Als je een boekingsnummer hebt kan je inloggen op de website en volgens mij alsnog je stoelen reserveren.
Als je niet rechtstreeks bij Lufthansa hebt geboekt kan het iig niet.
Volgens de dame van Kilroy waar ik eerst informeerde zou het wel kunnen. Wij hebben uiteindelijk wel rechtstreeks via Lufthansa geboekt omdat dat nog goedkoper was.
Ik ben ook aan't kijken om midden Aug tot midden sept 2017 rondje Denver te doen en kom aan prijzen rond 800€/pp.
Dilemma: is dat nu een OK prijs ?
Vroeger altijd meer in vakantiemaanden geboekt en nu kan tot half september maar ik verwachtte eigenlijk een groter verschil van prijzen.
Of ben ik niet realistisch ? (kan hoor)
Stan.Gobien schreef:Wellicht hebben nog niet alle aanbieders prijzen bekend tot midden september. Nog even geduld dus
Volgens mij is daarbij de datum van de heenvlucht bepalend. Op https://matrix.itasoftware.com/ zie ik nu prijzen met vertrek t/m 20 augustus. Rond die datum eindigt het hoogseizoen en dat kan honderden euro's schelen.
Hi,
Bedankt voor de info. Ik wist niet zeker wanneer hoogseizoen officieel eindigd.
Ik zal de komende weken wat in de gaten houden ... een weekje verschuiven kan nog net wel. Als de prijs maar juist is.
Of hopen op een flash sale
Laatst gewijzigd door Hinko op 29 sep 2016, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Van Dusseldorf naar Las Vegas in de zomervakantie.
18 juli 2017 - 18 augustus 2017 bij momondo.be gemiddeld 519 euro pp (3 volwassenen en 1 kind) met American Airlines. Wel 2 keer overstappen. (In Londen en Dallas of Philadelphia). Ook direct te boeken bij American Airlines
Apart heen en terug vlucht boeken lijkt mij geen goed idee, en is meestal duurder dan een multicity ticket waarbij je terugvliegt van een andere stad.
Trouwens van Keulen naar Las Vegas kan je direct met Eurowings, maar van LAX naar Keulen niet en lijkt een duurder traject dan bijvoorbeeld Dusseldorf.
Naar las Vegas vanaf Keulen in het hoogseizoen voor €519 vind ik een hele nette prijs!
Wij zijn alleen nog niet zo ver met vrij vragen en definitief de knoop doorhakken!
Misschien toch proberen dat versneld te doen!
Bedankt voor het meedenken allemaal! We zitten erover te denken de route aan te passen en toch heen en terug via las vegas te gaan zodat we wel een retour kunnen boeken. Heeft iemand ervaring met eurowings?
Heb ooit met Eurowings een binnenlandse vlucht Stuttgart-Berlijn gemaakt. Maar focus je niet op Eurowings en kijk verder. En inderdaad opletten op extra kosten.
mtl schreef:Heb ooit met Eurowings een binnenlandse vlucht Stuttgart-Berlijn gemaakt. Maar focus je niet op Eurowings en kijk verder. En inderdaad opletten op extra kosten.
Op de koffers en eventueel meer beenruimte na zijn er volgens mij geen extra kosten. Zou ik mogen weten waarom je adviseert verder te kijken? Zijn er betere prijzen of vanwege de luchtvaartmaatschappij? Wij wonen in het oosten van NLD dus keulen is voor ons nagenoeg even ver als Amsterdam.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.