Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Goedkoopste wat ik heb gevonden is 980, met US Airways, incl. belastingen 1045 pp Van het weekend was het goedkoper via Brussel, nu via Amsterdam. Daar snap ik ook niks van.
Het reisbureau zou ook nog kijken voor me, dus daar wacht ik nog even van op antwoord met boeken (en hopen dat het dan niet opeens nog duurder wordt).
Het reisbureau zou ook nog kijken voor me, dus daar wacht ik nog even van op antwoord met boeken (en hopen dat het dan niet opeens nog duurder wordt).
Laatst gewijzigd door Rob op 06 mar 2012, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
- Steve & Patty
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ja het is balen dat die prijzen de afgelopen weken fors zijn gestegen 

2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
2013 - Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Arkefly (hieronder in een thread vermeld) is een optie. Komt sowieso ook wel rond de 700 euro uit om vanaf september naar de westkust te vliegen. Ik vraag me wel af of dit prijsverschil de moeite is om vanaf Schiphol te vliegen en met zo'n airline. Het voordeel is natuurlijk wel een rechtstreekse vlucht, maar dan wil ik wel graag een comfortabele. Er zijn altijd mooie aanbiedingen van Connections en Joker om bijvoorbeeld binnen de maand te vliegen op de Westkust, weet iemand of dit soort aanbiedingen zich nog voordoet voor september/oktober?
- Steve & Patty
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
We hebben vanavond de knoop doorgehakt en geboekt bij KLM via Vliegtickets.nl. Er kwam een vlucht uit de zoekmachine van 13 september t/m 28 september voor 750 euro. We gaan dan met de trein van Antwerpen naar Amsterdam en terug weer rechtstreek van Amsterdam naar LA. Op de terugreis gaan we ook weer rechtstreeks van LA naar Amsterdam en worden we opgehaald op Schiphol. We wonen zelf in Bergen op Zoom, dus dan is het maar een half uur naar het station in Antwerpen
! Toch nog goed gekomen, al is het helaas 200 euro duurder p.p. dan twee weken geleden...

2006 - CA, NV
2013 - Las Vegas
2013 - Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Dan zitten wij op dezelfde terugvlucht vanuit LAX
Wij hebben van Joker een tarief gekregen van 650 voor rechtstreekse vlucht ams-lax ( via belgie ). is wel een package tarief met twee overnachtingen. toch nog tevreden dus 

-
- Amerika-ontdekker
Wij willen rond 25 aug tot en met 15 sept 3weken na LAX en San fransisco gaan(vanuit brussel/amstedam/dusseldorf). Helaas zijn de tickets deze maand fors gestegen van 550 na 800 euro. omdat ik officieel nog een goedkeuring van het werk nodig had kan ik nu pas boeken. bij 4 personen is het prijsverschil 1000 euro.
weet iemand of de prijzen nog geen zaken?uitervaring
of leuke tips waar je onder 650 kunt boeken?
via kayak is 780 het goedkoopst .
alvat bedankt!!!
alvat bedankt!!!
Nogmaals: niemand weet wanneer ticketprijzen zakken, laat staan of ze gaan zakken. Je moet gewoon mazzel hebben. Blijf de ticketsites controleren en sla meteen toe als je een goed prijs vindt.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
za25/08 07:00 - 08:58 Antwerpen (ZWE) - Amsterdam (AMS)bjornricardo schreef:Wij willen rond 25 aug tot en met 15 sept 3weken na LAX en San fransisco gaan(vanuit brussel/amstedam/dusseldorf). Helaas zijn de tickets deze maand fors gestegen van 550 na 800 euro. omdat ik officieel nog een goedkeuring van het werk nodig had kan ik nu pas boeken. bij 4 personen is het prijsverschil 1000 euro.
alvat bedankt!!!
za25/08 10:30 - 11:40 Amsterdam (AMS) - Seattle (SEA)
za25/08 14:55 - 17:03 Seattle (SEA) - San Francisco (SFO)
za15/09 08:25 - 14:01 San Francisco (SFO) - Minneapolis/St Paul (MSP)
za15/09 15:15 - 06:25 Minneapolis/St Paul (MSP) - Amsterdam (AMS)
zo16/09 08:07 - 10:00 Amsterdam (AMS) - Antwerpen (ZWE)
€ 671.58 - alle passagiers € 671
via connections.be
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
@t1m, vanwaar die foto's? Wat hebben die te maken met tickethulp?
Dat vroeg ik mij nou ook af...............
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hmm, de 2e zou ik kwalificeren als helaas hebben wij de pindakaas niet in huis, oftewel niemand weet wanneer de ticketprijzen gunstig zouden kunnen worden.
De 1e zou de hond in de pot vinden moeten zijn denk ik, maar ik weet niet precies of hij bedoelt dat de vraagsteller evt te laat zou zijn voor 'goedkope tickets', of wat anders
ik vind het wel humor eigenlijk
De 1e zou de hond in de pot vinden moeten zijn denk ik, maar ik weet niet precies of hij bedoelt dat de vraagsteller evt te laat zou zijn voor 'goedkope tickets', of wat anders
ik vind het wel humor eigenlijk

- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk dat hij bedoeld, Als je te lang wacht vind je de hond in de pot en dan is het helaas pindakaas!!! 

If you can dream it...
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Eet die hond "ar" op? 

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reactie. ik heb nu een ticket gevonden voor 650euro maar ik zal nog wachten ivb kosten voor de ticket onder de 600 euro. misschien zaken de prijzen nog anders word het een dure vlucht!!
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou eerlijk gezegd toch niet te lang twijfelen voor zo'n prijs. Voor 't zelfde geld is die morgen alweer weg. 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
@bjornricardo, in het hoogseizoen vind ik 650 euro naar LA een goede prijs. Wachten kan, maar besef je dan ook dat de prijzen ook weer kunnen stijgen. En je dus wellicht naast het net kan vissen.
-
- Amerika-newbie
Hallo,
Weet iemand wanneer je met Americain Airlines in het voorjaar van 2013 een reis naar Miami kan boeken? Nu kan dat nog maar t/m 11 februari 2013.
Wij zijn vorig jaar met Americain Airlines naar New York gevlogen. Omdat we meer dan 3 uur vertraging hadden hebben we vouchers ontvangen (2 van 500 dollar) waarmee we voor oktober 2012 een boeking moeten doen, anders verlopen ze. We mogen dus wel later vertrekken.
Op dit moment kan ik voor 545 euro p.p. weg in nov, dec of januari, maar eigenlijk gaan we liever in april. Ik wil natuurlijk niet veel meer voor mijn ticket betalen dan die 545 euro, maar heb alleen geen idee wanneer die vliegreizen boekbaar zijn en of je april veel meer betaald. Iemand een idee of ervaringen?
Alvast bedankt!
Weet iemand wanneer je met Americain Airlines in het voorjaar van 2013 een reis naar Miami kan boeken? Nu kan dat nog maar t/m 11 februari 2013.
Wij zijn vorig jaar met Americain Airlines naar New York gevlogen. Omdat we meer dan 3 uur vertraging hadden hebben we vouchers ontvangen (2 van 500 dollar) waarmee we voor oktober 2012 een boeking moeten doen, anders verlopen ze. We mogen dus wel later vertrekken.
Op dit moment kan ik voor 545 euro p.p. weg in nov, dec of januari, maar eigenlijk gaan we liever in april. Ik wil natuurlijk niet veel meer voor mijn ticket betalen dan die 545 euro, maar heb alleen geen idee wanneer die vliegreizen boekbaar zijn en of je april veel meer betaald. Iemand een idee of ervaringen?
Alvast bedankt!
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
330 dagen voor de terugreisdatum kun je i.h.a. boeken bij de meeste airlines. In jouw geval dus ergens in Mei.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Amerika-newbie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12820 Weergaves