Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
@mtl, neen de tussenvlucht zit er niet bij
WTC.nl is niet altijd een goede site.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Bij WTC moet je even goed de "bijkomende kosten" meerekenen, ze zijn daar al voor op de vingers getikt. Verder (prijstechnisch) vaak een prima reisbureau c.q. ticketverkoper om bij te boeken. Nu al drie keer zonder enig probleem bij geboekt.Arno schreef:WTC.nl is niet altijd een goede site.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik begin echt ongeduldig te worden....
In augustus tickets gezien voor iets meer dan 400 euro retour naar Miami (vanaf AMS) voor juli/augustus 2016.
Nu vind ik niks wat in de buurt komt. Ik kon toen niet boeken ivm nog geen akkoord van werkgever man.
Ik zit dagelijks meerdere keren te zoeken, maar 700 euro is het laagste wat ik nog tegen ben gekomen.
Wat denken jullie? Is het vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf normaal gesproken het goedkoopst in juli/augustus? Naar Miami.
Heb ook gekeken naar Tampa , Orlando en Fort Lauderdale, maar die zijn eigenlijk altijd nog duurder.
En ik kijk met name bij skyscanner, wtc en tix. Iemand nog ideeën?
Ik baal er zo van; ik ga geen 700 p.p betalen nu ik weet dat ze ook voor 400 p.p te koop waren. Is toch 1200 verschil op een gezin van 4....en voor die 1200 kan ik 4 Orlando Unlimited passen kopen...
Pfff...wanneer zouden de prijzen weer echt gaan zakken? Ik hoop op 550 p.p uit te komen. 1x overstappen maakt niet uit.
In augustus tickets gezien voor iets meer dan 400 euro retour naar Miami (vanaf AMS) voor juli/augustus 2016.
Nu vind ik niks wat in de buurt komt. Ik kon toen niet boeken ivm nog geen akkoord van werkgever man.
Ik zit dagelijks meerdere keren te zoeken, maar 700 euro is het laagste wat ik nog tegen ben gekomen.
Wat denken jullie? Is het vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf normaal gesproken het goedkoopst in juli/augustus? Naar Miami.
Heb ook gekeken naar Tampa , Orlando en Fort Lauderdale, maar die zijn eigenlijk altijd nog duurder.
En ik kijk met name bij skyscanner, wtc en tix. Iemand nog ideeën?
Ik baal er zo van; ik ga geen 700 p.p betalen nu ik weet dat ze ook voor 400 p.p te koop waren. Is toch 1200 verschil op een gezin van 4....en voor die 1200 kan ik 4 Orlando Unlimited passen kopen...
Pfff...wanneer zouden de prijzen weer echt gaan zakken? Ik hoop op 550 p.p uit te komen. 1x overstappen maakt niet uit.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Volgens mij was die aanbieding voor reizen tot eind maart.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Ik kan het me helemaal voorstellen. Wij zagen in september tickets AMS-JFK met Lufthansa voor €423, maar hebben toen een dag te lang gewacht met boeken. Nu is er niets meer te vinden. Wij kijken dagelijks, met name voor Denver, SFO, SEA, PDX of Phoenix, maar moeten nog even geduld hebben, denk ik. Maar als er weer een goede aanbieding komt naar NYC of Florida, dan doen we het ook, en kopen vervolgens wel een binnenlandse vlucht. Zijn er toevallig forumlezers die ook op tickets vanaf Frankfurt zoeken? Als je een goeie deal tegenkomt, dan zou ik het geweldig vinden als je die wilt posten. Vanaf DUS, BRU of AMS is ook prima natuurlijk.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Nee hoor, dat waren ook echt tickets voor juli/augustus 2016.
Ik zit nu ook te denken om bijvoorbeeld te kijken naar tickets Londen-Miami of Parijs -Miami en dan zelf een vlucht los te boeken naar Londen of Parijs. Zo frustrerend als je zulke mooie prijzen gezien hebt en ze nu zo hoog zijn....kan ook niet verder met dingen vastleggen zolang ik die tickets niet heb....
Ik zit nu ook te denken om bijvoorbeeld te kijken naar tickets Londen-Miami of Parijs -Miami en dan zelf een vlucht los te boeken naar Londen of Parijs. Zo frustrerend als je zulke mooie prijzen gezien hebt en ze nu zo hoog zijn....kan ook niet verder met dingen vastleggen zolang ik die tickets niet heb....
2019: camperreis rondje Los Angeles
Dan was ik in de war met een andere aanbieding. Het los boeken van tickets met aparte segmenten raad ik trouwens af. Je hebt geen waarborgen bij vertragingen.
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie me van tips kunnen voorzien. Komende zomer ga ik weer naar Amerika. Ik ben op zoek naar tickets, maar helaas vallen de prijzen nog best wel tegen. Het gaat om de volgende tickets:
Amsterdam - Denver
Denver - Boston
New York - Amsterdam
Ik kom niet onder de 1200 euro p.p. Ik dacht, ik gooi het even op dit forum, wie weet heeft iemand nog leuke tips. Voor ons is het ook geen enkel probleem om te vliegen vanaf Dusseldorf of Brussel. In de hoop dat ik rond de 1000 euro (of natuurlijk goedkoper) een ticket kan vinden.
Nog een vraagje, klopt het dat er in november diverse acties wat betreft de vliegtickets komen?
Groetjes, Evelien
Ik hoop dat jullie me van tips kunnen voorzien. Komende zomer ga ik weer naar Amerika. Ik ben op zoek naar tickets, maar helaas vallen de prijzen nog best wel tegen. Het gaat om de volgende tickets:
Amsterdam - Denver
Denver - Boston
New York - Amsterdam
Ik kom niet onder de 1200 euro p.p. Ik dacht, ik gooi het even op dit forum, wie weet heeft iemand nog leuke tips. Voor ons is het ook geen enkel probleem om te vliegen vanaf Dusseldorf of Brussel. In de hoop dat ik rond de 1000 euro (of natuurlijk goedkoper) een ticket kan vinden.
Nog een vraagje, klopt het dat er in november diverse acties wat betreft de vliegtickets komen?
Groetjes, Evelien
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
In november kunnen acties zijn maar waarschijnlijk niet voor hoogseizoen. Begin januari zijn er meestal acties waarbij je soms wel voor de zomer kan boeken. Wat je ook kan proberen een open jaw Amsterdam-Denver/New York-Amsterdam boeken en het gedeelte Denver-Boston los boeken. Je moet zelf uitrekenen wat het beste is.
@Jill1234: die tickets van 400 Euro in Juli/Augustus komen niet meer terug. Voor dat geld ga je NOOIT meer iets vinden. Ik had voor mezelf als doel gesteld zodra ik iets vond onder de 700 Euro ik toe zou slaan. Bij de "400 Euro" actie heb ik direct mijn werk gebeld en werk van mijn vrouw, en binnen een kwartier geboekt. Nog nooit eerder in al die jaren deze prijs gezien voor hoogseizoen Florida. Dus waarschijnlijk komt er nog wel iets van een actie voorbij voor rond de 700 Euro maar als je wacht op de 400 Euro kan je lang wachten. Dat komt niet meer. Stel voor jezelf een doel, hopelijk komt er nog tussen de 600 en 700 Euro... Anderen: corrigeer me als ik het verkeerd zie.
Het probleem van dit soort acties is dat ze plotseling komen en dat er eigenlijk geen tijd is om vakantiedagen aan te vragen op het werk.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Bij United (rechstreeks) kun je ticket & bijhorende prijs reserveren voor een bedrag van ik dacht 15€ per ticket. Je hebt dan 2 dagen tijd om op het werk de nodige regeling te treffen. Misschien hebben andere maatschappijen ook zo'n systeem.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Vorige week 2 tickets AMS-LAS geboekt van 12 juli t/m 2 augustus met Delta Airlines inclusief 3 overnachtingen in Las Vegas bij ebookers.
Dus: gekozen voor vlucht + hotel: €1837. Betaald via Ideal; dan zonder verdere bijkomende kosten. Met VISA € 25 extra...
Niet echt waanzinnige aanbieding (maar waar zijn die wel momenteel in het hoogseizoen
), maar mooie vluchttijden, mogelijkheid tot miles sparen en stoelen kunnen vastleggen...
Wanneer ik de hotelkosten eraf haal, houd ik een nettoprijs van ongeveer € 850 euro over per ticket...
Overstap heen in Salt Lake City (14 uur totaal), terug in Minneapolis (14 1/2 uur totaal).
Wij zijn redelijk tevreden...
Dus: gekozen voor vlucht + hotel: €1837. Betaald via Ideal; dan zonder verdere bijkomende kosten. Met VISA € 25 extra...
Niet echt waanzinnige aanbieding (maar waar zijn die wel momenteel in het hoogseizoen

Wanneer ik de hotelkosten eraf haal, houd ik een nettoprijs van ongeveer € 850 euro over per ticket...
Overstap heen in Salt Lake City (14 uur totaal), terug in Minneapolis (14 1/2 uur totaal).
Wij zijn redelijk tevreden...
- HennyCox
- Amerikakenner
Geldt voor het online aankopen van vliegtickets niet de 14 dagen termijn om kosteloos te annuleren die ook voor andere "online-producten" geldt ?
We hebben nog steeds niks gehoord van vliegtarieven...ze zijn nog in onderhandeling met Iberia blijk\baar, maar niet dat ze ons aan het lijntje houden en dat we dadelijk te laat zijn om te annuleren.
bah bah wat een stress om een vergissing van 1 letter.....
Is het anders een groot risico om met die ene verkeerde letter gewoon te gaan ???
We hebben nog steeds niks gehoord van vliegtarieven...ze zijn nog in onderhandeling met Iberia blijk\baar, maar niet dat ze ons aan het lijntje houden en dat we dadelijk te laat zijn om te annuleren.
bah bah wat een stress om een vergissing van 1 letter.....
Is het anders een groot risico om met die ene verkeerde letter gewoon te gaan ???
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Heb je zelf al eens een berichtje naar Iberia gestuurd? Ze zijn er wat dubbel in, naam mag niet gewijzigd worden want ticket niet overdraagbaar. Maar als duidelijk is dat het vergissing is en zelfde persoon reist is er een kans lees ik her en der. Ik zou zelf facebook / tweeten of bellen je kan zomaar iemand treffen die het gewoon fixt.
En nee, bedenktijd geldt nu niet, consumentenbond zegt:
Als je via internet een vliegticket, een reis of een hotel hebt geboekt, heb je niet het recht om binnen 7 werkdagen kosteloos te annuleren. De Wet koop op afstand geldt niet voor logies, vervoer, restaurantdiensten of vrijetijdsbesteding die je afspreekt op een vaste datum.
En nee, bedenktijd geldt nu niet, consumentenbond zegt:
Als je via internet een vliegticket, een reis of een hotel hebt geboekt, heb je niet het recht om binnen 7 werkdagen kosteloos te annuleren. De Wet koop op afstand geldt niet voor logies, vervoer, restaurantdiensten of vrijetijdsbesteding die je afspreekt op een vaste datum.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Wel binnen 24 uur na het maken van je boeking mag je annuleren. Maar daar heb je nu allemaal niks aan.
http://ticketspy.nl/travel-tips/wat-de- ... annuleren/
http://ticketspy.nl/travel-tips/wat-de- ... annuleren/
- HennyCox
- Amerikakenner
Vanmiddag telefoon gekregen van vliegtarieven.nl...de tickets zijn nu ook door Iberia gewijzigd. Pff gelukkig zeg, maar het heeft vliegtarieven.nl veel moeite gekost zeidden ze me....fijne site en fijne behulpzame mensen ! Ik heb daar altijd geboekt en vind daar ook altijd de goedkoopste prijzen.
Hey iedereen,
Ik en mijn soon-to-be hubbie
trekken eind augustus/ begin september 2016 naar de Westkust! Onze route start in LA en eindigt in Phoenix. Waar we opstappen (Brussel, A'dam of Dusseldorf), maakt ons niet echt uit. Wat het voordeligst is
.
Nu was ik al eens stilletjes An aan het kijken voor vliegtickets. Viel me dat ff tegen!
ik kom makkelijk aan ruim 1000 euro per ticket! Niet meteen wat ik in gedachten had... Ik had gehoopt dat we max. aan 800 á 850 euro per ticket konden uitgeven. Dan blijft er tenminste wat extra geld over voor leuke hotels
.
Ik wil nu dus nog ff wachten om vliegtickets te boeken. Alleen kan geen enkel reisbureau me garanderen dat de prijzen nog zullen dalen... Ook zie ik nu al op bv. Connections dat sommige vluchten nog maar. Een paar stoelen hebben, natuurlijk vaak op de meest interessante vluchten... Slightly freakin' out here...
.
Dus... Wat doe ik er mee? Wacht ik nog (zoals mijn gevoel me ook zegt) of boek ik toch beter nu al? Voor alle zekerheid... En indien ik nog wacht, hoe lang dan nog?
Vele organisaties houden "solden" in januari. Geldt dat ook voor dit soort tickets? Als ik nog moet wachten tot januari om te boeken, ben ik een wrak, denk ik...
.
Tnx for the tips!
Groetjes,
Sylvia.
Ik en mijn soon-to-be hubbie

Nu was ik al eens stilletjes An aan het kijken voor vliegtickets. Viel me dat ff tegen!

Ik wil nu dus nog ff wachten om vliegtickets te boeken. Alleen kan geen enkel reisbureau me garanderen dat de prijzen nog zullen dalen... Ook zie ik nu al op bv. Connections dat sommige vluchten nog maar. Een paar stoelen hebben, natuurlijk vaak op de meest interessante vluchten... Slightly freakin' out here...

Dus... Wat doe ik er mee? Wacht ik nog (zoals mijn gevoel me ook zegt) of boek ik toch beter nu al? Voor alle zekerheid... En indien ik nog wacht, hoe lang dan nog?
Vele organisaties houden "solden" in januari. Geldt dat ook voor dit soort tickets? Als ik nog moet wachten tot januari om te boeken, ben ik een wrak, denk ik...

Tnx for the tips!
Groetjes,
Sylvia.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als je route vast ligt kan je toch je hotels en dergelijke al boeken? Als dan in Januari de prijs niet gezakt is kan je altijd nog de dure tickets boeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2128 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 21 Reacties