Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!

Bericht door jill1234 »

Ik krijg het op mijn heupen ;-) Wanneer zakken die prijzen nou?
In augustus niet kunnen boeken omdat man nog geen vrij kon vragen; toen waren de tickets AMS-MIAMI 420 euro. Nu vind ik niks onder de 700 euro. Scheelt met een gezin van 4 toch dik 1000 euro.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Lauu_NY
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Lauu_NY »

Wij hebben gister vliegtickets AMS - MIA met overstap in London geboekt bij WTC, 525,- pp. Voor welke data is het precies? Dan kijk ik nog even!
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door jill1234 »

We willen 18/19 dagen gaan in de periode 28 juli-21 augustus 2016
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
obeliks
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door obeliks »

2 Tickets AMS-LAS geboekt van 12 juli t/m 2 augustus met Delta Airlines inclusief 3 overnachtingen in Las Vegas bij ebookers. Dus: vlucht + hotel voor €1837. Betaald via Ideal; dan zonder verdere bijkomende kosten. Met VISA € 25 extra...
Niet echt waanzinnige aanbieding (maar waar zijn die wel momenteel in het hoogseizoen :roll: ), maar mooie vluchttijden, mogelijkheid tot miles sparen en stoelen kunnen vastleggen...

Wanneer ik de hotelkosten eraf haal, houd ik een nettoprijs van ongeveer € 850 euro over per ticket...
Overstap heen in Salt Lake City (14 uur totaal), terug in Minneapolis (14 1/2 uur totaal).
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Is dit een mooie prijs/aanbieding voor volgend jaar in het hooseizoen? (Ik bedoel de bovenste prijs met United 938,94 euro pp) (zie link)

https://engine.vliegtickets.be/results/ ... 6988ccff24

Hoor nl. niet zo'n goeie dingen over United, daarom dat ik een beetje twijfel... De vlieg/overstaptijden lijken mij nochtans wel ok?

Zijn ook niet erg flexibel omdat onze route al zo goed als vast ligt en er al redelijk veel hotels geboekt zijn. Ben al maanden de prijzen in de gaten aan het houden en ze zakken maar niet.... :(

Gaan we nog onder deze prijs geraken denken jullie??

Alvast bedankt,

Frouke
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Maak even een screendump of post de gegevens hier. Via de link krijg ik de startpagina van vliegtickets.be, niet jouw gegevens.
Groet,

Old Faithful
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Om 06.30 al terugvliegen, brr...is er geen alternatief?
Afbeelding
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Tja, duurdere alternatieven genoeg... :? Heb nu een iets lagere prijs gevonden van 932 euro pp en deze is om 7u15 opstijgen in San Diego... Ben stilletjesaan wanhopig aan het worden, want de prijzen zakken gewoonweg niet voor de bestemmingen die wij zoeken... Denken jullie dat het nog goedkoper kan, of is rond de 940 euro een 'mooie' prijs in het hoogseizoen. 2 jaar geleden hebben we tickets gescoord van 847 pp met British Airways (Brussel-Phoenix/ San Diego-Brussel in het hoogseizoen), maar toen waren de prijzen sowieso een beetje lager had ik de indruk. Dus weet het niet zo goed... :|
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Omdat er twee veelgebruikte Vliegtickettopcis door elkaar liepen is er besloten om hier één geheel van te maken. Dit topic wordt dan ook gesloten. Alle vragen met betrekking tot vliegtickets en de prijzen daarvan kunnen voortaan hier gesteld worden.
Groetjes,
Daniel
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer