Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
jeppiepruts
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door jeppiepruts »

Zie alhier dat je niet de eerste en enige bent die hier tegenaan loopt @deurenkletser
search.php?keywords=lufthansa+stoelreservering
deebee7
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door deebee7 »

Wat ben ik jaloers op de prijzen die @harryh post. Ben al maanden prijzen aan het spotten voor Belgische paasvakantie naar Orlando maar alles blijft erg hoog. Gisteren dan toch maar de knoop doorgehakt en geboekt via Air Canada vanuit Brussel. Maar met 740 euro pp (zonder koffers) blijft dat toch slikken. En ja, ik had nog wat kunnen wachten in de hoop op lagere prijzen maar ik kan maar met 1 dag schuiven. Dat laat erg weinig ruimte. Het moet ook aansluiten op een Disneyworld verblijf dat ook al vastligt dus dan maar het zekere voor het onzekere genomen. Waar zijn de tijden dat ik max 600 euro betaalde inclusief koffers én stoelreservering tijdens de schoolvakanties.......long gone. Maar niet meer zeuren, uitkijken nu naar een tweede tripje naar Orlando in de komende 6 maanden. Kan slechter en ik heb er onnoemelijk veel zin in.
Ik ga deze keer de absolute challenge aan om te reizen met max 1 koffer voor een gezin van 4 en rest enkel handbagage. Het nieuws van de koffers werd niet echt enthousiast onthaald bij de 2 tienerdochters :lol: Maar het is simpel, ofwel meereizen en veel bagage thuislaten ofwel gewoon thuisblijven. Hun keuze was snel gemaakt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer