Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ook hier werkt de code niet meer sinds een paar dagen. Volgens mij is de code van German who. Daar had ik mij voor de zekerheid ook aangemeld en kreeg een paar dagen geleden een e-mail waar in stond: GermanWho wird zu USA to GO!
Zou de code daarom niet meer werken?
Zou de code daarom niet meer werken?
Het is nooit een code van GermanWho geweest. Eén iemand heeft dat ooit ergens beweerd en dat is een eigen leven gaan leiden. Codes komen en gaan. Misschien wordt hij ooit weer actief. Misschien ook niet....
Ik check ook dagelijks de prijzen en regelmatig
werkt de code niet. Met een Duits IP proberen werkt dan ook niet.
Gewoon blijven proberen...
werkt de code niet. Met een Duits IP proberen werkt dan ook niet.
Gewoon blijven proberen...
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Blijven proberen, of een aangepaste code proberen: THPPS25
(werkt bij mij: Angewendetes Sonderangebot: ALAMO.DE AFF PP FULLY
Niet zeker of de korting ook gelijk is (of toch 5% minder)).
(werkt bij mij: Angewendetes Sonderangebot: ALAMO.DE AFF PP FULLY
Niet zeker of de korting ook gelijk is (of toch 5% minder)).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
@Frasi Bedankt voor de tip!
Met THPPS25 krijg ik overigens ongeveer dezelfde tarieven als vorige week met de 30
Met THPPS25 krijg ik overigens ongeveer dezelfde tarieven als vorige week met de 30
Reisverslagen USA:
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi voor iedereen die nog op zoek is naar een aantrekkelijk tarief...
Thpps20 werkt ook nog ..,..
Kun je het feitelijke tariefsverschil eens berekenen.
Ik onderstreep nog wel eens de opmerking van @Trom ...
Codes komen en gaan ,,,, en sommigen komen later nog eens een keer terug...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Na een hele tijd dezelfde prijzen was Germanwho net ook weer wat goedkoper voor juli LAX.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Bijzonder de THPPS25 code geeft exact dezelfde prijzen voor mijn data en bestemming als de THPPS30.
Bij mij duurder dus zal dit ook een moment opname zijn..
Avis.dk is voor mij nu weer heel plezierig 

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@habbekuk Met welke code op avis.dk?
Ik heb nu een probleem met mijn bestaande reservatie op alamo.de. Ik had net een nieuwe reservatie gedaan met de THPPS25 code voor standard suv. Was 60euro goedkoper dan ervoor. Maar als ik nu mijn vorige reservatie wil annuleren , kan ik niet meer op de cancel knop duwen aangezien deze verdwenen is.
@habbekuk met welke code dan op avis.dk?
@habbekuk met welke code dan op avis.dk?
Ik heb de BA gebruikt N744100
Het is in 2019 voor het laatst geweest dat we naar de USA zijn geweest. Destijds gebruikte ik altijd alamo.co.uk/brits. Ik krijg daar nu een foutmelding. Wat is nu de manier om een auto te huren? Welke aanbieders zijn het goedkoopst?
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
alamo.co.uk/brits werkt bij mij nog steeds (inderdaad jaren geleden zelf ook wel eens gebruikt).
Maar intussen zijn ze een stukje duurder dan nodig is. Ook gouwe ouwe usa-reisen.de, autoeurope.nl of uscarhire.com zijn niet langer prijsleiders.
Probeer Alamo.de met code THPPS25 of Hertz.nl met code 510000
Lees even een paar pagina's terug in dit draadje voor nog meer opties.
Maar intussen zijn ze een stukje duurder dan nodig is. Ook gouwe ouwe usa-reisen.de, autoeurope.nl of uscarhire.com zijn niet langer prijsleiders.
Probeer Alamo.de met code THPPS25 of Hertz.nl met code 510000
Lees even een paar pagina's terug in dit draadje voor nog meer opties.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Ik heb een reservering voor een “kleine” SUV bij Alamo voor €1075 en een “standaard” SUV bij Avis voor €768, 3 weken eind mei Phoenix.
Wij reserveren normaliter altijd bij Alamo vanwege het gemak van skip the counter, bij Avis zijn we in Europa president club, dit wordt echter in de VS niet erkent, volgens hun customerservice, we zijn daar gewoon preferred. Nu lees ik verhalen over lange wachttijden bij Avis, daar hebben we geen zin in na een lange reis, maar €300 verschil plus een grotere auto is natuurlijk ook niet uit te vlakken. Ik heb geprobeerd om met surfshark een Amerikaans Apple id aan te maken, ik word echter afgetikt op mijn telefoonnummer. Dus ik ben bang dat ik langs de counter moet, heeft iemand ervaring in Phoenix met Avis?
Wij reserveren normaliter altijd bij Alamo vanwege het gemak van skip the counter, bij Avis zijn we in Europa president club, dit wordt echter in de VS niet erkent, volgens hun customerservice, we zijn daar gewoon preferred. Nu lees ik verhalen over lange wachttijden bij Avis, daar hebben we geen zin in na een lange reis, maar €300 verschil plus een grotere auto is natuurlijk ook niet uit te vlakken. Ik heb geprobeerd om met surfshark een Amerikaans Apple id aan te maken, ik word echter afgetikt op mijn telefoonnummer. Dus ik ben bang dat ik langs de counter moet, heeft iemand ervaring in Phoenix met Avis?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@laanvdj Mijn Europese president status werd in Amerika gewoon erkend en kreeg een dubbele upgrade. Ik heb geen ervaring met Phoenix, maar normaalgesproken heb je een preferred balie in de garage en hoef je dus niet in de lange rij aan te sluiten bij de normale balie. Tegenwoordig zou je ook via de app kunnen inchecken en hoef je helemaal niet meer langs de balie, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Op de site van Avis staat dat er een preferred balie is in Phoenix. Dat zal veel sneller gaan. Mijn advies is om een bewijs van je Europese President status te tonen. Bij mij accepteerden ze dat direct. Ook kreeg ik een upgrade terwijl ik daar als SUV huurder geen recht op had:
WHERE IS AVIS AT THE PHOENIX AIRPORT?
Preferred Service
Terminal 3: Airline passengers, after collecting luggage should proceed to the escalators in ticketing up to Level 4 to enter the station and take the escalators to Level 5 to access the boarding platform for the Sky Train. The Sky train will take customers to the Rental Car Center. Please proceed directly to your car. The stalls are labeled in alphabetical order.
Terminal 4: Airline passengers, after collecting luggage should proceed to board the Sky Train. The Sky train will take customers to the Rental Car Center. Please proceed directly to your car. The stalls are labeled in alphabetical order.
MIDNIGHT TO 6:00 AM: The main rental counter is closed. Customer should proceed to the Preferred booth on level 1 of the rental facility. The Sky Train is free and runs 24 hours a day seven days a week with stops every 3-5 minutes.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
@kevin123 dat is de Amerikaanse app en die krijg ik niet gedownload.
@Trom dank je, dat had ik al gelezen maar op verschillende sites las ik dat daar ook lange rijen stonden.
Ik denk dat we het er maar op gokken, een upgrade hoeft niet, we zijn maar met tweeën. Of het moet een Jeep Grand Cherokee zijn, dan is weiger ik natuurlijk niet!
@Trom dank je, dat had ik al gelezen maar op verschillende sites las ik dat daar ook lange rijen stonden.
Ik denk dat we het er maar op gokken, een upgrade hoeft niet, we zijn maar met tweeën. Of het moet een Jeep Grand Cherokee zijn, dan is weiger ik natuurlijk niet!
In augustus gaan wij met 2 kids naar Florida. Gaan naar Orlando, Miami en clearwater. Jongste is dan nog geen 3 maand. Daarom nemen we de kinderwagen (joolz day) met bak mee. Daarnaast 2 eastpak tranverz L reistassen/koffers. Gaan we genoeg hebben aan een standard suv? (5 persoons, 5 koffers) of raden jullie aan om wel voor een 7 seater te gaan?
Heb nu geboekt via alamo.de.
Heb nu geboekt via alamo.de.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12931 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne