Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
Kreeg net een mail dat de werelddealweken over 2 dagen weer beginnen. Meestal kun je de avond van tevoren ook al boeken, dus voor diegene die het interessant lijkt, morgenavond al.
Weet iemand hoe lang ze meestal duren? Ik zit met tickets van AirBerlin die ik wsch opnieuw moet boeken, maar duidelijkheid komt pas later deze maand.
Weet iemand hoe lang ze meestal duren? Ik zit met tickets van AirBerlin die ik wsch opnieuw moet boeken, maar duidelijkheid komt pas later deze maand.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Sven en JW67, weten jullie dat die vluchten met schipholtickets (met air lingus) gee gewone economy zijn maar saver. dat betekent o.a. dat je niet zelf stoelen kunt reserveren. Misschien voor jullie helemaal niet belangrijk. Voor ons wel.
En Roel, Ik zou dat zelf ook het liefste doen: direct boeken maar ik begreep (graag feedback daarop) dat je dan niet alle combinaties kunt boeken. Zo kun je die vluchten in juli (die op expedia staan) van Duss naar LA niet via BA boeken, noch via Virgin. Alleen via een tussenpersoon. Van Dus ga je dus naar London met BA en van London naar LA met Virgin maar omdat die maatschappijen niet samenwerken, geven ze deze combinatie niet aan op hun website. Als je bij vigin vanaf dus vraagt om een vlucht naar LA dan geven ze aandat ze niet vanaf dus vliegen (wat ook klopt). Maar ook via de website van BA krijg je niet de virgin vlucht te zien (heb gebeld en dat klopt dus)..
En Roel, Ik zou dat zelf ook het liefste doen: direct boeken maar ik begreep (graag feedback daarop) dat je dan niet alle combinaties kunt boeken. Zo kun je die vluchten in juli (die op expedia staan) van Duss naar LA niet via BA boeken, noch via Virgin. Alleen via een tussenpersoon. Van Dus ga je dus naar London met BA en van London naar LA met Virgin maar omdat die maatschappijen niet samenwerken, geven ze deze combinatie niet aan op hun website. Als je bij vigin vanaf dus vraagt om een vlucht naar LA dan geven ze aandat ze niet vanaf dus vliegen (wat ook klopt). Maar ook via de website van BA krijg je niet de virgin vlucht te zien (heb gebeld en dat klopt dus)..
-
- Amerikakenner
@weernaar amerika, met welke maatschappij vlieg je? is dat Turkish airlines?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Bedankt voor de info! Die mail heb ik niet gehad trouwens.Vito schreef:Kreeg net een mail dat de werelddealweken over 2 dagen weer beginnen. Meestal kun je de avond van tevoren ook al boeken, dus voor diegene die het interessant lijkt, morgenavond al.
Normaal gezien duren die twee weken niet?
Ik kijk er al naar uit en hoop mijn tickets te scoren, ik wil graag met KLM rechstreeks vliegen naar Florida/Georgia.
Kun je het ook niet samenstellen via ITA matrix? Want dan kan je het meestal ook via de website van de airline boeken, al is het dan niet via hun eigen search engine. Of anders gewoon bellen naar reservations, al betaal je dan bij BA nog wel een phone ticketing fee (GBP 10 dacht ik)? Je kunt ook American bellen, dan betaal je geen ticketing fee als je het niet op hun website kunt boeken. Zelfde alliantie, dus moet geen issue zijn.RuthdeLange schreef:Als je bij vigin vanaf dus vraagt om een vlucht naar LA dan geven ze aandat ze niet vanaf dus vliegen (wat ook klopt). Maar ook via de website van BA krijg je niet de virgin vlucht te zien (heb gebeld en dat klopt dus)..
-
- Amerikakenner
Roel, geen idee. Kende de ITA-matrix niet. Bedankt voor de tip. Ik ga hier kijken.
Maar bellen naar BA hielp in ieder geval niet. Zij zeiden dat ze dat niet kunnen boeken (die combi).
Maar bellen naar BA hielp in ieder geval niet. Zij zeiden dat ze dat niet kunnen boeken (die combi).
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hee die heb ik nog niet dus bedankt voor de tip. Ook ik vlieg het aller liefste rechtstreeks naar SFO in de zomer van 2018 vanwege een zoon met autisme. Dus ik hoop zeer op een goede prijs. Ik zal er wakker voor blijvenVito schreef:Kreeg net een mail dat de werelddealweken over 2 dagen weer beginnen. Meestal kun je de avond van tevoren ook al boeken, dus voor diegene die het interessant lijkt, morgenavond al.

Edit: oh ja ik heb hem ook gekregen inderdaad

Werelddeal weken in september is nooit voor de zomer.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
OK, dat is nieuwe info voor mij, maar ook weer niet zo'n probleem... Bedankt om te verduidelijken.RuthdeLange schreef:Sven en JW67, weten jullie dat die vluchten met schipholtickets (met air lingus) gee gewone economy zijn maar saver. dat betekent o.a. dat je niet zelf stoelen kunt reserveren. Misschien voor jullie helemaal niet belangrijk. Voor ons wel.
EDIT: op mijn e-ticket staat nochtans bij booking klasse ECONOMY en bij bagage 1x23 kg
Op de site van Aer Lingus staat bij SAVER geen bagage, dus dat lijkt me toch niet te kloppen dat wij saver tickets hebben
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@ruthdelange
Neem aan dat je mij bedoelt
Wij vliegen met BA/Aer Lingus en BA/Finnair.
Air Lingus en Finnair zijn voor ons nieuwe maatschappijen, dus we zijn benieuwd.
Neem aan dat je mij bedoelt

Wij vliegen met BA/Aer Lingus en BA/Finnair.
Air Lingus en Finnair zijn voor ons nieuwe maatschappijen, dus we zijn benieuwd.
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
Het is ook nog lang geen zomer of wel?SuzieQ schreef:Werelddeal weken in september is nooit voor de zomer.
Ik reageerde op iemand die in de werelddeal weken tickets wil kopen voor volgende zomer.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
Over die tickets met air lingus: ik heb schipholtickets hiervoor benaderd en zij bevestigden dat het saver tickets zijn. Zie hieronder:
Hartelijk dank voor je e-mail.
Indien u via Schipholtickets.com boekt hanteren wij altijd de laagste boekingsklasse en dat is in dit geval de Saver..
Hartelijk dank voor je e-mail.
Indien u via Schipholtickets.com boekt hanteren wij altijd de laagste boekingsklasse en dat is in dit geval de Saver..
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Mbt wereldealtickets : KLM zegt op FB dat ze wel degelijk ook tickets voor de zomer 2018 aanbieden.
'Dame: Kan je ook al voor volgend jaar juli/Aug boeken tijdens de werelddealweken? Kan nu nog niet namelijk..
KLM: Als de vluchten op de door jou gewenste route dan beschikbaar zijn, is dit inderdaad mogelijk.'
'Dame: Kan je ook al voor volgend jaar juli/Aug boeken tijdens de werelddealweken? Kan nu nog niet namelijk..
KLM: Als de vluchten op de door jou gewenste route dan beschikbaar zijn, is dit inderdaad mogelijk.'
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Wij zijn ook erover aan het denken om tickes te boeken naar LA of SF, ook met BA en air lingus. Zijn er mensen hier met ervaring? Beetje goede maatschappijen?
Hallo,
Over hoeveel korting praten we dan tijdens de werelddealweken?
Ik volg al een paar jaar vliegtickets en heb nog nooit een goede aanbieding voor tijdens de zomervakantie gezien van KLM.
Grtjes.
Over hoeveel korting praten we dan tijdens de werelddealweken?
Ik volg al een paar jaar vliegtickets en heb nog nooit een goede aanbieding voor tijdens de zomervakantie gezien van KLM.
Grtjes.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij zijn al een paar weken ons rustig aan het orienteren voor tickets naar Portland of Seattle. KLM was tot op nu toe de beste optie. Prima tijden en rechtstreeks!
10:00 heen en 11:30 aankomst
18:00 terug en 13:00 aankomst.
Tot op 3 dagen terug was dit 615 euro pp. Met overstap zouden wij 530 pp kwijt zijn dus het verschil, inclusief de tijden, vind ik de meerprijs wel waard.
Je voelt hem al aankomen... Gisteren waren diezelfde tickets '' opeens '' 957 euro pp. Ik had al zo'n vermoede dat de werelddealweken er aan zaten te komen en toen ik vanmorgen een mailtje kreeg van KLM met de vooraankondiging verklaarde dat meteen het prijsverschil. Wie weet dat iemand anders er wel een flink voordeel uit weet te halen en ik geloof best dat dat voor sommige bestemmingen best zal gaan lukken, maar ik geloof niet in echte stuntprijzen op deze manier. Het is pure marketing. Media markt doet precies hetzelfde en Bart smit 2 jaar terug ook met de sinterklaasfolder. Ik blijf rustig verder zoeken.
Tot op 3 dagen terug was dit 615 euro pp. Met overstap zouden wij 530 pp kwijt zijn dus het verschil, inclusief de tijden, vind ik de meerprijs wel waard.

Je voelt hem al aankomen... Gisteren waren diezelfde tickets '' opeens '' 957 euro pp. Ik had al zo'n vermoede dat de werelddealweken er aan zaten te komen en toen ik vanmorgen een mailtje kreeg van KLM met de vooraankondiging verklaarde dat meteen het prijsverschil. Wie weet dat iemand anders er wel een flink voordeel uit weet te halen en ik geloof best dat dat voor sommige bestemmingen best zal gaan lukken, maar ik geloof niet in echte stuntprijzen op deze manier. Het is pure marketing. Media markt doet precies hetzelfde en Bart smit 2 jaar terug ook met de sinterklaasfolder. Ik blijf rustig verder zoeken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Als ik nu even zoek zie ik dat de werelddeals in september 2016 te boeken waren voor vertrek tot eind maart. Ben benieuwd of dat dan nu anders is.Marjolein1972 schreef:Mbt wereldealtickets : KLM zegt op FB dat ze wel degelijk ook tickets voor de zomer 2018 aanbieden
Heb zelf nog nooit een goede werelddeal gevonden, maar zit vast aan de schoolvakanties.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik weet niet voor welke periode je zoekt. Als je voor de zomer zoekt zou ik de bovenstaande wellicht al gepakt hebben. Zeker als je naar Portland gaat!! Voor €530,- naar Portland is altijd een superprijs. Ongeacht wanneer je gaat.dejong89 schreef:Wij zijn al een paar weken ons rustig aan het orienteren voor tickets naar Portland of Seattle. KLM was tot op nu toe de beste optie. Prima tijden en rechtstreeks!
Tot op 3 dagen terug was dit 615 euro pp. Met overstap zouden wij 530 pp kwijt zijn dus het verschil, inclusief de tijden, vind ik de meerprijs wel waard.![]()
Seattle is wellicht een iets ander verhaal. Daar boek ik regelmatig tickets voor net boven de €300,-.
Maar als je in de zomer wilt. Dan zul je echt geluk moeten hebben en veel 's-nachts moeten kijken...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Volgend jaar zomer (eind juli/begin augustus) willen we graag een week naar New York. Ik vroeg me hierbij af wat voor deze periode normale prijzen zijn voor een retour vanaf Amsterdam, Brussel of Düsseldorf en bij welke prijs moet je zeker boeken?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12819 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne