Gisteravond kreeg ik bericht dat de vlucht van 2 okt aanstaande geannuleerd is.
Eerlijk gezegd komt het mij perfect uit want ik had eigenlijk een extra dag nodig voor de eerste week.
Roland
Dit is een heel belangrijk en correct antwoord @Esme1980! Bij 1 boeking is het missen van een overstap door vertraging van vlucht 1 of simpelweg te weinig overstaptijd de verantwoordelijkheid van de luchtvaartmaatschappij. Zij moeten een oplossing vinden om jou op de eindbestemming te krijgen. Bij 2 losse boekingen wordt dit jouw eigen verantwoordelijkheid. Nooit los boeken dus!
Ik mocht vandaag de vouchers ontvangen in m’n mailbox, + bericht van KLM dat m’n onkosten ook betaald zijn.Coyote Buttes schreef: ↑31 jul 2026, 21:37@Timothy555
Ik heb ook bericht gekregen over mijn claim, maar ik moet blijkbaar een "Signed Third Party Authorisartion Form" invullen. Nog nooit van gehoord. Ik denk omdat de naam van mijn bankrekening niet overeenkomt tussen die opgegeven in de claim en mijn bank.
Niet alleen de app maar ook de website zelf. Je kunt nu vooraf (tijdens het selecteren van je vlucht) al zien welke stoelen vrij zijn. Dat was voorheen niet zo. Meende dat ik dat met enige moeite via de app wel kon voorheen.
Ik kan de stoelen zien in mijn boeking (3/09 amsterdam naar calgary).
Op het moment dat je gaat zoeken op de door jou geselecteerde data, krijg je eerst een keuze voor de heenvlucht. Daar zie je naast 'Details' nu 'Stoelindeling' staan. Voor de terugvlucht geldt hetzelfde:
IMijn Las Vegas tripje in october is op die manier al twee dagen verlengd.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Vlieg nooit meer met Lufthansa. Wat een drama was dat afgelopen keer. We werden op een Eurowings vlucht overgeboekt. Nog nooit zo'n slechte vlucht gehad: nog minder beenruimte, geen entertainment, oneetbaar (ja zelfs voor vliegtuigvoer) eten. Nee nooit meer.