Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door asv60 »

@Miquel Delta vliegt vanaf het winterseizoen(eind Okt) rechtstreeks op MCO. Delta vliegt wel het hele jaar rechtstreeks op TPA.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Dat dacht ik ook echter op de Delta site kan ik dit nog niet invullen? Altijd met tussenstop. Of is dit seizoensgebonden?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 71

Bericht door harryh »

Kijk even op google.nl/flights @Miquel, selecteer "directe vlucht", dan zie je in oktober dat er op ma, wo, vr en zo rechtstreeks van AMS naar TPA wordt gevlogen. Als je daarna doorklikt naar Delta kun je de tickets daar op die data ook boeken, heb ik net even geprobeerd.

De rechtstreekse naar MCO beginnen pas vanaf 25 okt zie je daar.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Top! Bedankt! :thumbup:
Kate50
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Kate50 »

Martin & Marianne schreef:
04 jan 2026, 08:48
@Kate50 Ik denk dat het misschien niet gek is om eens bij een reisbureau langs te gaan en te vragen wat zij kunnen doen. Misschien is er ook iets inclusief overnachtingen waardoor je wat kunt besparen. Het is een hele puzzel en zonder iets te weten over je reisgezelschap ook wel lastig om te helpen. (Daar is een voorsteltopic wel handig voor). Misschien is het ook niet gek om de volgorde van de bestemmingen te wijzigen? Liggen de overnachtingen al vast? Voor een eerste Amerika reis doe je wel veel vind ik.

Marianne
Bedankt voor de reactie Marianne. We willen eerst 4 dagen naar New York, dan vlucht naar Nashville. Van Nashville naar Miami, via Charleston, Savannah, Orlando en eindigen in Miami. Voor deze reis hebben we 24 dagen, dit lijkt ons niet teveel voor een eerste reis USA. We blijven overal minimaal 2 nachten.
Vandaag tickets geboekt van Fra naar JFK (rechtsreeks) en van Mia naar FRA (tussenstop ATL) inclusief stoel en bagage voor 807 euro pp. We hebben nog geen hotels vastgelegd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer