kort tickets beschikbaar voor 525,- voor AMS-LAS-AMS, maar met 2x overstap en heel vervelende tijden. Daarvoor voor BRU-LAS-BRU voor rond de 680,- maar wederom met 2x overstap.
Er komt vanzelf een interessante prijs voorbij. De aanhouder wint
Wat voor vlucht zie jij voor die prijs?meyem schreef:ik mag eigenlijk nog niet boeken, want ik heb het geld nog niet bij elkaar gespaard .... maar op momondo.de kan ik met finnair, lekkere tijden, een vlucht voor 500 euor boeken (1 stop) ... en het kriebelt!!!![]()
![]()
![]()
Haha... geeft niets heel begrijpelijk die USA kriebels. Heb ik ook last van. Alleen de Oostkust is vaak goedkoper dan de Westkust. Maar we zoeken verder, gaat zeker lukken.meyem schreef:via momondo.de (ik heb op dit forum de tip gevonden dat die soms voordeliger is voor ons):
http://i1275.photobucket.com/albums/y45 ... 6406cf.jpg
mooi prijsje, he? .... het kriebelt nog steeds ....
>> oh, icelandair ... dus ... nou ja, geen idee of dat veel uitmaakt ... ze zeggen wel dat je met deze route minder last hebt van jetlag, maar ik heb geen idee of dat echt zo is ...
>>> oh, en sorry ... dit is dus voor ASD - NYC..... ik had even niet in de gaten dat ik dat er niet bij had vermeld .....![]()
ASD? U vertrekt vanaf de Bahamas?meyem schreef:
>>> oh, en sorry ... dit is dus voor ASD - NYC..... ik had even niet in de gaten dat ik dat er niet bij had vermeld .....![]()
Andros Town Airport or Andros Town International Airport (IATA: ASD)
hahaha, nou, lijkt me niet verkeerd, maar helaas ......Hinko schreef: ASD? U vertrekt vanaf de Bahamas?![]()
![]()
![]()
je geeft zelf eigenlijk al antwoord ....PhoebeCaulfield schreef:Ben ik te vroeg voor deze data?
Heb al her en der gekeken, maar nog niet overal zijn er tickets voor de terugreis beschikbaar en vaak kom ik pp nog boven de 1000 euro uit.