Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
-
CrosstownWoman
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Hay!
Ik ga eindelijk na 14 jaar naar m'n familie deze zomer, ben echt super blij. Ben aan het zoeken voor gunstige tickets, maar kom er niet zo goed uit.
Ik wil van 14 tot 28 augustus van Amsterdam naar L.A.
Als AMS moeilijk wordt, kan Brussel oid ook nog wel denk ik.
Verder had ik ook nog 2 andere vragen. Hoe zit het dan met het betalen? Ik ben nog geen 18, heb geen creditcard en ook geen internetbetaalding. Hoe los ik dit op?! En mijn andere vraag is, hoe zit het met een visum? Is dit wel of niet nodig voor 2 weken?!
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Groetjes,
Lauren
Ik ga eindelijk na 14 jaar naar m'n familie deze zomer, ben echt super blij. Ben aan het zoeken voor gunstige tickets, maar kom er niet zo goed uit.
Verder had ik ook nog 2 andere vragen. Hoe zit het dan met het betalen? Ik ben nog geen 18, heb geen creditcard en ook geen internetbetaalding. Hoe los ik dit op?! En mijn andere vraag is, hoe zit het met een visum? Is dit wel of niet nodig voor 2 weken?!
Groetjes,
Lauren
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Dit: http://booking.connections.be/transport ... gevens.cfm is een heel goed tarief, heel voordelig, volgens mij moet je vanavond wel nog boeken, anders is 'ie vol.CrosstownWoman schreef:Hay!
Groetjes,
Lauren
Volgens mij krijg je een rekening thuis gestuurd.
Dit is wel vanaf Brussel.
Gister dan eindelijk mijn tickets geboekt:
2/08: Brussel - Los Angeles
26/08 Los Angeles - Brussel
Prijs: E707 (ex boekingskosten à E10)
Me is happy, keek vandaag, de tickets waren vandaag E934, dus toch flink wat geld bespaard.
2/08: Brussel - Los Angeles
26/08 Los Angeles - Brussel
Prijs: E707 (ex boekingskosten à E10)
Me is happy, keek vandaag, de tickets waren vandaag E934, dus toch flink wat geld bespaard.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Fijn gevoel he dat dat is geregeld! Gefeliciteerd..... 
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Oke,niet allesis nog duidelijk maarik zaleen poging wagen:ndekker schreef:Henrytje schreef:
Ja, we maken een hele rondreis. De bedoeling is dat we aankomen in New York en dan New York en Washington, dan naar Toronto/London naar familie. Vandaar naar nashville een conferentie volgen en dan inderdaad naar LA/San Francisco waar we een camper willen huren en rond willen trekken. We kunnen dus alle kanten op. De plek waar we de camper willen huren weten we ook nog niet ipv retour New York. Als we toch een retour zouden doen dan komt er dus een extra binnenlandse vlucht bij! Maar de terugreis zou dus eventueel vanuit de westkust kunnen. We dachten eerst maar eens de heen en terugrit te boeken maar van deze prijzen worden we niet vrolijk.....vandaag alweer flink gestegen!!!
Is het iets duidelijker voor je geworden of alleen maar onduidelijker?
Het blijft onduidelijk. Ga je vliegen naar toronto of pak je de auto, ga je vliegen naar nashville of pak je de auto? Schrijf nu is op wat je wilt dus:
AMS - NY op 2 juni
NY - Nashville op 10 juni
enz enz... dan kan ik voor je zoeken.
mvg,
2 juli vertrek naar New York,verblijf Hostel
10 juli per trein naar Washington, verblijf Hostel
14 juli per trein naar Toronto of is vliegen handiger/voordeliger? Familie woont in London en haalt ons op
29 juli per vlucht vanaf Detroit of Toronto naar Nashville
3 aug vertrek binnenlandse vlucht naar de westkust, bijv. Los Angelos os San Francisco. Hier willen we een camper huren en een rondje maken. Daarom maakt het op zich niet uit waar we aankomen maar we moeten in diezelfde plek onze camper op kunnen halen. Ons rondje loopt ook langs de grand canyon, bryce canyon, death valley, Las Vegas, Yosimitepark
22 aug willen we dan weer terug vliegen naar NL.
Ik hoop dat het zoduidelijker is.
Dan stijgt en dan daalt de dollar weer, maar zijn er straks nog vluchten of zijn er straks alleen nog maar super dure vluchten? Ook de taxes wordt steeds duurder! Moeilijk hoor! Had ik nu maar 16-01 geboekt dan was ik meer dan 100 euro per ticket voordeliger geweest!vinyltje schreef:Tsja, dat is ook mijn dilemma, wachten of toch maar nu boeken....
Frustrerend he?
O help, ik kan ook wel wat hulp gebruiken!
Ik ben ook bezig om ticket's te zoeken maar weet niet waar ik moet beginnen!
Ik heb veel vragen zoals; Maakt het uit op wat voor dag je vliegt? En als je maanden later terug wilt vliegen, maakt dat uit?
Wij wonen sinds een maand in de buurt van Orlando, toen we hier heen gingen was een retour veel goedkoper als een enkele reis, dus hebben we een retour geboekt en ga ik [met mijn dochters] van de zomer op vakantie naar NL. Maar nou moeten we [
helemaal niet erg hoor] natuurlijk ook weer terug naar VS! We gaan in de zomervakantie naar NL dus [helaas] een dure periode om terug te vliegen! Wat het voor mij ook moeilijker maakt is dat mijn vertrekdatum redelijk flexibel is en ik ook geen idee heb wat voor terug datum ik moet kiezen. Kan het dat ik pas vlak voor de kerstdagen mijn retour doe? Of is het dan juist weer een dure periode?
Het komt er dus echt op neer dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken!!
Even de feiten op een rijtje;
Vertrekplaats; Amsterdam of Dusseldorf
Naar; Orlando [maar als Miami goedkoper is, is dat ook oke]
Vertrekdatum; week van 20 juli tm 27 juli 2009
Retour datum; 21 dec tm de eerste week van januari'10, of evt een week eerder. [En anders maar een datum wat de ticket goedkoop maakt dan annuleer ik de vlucht wel en moet ik maar weer opzoek gaan als er een datum is wanneer we weer gaan vertrekken.]
Mag met een stop/ overstap
Gezelschap; 1 volw+ 2 kids [8 en 10 jaar]
Nou als er nog meer gegevens nodig hebben dan hoor ik het graag! Ben heel benieuwd of er iemand met een prijs kan komen!
Groetjes uit het frisse maar zonnige Florida [we verwachten nachtvorst vannacht!!!]
Ik ben ook bezig om ticket's te zoeken maar weet niet waar ik moet beginnen!
Ik heb veel vragen zoals; Maakt het uit op wat voor dag je vliegt? En als je maanden later terug wilt vliegen, maakt dat uit?
Wij wonen sinds een maand in de buurt van Orlando, toen we hier heen gingen was een retour veel goedkoper als een enkele reis, dus hebben we een retour geboekt en ga ik [met mijn dochters] van de zomer op vakantie naar NL. Maar nou moeten we [
Het komt er dus echt op neer dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken!!
Retour datum; 21 dec tm de eerste week van januari'10, of evt een week eerder. [En anders maar een datum wat de ticket goedkoop maakt dan annuleer ik de vlucht wel en moet ik maar weer opzoek gaan als er een datum is wanneer we weer gaan vertrekken.]
Nou als er nog meer gegevens nodig hebben dan hoor ik het graag! Ben heel benieuwd of er iemand met een prijs kan komen!
Groetjes uit het frisse maar zonnige Florida [we verwachten nachtvorst vannacht!!!]
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
,
This is a multi-airport itinerary. Please review all the airports below.
Book directly on... Airfare Taxes & Fees Total Cost
CheapTickets.com $374.00 $481.29 $855.29 Select
See airline fees
Flight 1 Information – Thu Jul 2 2009
British Airways
Flight 8112 Departs: 10:05a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 10:15a
Gatwick (LGW)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Boeing 737-400 Passenger (Narrow-body Jet) | 1h 10m | 226 miles | 8 seats remain
Layover in London, United Kingdom (LGW) for 1h 45m
British Airways
Flight 2173 Departs: 12:00p
Gatwick (LGW) Arrives: 2:40p
John F Kennedy Intl (JFK)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Boeing 777 (Wide-body Jet) | 7h 40m | 3459 miles | 9+ seats remain
Flight 2 Information – Sat Aug 22 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
British Airways
Flight 282 Departs: 5:35p
Los Angeles (LAX) Arrives: 11:50a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Boeing 747-400 Passenger (Wide-body Jet) | 10h 15m | 5441 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 1h 20m
British Airways
Flight 438 Departs: 1:10p
Heathrow (LHR) Arrives: 3:30p
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Airbus Industrie A319 (Narrow-body Jet) | 1h 20m | 229 miles | 9+ seats remain
Deze vlucht is te boeken via www.cheaptickets.com voor $855 = 658 euro (koers 1.299) (hij is nu beschikbaar deze vlucht heb ik gechecked)
Dan de binnenlanse vluchten:
Washington naar Toronto te boeken bij www.united.com voor $201
One or more segments of this flight is a codeshare with another airline.
United $177.14 $23.89 $201.03 Select
See airline fees
Flight Information – Fri Jul 10 2009
United
Flight 8125
Operated by Air Canada Departs: 6:30a
Baltimore/ Washington (BWI) Arrives: 8:17a
Pearson Intl (YYZ)
Coach | Fare code: WA14PN7 | DH1 (Turbo-prop Plane ) | 1h 47m | 347 miles | 4 seats remain
Toronto naar Nashville te boeken wederom op www.united.com voor $ 172 (diverse andere opties mogelijk voor ongeveer hetzelfde geld, maar dit is de goedkoopste)
United $118.00 $53.91 $171.91 Select
See airline fees
Flight Information – Wed Jul 29 2009
United
Flight 8115
Operated by Air Canada Departs: 5:00p
Pearson Intl (YYZ) Arrives: 5:59p
Nashville Intl (BNA)
Coach | Fare code: SA14PN7 | CRJ (Regional Jet ) | 1h 59m | 641 miles | 4 seats remain
De laatste binnenlandse vlucht is van Nashville naar LA te boeken bij www.aa.com voor $ 231 (dit kan goedkoper met 1 overstap dan kost het $ 153)
American Airlines $222.00 $9.10 $231.10 Select
See airline fees
Flight Information – Mon Aug 3 2009
American Airlines
Flight 1307 Departs: 6:10p
Nashville Intl (BNA) Arrives: 8:15p
Los Angeles (LAX)
Coach | 738 (Narrow-body Jet) | 4h 05m
Totale kosten aan vluchten per persoon: $1495 = 1125 euro. Suc6
Ok eerst gaan we kijken naar het internationale gedeelte. Dat kan ik als volgende voor jullie vinden:
Oke,niet allesis nog duidelijk maarik zaleen poging wagen:
2 juli vertrek naar New York,verblijf Hostel
10 juli per trein naar Washington, verblijf Hostel
14 juli per trein naar Toronto of is vliegen handiger/voordeliger? Familie woont in London en haalt ons op
29 juli per vlucht vanaf Detroit of Toronto naar Nashville
3 aug vertrek binnenlandse vlucht naar de westkust, bijv. Los Angelos os San Francisco. Hier willen we een camper huren en een rondje maken. Daarom maakt het op zich niet uit waar we aankomen maar we moeten in diezelfde plek onze camper op kunnen halen. Ons rondje loopt ook langs de grand canyon, bryce canyon, death valley, Las Vegas, Yosimitepark
22 aug willen we dan weer terug vliegen naar NL.
Ik hoop dat het zoduidelijker is.
This is a multi-airport itinerary. Please review all the airports below.
CheapTickets.com $374.00 $481.29 $855.29 Select
See airline fees
Flight 1 Information – Thu Jul 2 2009
British Airways
Flight 8112 Departs: 10:05a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 10:15a
Gatwick (LGW)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Boeing 737-400 Passenger (Narrow-body Jet) | 1h 10m | 226 miles | 8 seats remain
Layover in London, United Kingdom (LGW) for 1h 45m
British Airways
Flight 2173 Departs: 12:00p
Gatwick (LGW) Arrives: 2:40p
John F Kennedy Intl (JFK)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Boeing 777 (Wide-body Jet) | 7h 40m | 3459 miles | 9+ seats remain
Flight 2 Information – Sat Aug 22 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
British Airways
Flight 282 Departs: 5:35p
Los Angeles (LAX) Arrives: 11:50a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: SLRCEUR | Boeing 747-400 Passenger (Wide-body Jet) | 10h 15m | 5441 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 1h 20m
British Airways
Flight 438 Departs: 1:10p
Heathrow (LHR) Arrives: 3:30p
Coach | Fare code: SLRCEUR | Airbus Industrie A319 (Narrow-body Jet) | 1h 20m | 229 miles | 9+ seats remain
Deze vlucht is te boeken via www.cheaptickets.com voor $855 = 658 euro (koers 1.299) (hij is nu beschikbaar deze vlucht heb ik gechecked)
Dan de binnenlanse vluchten:
Washington naar Toronto te boeken bij www.united.com voor $201
United $177.14 $23.89 $201.03 Select
See airline fees
Flight Information – Fri Jul 10 2009
United
Flight 8125
Operated by Air Canada Departs: 6:30a
Baltimore/ Washington (BWI) Arrives: 8:17a
Pearson Intl (YYZ)
Coach | Fare code: WA14PN7 | DH1 (Turbo-prop Plane ) | 1h 47m | 347 miles | 4 seats remain
Toronto naar Nashville te boeken wederom op www.united.com voor $ 172 (diverse andere opties mogelijk voor ongeveer hetzelfde geld, maar dit is de goedkoopste)
United $118.00 $53.91 $171.91 Select
See airline fees
Flight Information – Wed Jul 29 2009
United
Flight 8115
Operated by Air Canada Departs: 5:00p
Pearson Intl (YYZ) Arrives: 5:59p
Nashville Intl (BNA)
Coach | Fare code: SA14PN7 | CRJ (Regional Jet ) | 1h 59m | 641 miles | 4 seats remain
De laatste binnenlandse vlucht is van Nashville naar LA te boeken bij www.aa.com voor $ 231 (dit kan goedkoper met 1 overstap dan kost het $ 153)
American Airlines $222.00 $9.10 $231.10 Select
See airline fees
Flight Information – Mon Aug 3 2009
American Airlines
Flight 1307 Departs: 6:10p
Nashville Intl (BNA) Arrives: 8:15p
Los Angeles (LAX)
Coach | 738 (Narrow-body Jet) | 4h 05m
Totale kosten aan vluchten per persoon: $1495 = 1125 euro. Suc6
can't wait to travel again.....
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
nettie schreef:O help, ik kan ook wel wat hulp gebruiken!
Ik ben ook bezig om ticket's te zoeken maar weet niet waar ik moet beginnen!![]()
Wij wonen sinds een maand in de buurt van Orlando, toen we hier heen gingen was een retour veel goedkoper als een enkele reis, dus hebben we een retour geboekt en ga ik [met mijn dochters] van de zomer op vakantie naar NL. Maar nou moeten we [helemaal niet erg hoor] natuurlijk ook weer terug naar VS! We gaan in de zomervakantie naar NL dus [helaas] een dure periode om terug te vliegen! Wat het voor mij ook moeilijker maakt is dat mijn vertrekdatum redelijk flexibel is en ik ook geen idee heb wat voor terug datum ik moet kiezen. Kan het dat ik pas vlak voor de kerstdagen mijn retour doe? Of is het dan juist weer een dure periode?
Goedkoopste dat ik kan vinden is met Swiss voor $934 te boeken op www.swiss.com
SWISS $511.00 $423.30 $934.30 Select
See airline fees
Depart – Mon Jul 20 2009
SWISS
Flight 725 Departs: 9:55a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 11:20a
Zurich Intl (ZRH)
Coach | Fare code: KICSWINL | 320 (Narrow-body Jet) | 1h 25m | 373 miles | 9+ seats remain
Layover in Zurich, Switzerland (ZRH) for 1h 45m
SWISS
Flight 64 Departs: 1:05p
Zurich Intl (ZRH) Arrives: 5:30p
Miami (MIA)
Coach | Fare code: KICSWINL | 343 (Wide-body Jet) | 10h 25m | 4871 miles | 9+ seats remain
Return – Tue Dec 22 2009
This flight leaves on Tuesday and arrives on Wednesday.
SWISS
Flight 65 Departs: 7:55p
Miami (MIA) Arrives: 11:05a
Zurich Intl (ZRH)
Coach | Fare code: KICSWINL | 343 (Wide-body Jet) | 9h 10m | 4871 miles | 9+ seats remain
Layover in Zurich, Switzerland (ZRH) for 1h 30m
SWISS
Flight 728 Departs: 12:35p
Zurich Intl (ZRH) Arrives: 2:10p
Coach | Fare code: KICSWINL | 320 (Narrow-body Jet) | 1h 35m | 373 miles | 9+ seats
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Even een vraag aan de experts. Ik kan voor de kerstvakantie een ticket boeken bij Continental Airlines naar Orlando, Florida voor 543 euro. Vertrek 20/12/09 terug 1/1/10.
Is dit een goede prijs? Moet ik nog wachten tot meer prijzen bekend worden. Zijn er nog goede prijzen te vinden voor een rechtstreekse vlucht?
Groet, Lauren
Is dit een goede prijs? Moet ik nog wachten tot meer prijzen bekend worden. Zijn er nog goede prijzen te vinden voor een rechtstreekse vlucht?
Groet, Lauren
Dit is een hele goede prijs.
Misschien ook nog even op connections.be kijken en seatguru.com
Veel succes!
Misschien ook nog even op connections.be kijken en seatguru.com
Veel succes!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Inderdaad een goede prijs, zeker voor de Kerstvakantie. Niet al te lang wachten met boeken, want in die periode zitten de vliegtuigen altijd bomvol.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is een paar keer overstappenLauren schreef:Even een vraag aan de experts. Ik kan voor de kerstvakantie een ticket boeken bij Continental Airlines naar Orlando, Florida voor 543 euro. Vertrek 20/12/09 terug 1/1/10.
Groet, Lauren
United $307.00 $286.10 $593.10 select
See airline fees
Depart – Sun Dec 20 2009
United
Flight 947 Departs: 12:20p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 2:59p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: WKRCNLW | 777 (Wide-body Jet) | 8h 39m | 3855 miles | 9+ seats remain
Layover in Washington, DC (IAD) for 2h 21m
United
Flight 7189 Departs: 5:20p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 6:53p
Douglas (CLT)
Coach | Fare code: WKRCNLW | CR7 (Regional Jet ) | 1h 33m | 321 miles | 9+ seats remain
Layover in Charlotte, NC (CLT) for 3h 22m
United
Flight 1834
Operated by US Airways Departs: 10:15p
Douglas (CLT) Arrives: 11:44p
Orlando (MCO)
Coach | Fare code: WKRCNLW | 321 (Narrow-body Jet) | 1h 29m | 467 miles | 4 seats remain
Return – Fri Jan 1 2010
This flight leaves on Friday and arrives on Saturday.
United
Flight 1808
Operated by US Airways Departs: 8:45a
Orlando (MCO) Arrives: 10:19a
Douglas (CLT)
Coach | Fare code: WKRCNLW | 752 (Narrow-body Jet) | 1h 34m | 467 miles | 4 seats remain
Layover in Charlotte, NC (CLT) for 1h 21m
United
Flight 2943
Operated by US Airways Departs: 11:40a
Douglas (CLT) Arrives: 1:05p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: WKRCNLW | CRJ (Regional Jet ) | 1h 25m | 321 miles | 4 seats remain
Layover in Washington, DC (IAD) for 4h 51m
United
Flight 946 Departs: 5:56p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 7:15a
Coach | Fare code: WKRCNLW | 777 (Wide-body Jet) | 7h 19m | 3855 miles | 9+ seats remain
Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar aangezien ik op dit moment zelf plannen heb om naar de USA te gaan vond ik het tijd worden om me aan te melden en wat vragen te stellen.
Op dit moment heb ik een aanbieding voor vliegtickets van Tioga die ik erg interessant vind. Ik heb zelf nergens nog goedkopere alternatieven gevonden. Maar graag hoor ik jullie mening over deze vliegtarieven:
10-09-09 Amsterdam - Chicago 11.15-13.20 uur
10-09-09 San Francisco - Lihue 09.10-11.33 uur of 16.45-19.20 uur
07-10-09 Lihue - San Francisco 21.15-05.20 uur (08-10)
08-10-09 San Francisco - Washington 07.55-15.55 uur
08-10-09 Washington - Amsterdam 17.20-07.05 uur (09-10)
De prijs is: 1077 euro pp. We vliegen dan met United Airlines.
Graag jullie reactie!
Op dit moment heb ik een aanbieding voor vliegtickets van Tioga die ik erg interessant vind. Ik heb zelf nergens nog goedkopere alternatieven gevonden. Maar graag hoor ik jullie mening over deze vliegtarieven:
Graag jullie reactie!
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
denk dat je typefout in je datums hebt zitten. de eerste en tweede vlucht op 1 dag vind ik knap. Daarbij de laatste vlucth is dus gewoon SF naar AMS, of zit daar ook een typfout in je datums? Als ik het goed begrijp zoek je een retourtje naar Lihue vanaf amsterdam of zie ik dat verkeerd?Joost9 schreef:Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar aangezien ik op dit moment zelf plannen heb om naar de USA te gaan vond ik het tijd worden om me aan te melden en wat vragen te stellen.
Graag jullie reactie!
Ah, ik zie het ook. Heb een foutje gemaakt. Zal het even verduidelijken:
10-09-09 Amsterdam - Chicago
Chicago naar San Fransico doen we met de auto in 3 weken tijd (oa Route66). Daarna willen we nog een weekje relaxen op Kauai dus:
01-10-09 San Fransisco - Lihue
en
07-10-09 Lihue - Amsterdam.
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Prijs is dus 1077 euro pp.
Chicago naar San Fransico doen we met de auto in 3 weken tijd (oa Route66). Daarna willen we nog een weekje relaxen op Kauai dus:
en
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ok ik kom iets goedkoper uit. Helaas is het mijn goedkopere vlucht wel overstappen op Honolulu. Als je dat niet erg vind zou ik de vlucht in 2 delen boeken, het binnenlandse en het internationale.Joost9 schreef:Ah, ik zie het ook. Heb een foutje gemaakt. Zal het even verduidelijken:
en
Eerst het Internationale met BA te boeken op http://www.cheaptickets.com voor $ 693, deze vlucht heeft hele nette wachttijden op London, en je hebt geen binnenlandse stops in de USA meer, buiten dat vind ik BA fijner vliegen als United ofzo, maar dat is mijn mening.
CheapTickets.com $199.00 $494.09 $693.09 Select
See airline fees
Flight 1 Information – Thu Sep 10 2009
British Airways
Flight 429 Departs: 10:05a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 10:20a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: QNCEUR | 319 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 229 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 1h 25m
British Airways
Flight 295 Departs: 11:45a
Heathrow (LHR) Arrives: 2:10p
O'Hare Inter national (ORD)
Coach | Fare code: QNCEUR | 777 (Wide-body Jet) | 8h 25m | 3940 miles | 9+ seats remain
Flight 2 Information – Thu Oct 8 2009
This flight leaves on Thursday and arrives on Friday.
British Airways
Flight 284 Departs: 4:55p
San Francisco (SFO) Arrives: 11:00a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: QNCEUR | 744 (Wide-body Jet) | 10h 05m | 5352 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 1h 00m
British Airways
Flight 434 Departs: 12:00p
Heathrow (LHR) Arrives: 2:15p
Coach | Fare code: QNCEUR | 319 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 229 miles | 9+ seats remain
Als binnelandse vlucht, de vlucht van SF naar Hawai te boeken bij http://www.orbitz.com voor $ 527
Orbitz $463.00 $63.89 $526.89 Select
See airline fees
Depart – Thu Oct 1 2009
Northwest
Flight 221 Departs: 3:30p
San Francisco (SFO) Arrives: 5:56p
Honolulu (HNL)
Coach | Boeing 757-300 Passenger (Narrow-body Jet) | 5h 26m
Layover in Honolulu, HI (HNL) for 3h 36m
go! (Mesa Airlines)
Flight 1929
Operated by dba Departs: 9:32p
Honolulu (HNL) Arrives: 10:09p
Lihue (LIH)
Coach | Canadair Regional Jet (Regional Jet ) | 0h 37m
Return – Wed Oct 7 2009
This flight leaves on Wednesday and arrives on Thursday.
go! (Mesa Airlines)
Flight 1018
Operated by dba Departs: 6:43p
Lihue (LIH) Arrives: 7:12p
Honolulu (HNL)
Coach | Canadair Regional Jet (Regional Jet ) | 0h 29m
Layover in Honolulu, HI (HNL) for 2h 43m
Northwest
Flight 222 Departs: 9:55p
Honolulu (HNL) Arrives: 5:55a
San Francisco (SFO)
Coach | Boeing 757-300 Passenger (Narrow-body Jet) | 5h 00m
Beiden vluchten zijn nu beschikbaar, heb ik nageken voor je. Totale kosten zijn $ 693 + $ 527 = $ 1220 = 945 euro (koers 1.292)
Let wel op dat je s'ochtends weer aankomt in SF en smiddags weer vertrekt vanaf SF naar AMS, kortom je kan nog een dagje de stad in ofzo als je dat zou willen.
Als je nog over Chicago wil weten, roept u maar, ga er over paar weken voor de 5e keer heen
Hey!
Wat fijn als je zou willen helpen
Onze reis gaat pas over een hele tijd plaatsvinden, maar heb gehoord dat je beter zou snel mogelijk kan boeken, klopt dit?
Ons doel is zo voordelig mogelijke tickets te vinden, qua comfort willen we dan best iets inleveren zoals overstappen of een andere vertrekplaats.
We reizen met 2 volwassenen (ten tijde van de reis 22 en 23 jaar, jongerentarieven, anyone?
)
Onze voorkeur is als volgt:
Vrijdag 18 december 2008 is onze laatste werkdag voor 3 weken vakantie. Vertrekdatum dus bij voorkeur 19 of 20 december met als bestemming Los Angeles of San Fransicco en terug op 8 of 9 januari 2010 vanaf Los Angeles of San Francisco.
Je begrijpt al, ook de invulling van onze reis is nog beetje vaag, we willen Oud en Nieuw in Las Vegas vieren, maar werken we dan van LA naar SF of andersom?
Vertrek vliegveld ook volledig open, Amsterdam, Dusseldorf, Brussel e.a. vliegvelden in de Benelux etc. Het kan allemaal. Genoeg vrienden die ons wel willen brengen in ruil voor 3 weken rijden in onze auto's
Alle tips etc. zijn welkom!
Gr, beccie
Wat fijn als je zou willen helpen
Onze reis gaat pas over een hele tijd plaatsvinden, maar heb gehoord dat je beter zou snel mogelijk kan boeken, klopt dit?
Ons doel is zo voordelig mogelijke tickets te vinden, qua comfort willen we dan best iets inleveren zoals overstappen of een andere vertrekplaats.
We reizen met 2 volwassenen (ten tijde van de reis 22 en 23 jaar, jongerentarieven, anyone?
Onze voorkeur is als volgt:
Vrijdag 18 december 2008 is onze laatste werkdag voor 3 weken vakantie. Vertrekdatum dus bij voorkeur 19 of 20 december met als bestemming Los Angeles of San Fransicco en terug op 8 of 9 januari 2010 vanaf Los Angeles of San Francisco.
Je begrijpt al, ook de invulling van onze reis is nog beetje vaag, we willen Oud en Nieuw in Las Vegas vieren, maar werken we dan van LA naar SF of andersom?
Vertrek vliegveld ook volledig open, Amsterdam, Dusseldorf, Brussel e.a. vliegvelden in de Benelux etc. Het kan allemaal. Genoeg vrienden die ons wel willen brengen in ruil voor 3 weken rijden in onze auto's
Alle tips etc. zijn welkom!
Gr, beccie
Sorry, ik kan de prijzen voor de winter nog nergens vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1785 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties